Czemu Brzezinski przechodzi to nie mam pojecia, moze wlasciciel samochodu tak zdecydowal Mick - Wto 07 Paź, 2014
Bad-i napisał/a:
Czemu Brzezinski przechodzi to nie mam pojecia, moze wlasciciel samochodu tak zdecydowal
Bo zwycięztwo RPP nie jest żadnym prestiżem. Woli pojechać w RSMP choćby jeden rajd niż wygrać RPP.
Igor Clio nie powalczy o nic w rsmp, ma inny plan. Ja w przyszłym sezonie wracam na prawy do Sławka Cichockiego - chyba, że znów się przedłuży projekt i zostanę u Igora
Swoją rajdówką Badi dalej będziesz mógł jeździć. Klasa HR również dopuści do startu Twoje Clio (chyba, że z Homo coś nie bardzo i tylko w OPEN mógłbyś tym jechać)Bad-i - Wto 07 Paź, 2014 Co do Brzezinskiego to nie bede sie wypowiadal bo juz takie rzeczy o nim i jego pilocie mowili ze nie wiadomo co jest prawda.
Jezeli chodzi o moje saxo to nie moze jeszcze jechac w HR a Clio w HR nie puszcza. Nie tylko dlatego ze homologacyjnie musialo by byc 100% ale dlatego ze kit cary powyzej 1.6 moga jechac tylko w openGeKo - Wto 07 Paź, 2014
Przem_106 napisał/a:
Z tymi sponsorami, to sranie w banie i utopia. Ciułanie punktów w RPP daje tylko satysfakcję ze zdobytego miejsca na koniec dla własnego samopoczucia.
Rajdowców dzielimy albo na szybki - wolny, albo bogaty - biedny. Najłatwiej ma szybki i bogaty, pozostali nie ma reguły.
Zadam wam pytanie. Dlaczego Colin (Kuba Brzeziński) rezygnuje ze zdobycia tytułu RPP na koniec roku i zgłasza się w MP?
Sam sobie odpowiedziałeś powyżej
I podpisuje się pod tym.
A nowe regulaminy jakie by nie były, byłych pucharowiczów w jakimś stopniu postawią na straconej pozycji, w zdecydowanej większości tych którzy dysponują mniejszymi budżetami i gorszymi rajdówkami choć kilku z nich ma spokojnie zadatki na dobrych zawodników w RSMP, to gdy przejdą do RSMP zostaną zjedzeni przez starych wyjadaczy.
A mówienie o marketingu w RPP Rundi nie ma najmniejszego sensu, oczywiście wszyscy przed sponsorami dorabiają do tego ideologię, za coś jeździć trzeba i ja to rozumiem, sam tak robiłem. To brutalne co powiem, ale prawda jest taka że nie ma to przełożenia w żaden sposób na potencjalnych klientów, dopóki firma która inwestuje w promocję za pomocą sponsoringu nie jest powszechnie znaną marką.
Prosty przykład kto pamięta markę LOOS i kogo sponsorowała, tak szczerze bez google'a Zapewniam was że każdy z was widział ich logo wielokrotnie w najlepszym czasie antenowym. Zapewne mało kto, powód prosty, to co reklamowali nie jest towarem popularnym w poszechnym użyciu przez przeciętnego kowalskiego a co za tym idzie nie jest rozpoznawalną marką i sam Sebastien Loeb tego by nie zmienił No dobra może jemu by się udało Bad-i - Śro 08 Paź, 2014 A ja uwazam ze Rundi ma racje. Sam ostatnio pozyskalem dwie nowe firmy ktore daly pieniadze na rajdy. I ich w sumie nie interesuje czy jade RPP czy RSMP bo sie na tym nie znaja. Dla nich najwazniejsze jest pokazanie ze zdobylismy jakis puchar.was79 - Śro 08 Paź, 2014
Bad-i napisał/a:
Dla nich najwazniejsze jest pokazanie ze zdobylismy jakis puchar.
Badi, w razie czego widziałem do kupienia decathlonie, można wydziergać jaki się chce podpis qbus - Śro 08 Paź, 2014
Bad-i napisał/a:
Czemu Brzezinski przechodzi to nie mam pojecia, moze wlasciciel samochodu tak zdecydowal
Kuba sam podjal decyzje o startach w RSMP, on chce sie po prostu scigac a tylko wieksza konkurencja daje mu taka mozliwosc. W RPP byl w innej lidze.
Cytat:
co do EP3 to o ile pamietam to obecnie w RSMP mamy homo +4 lata
Na podstawie jakiego punktu regulaminu?
http://rajdy.autoklub.pl/...twa-czech,57659Bad-i - Śro 08 Paź, 2014 Czy w RSMP bedzie jezdzil z tym samym pilotem?Przem_106 - Śro 08 Paź, 2014 W przypadku Dolnosląskiego, to on zna kazdy metr kwadratowy trasy i nawet najlepszy pilot bedzie balastem. Planow na przyszły sezon aktualnie brak Bad-i - Śro 08 Paź, 2014 To pewnie w przypadku braku budzetu bedzie musial pogodzic sie z pilotemJanusz - Śro 08 Paź, 2014 dlaczego wszyscy gadaja o tanim ściganiu, ale nie można zrobić prawdziwej N'ki np w rdl... w sensie, silnik, i skrzynia seria... a zawias np tylko sportowe amory, bez mozliwosci montazu gwintów, albo tylko zwykłe gwinty z regulacja wysokości ?? to jak teraz można dozbroić N'ke jest absurdalne.... moge miec zawias za 20 kpln.. skrzynie za drugie tyle... ale mam mieć plastik pod kierownica który waży 0.2 kg...
oczywiscie i tak by były dziury i mozna by było nieźle kombinowac mając odpowiednio duzoo $$ ale i tak byłoby to tansze i bardziej wyrównane...Wrobel - Śro 08 Paź, 2014
Janusz napisał/a:
to jak teraz można dozbroić N'ke jest absurdalne.... moge miec zawias za 20 kpln.. skrzynie za drugie tyle...
nie rozumiem... przeciez zawsze tak mozna bylo budowac samochody...nikt tego nagle nie wymyslilJanusz - Śro 08 Paź, 2014 tak tylko sa niekonkurencyjne, chodzi o zrobienia faktycznie budzetowej klasy
bo sory, ale puchary z nowymi furami buzdetowe nie sa Wrobel - Śro 08 Paź, 2014 ale niekonkurencyjne z czym? w klasie 9 w rpp (dawne N2) wszystkie auta sa konkurencyjne i jakos nie widac wzrostu frekwencji tylko jezdzi ich 3 w porywach 5
w RSML jest klasa czinkloczento/sajczento jakos nie sprzedales Clio zeby sie tam scigac!? Janusz - Śro 08 Paź, 2014
Wrobel napisał/a:
w klasie 9 w rpp (dawne N2)
tego nie znam...
Wrobel napisał/a:
w RSML jest klasa czinkloczento/sajczento jakos nie sprzedales Clio zeby sie tam scigac!?
ok, ale tam normalnie wszystko podłubanie jest, a nie seria tyle ze fura tansza
chociaż w sumie nie, topowy sej kosztuje wiecej niz moje clio