Techniczne - Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
luki - Wto 15 Sty, 2013 u mnie np sie krzyż za plecami nei zmieści... bo jestm wysoki i fotel max do tyłu.. ty też jesteś kawał chłopa to weź to pod uwagę.Mrozu - Wto 15 Sty, 2013 u mnie idzie tylko 1 poprzeczna, auto przechodziło normalnie BK na rajdachGeKo - Śro 16 Sty, 2013
luki napisał/a:
u mnie np sie krzyż za plecami nei zmieści... bo jestm wysoki i fotel max do tyłu.. ty też jesteś kawał chłopa to weź to pod uwagę.
Wszystko zależy gdzie puścisz główny pałąk, jak dasz go 10cm do tyłu to wejdzie.luki - Śro 16 Sty, 2013
GeKo napisał/a:
jak dasz go 10cm do tyłu to wejdzie.
jak dla mnie dawanie pałaka w "szyby" mija sie z celem... wracie lekiej rolki czy cokolwiek to słopek srodkowy dostaje strzała... a jak masz główny w słupku to trzyma GeKo - Śro 16 Sty, 2013 nie ma to znaczenia jest przecież konstrukcja na dachu i rurka boczna między słupkiem B a dachem.jarek-malopolska - Śro 16 Sty, 2013
qbica napisał/a:
Saxo jest homologowane przed 01 stycznia 2005 więc wzmocnienie dachu nie jest obowiązkowe, więc wg mnie jedna rura wystarczy nawet jak sie bedzie z pilotem jeździć
Przekonuje mnie to CHRZANEK - Czw 17 Sty, 2013
luki napisał/a:
jak dla mnie dawanie pałaka w "szyby" mija sie z celem
Gucio prawda.
GeKo napisał/a:
nie ma to znaczenia jest przecież konstrukcja na dachu i rurka boczna między słupkiem B a dachem.
Prawda.
Geko VS luki 1:0luki - Czw 17 Sty, 2013 nie mam wzmocnienia w dachu więc u mnie się złoży karoluPL - Czw 17 Sty, 2013 na moj gust kolejnym argumentem potwierdzającym to co napisał GeKo - gdyby to nie miało sensu, to w dtm nie było by tak rozbudowanych + przesuniętych razem z pozycją kierowcy klatek- bo mozna zauważyć, ze rury idą w newralgicznych miejscach ( nawet daleko od słupków) dostosowanych do umiejscowienia kierowcy , który i tak ma mocno przesuniętą pozycję do tyłu.
Greg - Pią 18 Sty, 2013 Tam nikt tej budy raczej nie zamierza naprawiać przy rolce, więc ich to wali czy się zegnie, grunt żeby driver był cały więc skoro jest przesunięty do tyłu to i elementy klatki wraz z nim. GeKo - Pią 18 Sty, 2013 Greg, Rajdówki dopóki nie pognie się klatka w większości przypadków się klepie. Czy to WRC Loeba czy inne.
W DTM się cofa klatki i fotel w celu wyważenia, podobnie było w pierwszym WRC w którym cofnięto Focusie 03 zaprojektowanym przez Christiana LoriauxJaco - Pią 18 Sty, 2013
GeKo napisał/a:
W DTM się cofa klatki i fotel w celu wyważenia, podobnie było w pierwszym WRC w którym cofnięto Focusie 03 zaprojektowanym przez Christiana Loriaux
i tak jak w każdym 4 drzwiowym nadwoziu, gdzie pałąk główny z reguły jest gdzieś na wysokości tylnych drzwi GeKo - Pią 18 Sty, 2013 No to akurat wynika z konstrukcji tych aut Jaco - Pią 18 Sty, 2013 Ogólnie przykład DTM jest z dupy w tym temacie ( przy aktualnej rozkminie saxo) jak każdego innego 4 drzwiowego samochodu..
W saxo masz dwie opcje , albo dajesz pałąk główny do podłogi na wysokości słupka, albo go cofasz i robisz na tym podwyższeniu podłogi pod którą znajduje się zbiornik paliwa. Bardziej nie ma go sensu cofać bo i tak fotela dalej nie posuniesz ( jesteś ograniczony przez podwyższenie podłogi)...
aa jeszcze jedno mi się nasunęło, bo ktoś tam napisał, że jak się robi krzyż na głównym to nie da się kasków przełożyć itp No i co z tego ? Żaden to argument... Klatka ma być bezpieczna i moim zdaniem krzyż na głównym to bardzo bardzo dobra opcja GeKo - Sob 19 Sty, 2013
Jaco napisał/a:
W saxo masz dwie opcje , albo dajesz pałąk główny do podłogi na wysokości słupka, albo go cofasz i robisz na tym podwyższeniu podłogi pod którą znajduje się zbiornik paliwa. Bardziej nie ma go sensu cofać bo i tak fotela dalej nie posuniesz ( jesteś ograniczony przez podwyższenie podłogi)...
+1
Jaco napisał/a:
aa jeszcze jedno mi się nasunęło, bo ktoś tam napisał, że jak się robi krzyż na głównym to nie da się kasków przełożyć itp No i co z tego ? Żaden to argument... Klatka ma być bezpieczna i moim zdaniem krzyż na głównym to bardzo bardzo dobra opcja
To ja napisałem wg mnie dobra Vka jest OK. Woziłem kaski rzucone na podłogę pod nogami, średnia przyjemność i wygoda.