To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2009 RSMP PZM GSMP

qbus - Pon 10 Sie, 2009

106 napisał/a:
mikolajczyk - awarie...


dopisalbym do tego rowniez Markowskiego w 306

GeKo - Pon 10 Sie, 2009

Co do Sumy, będzie budował hondę. Barbórka to specyficzny rajd i przeważnie im później startujesz tym większe szanse na dobry wynik. Z malaczy na barbórce rewelacyjnie jechał Mrozek, po przesiadce do astry już bez szału. Tak to niestety bywa, trzeba potem sporo lekcji odrobić wsiadając do mocnego auta.

Szeja to taktyk i to bardzo dobry. Od zeszłego roku jeździ tyle ile można jechać bezpiecznie, nie idzie na żywioł, a PZM to takie miejsce że 3 sie bije, a po 3 OS już ich nie ma.

Tomaszczyk Figther i dobre auto, bez modów szaleństw po prostu bezawaryjne i tyle.

Chuchała jak to mówią jedna jaskółka wiosny nie czyni (Marek twierdzi że fura nie jedzie i wierzę mu), jak powtórzy ze dwa razy taki wynik znaczy że się otworzył i będzie już zadupiał.

CHRZANEK - Pon 10 Sie, 2009

Szeja Szeja Szeja...

W 106 robił na mnie wrażenie, w 206 był "średniakiem", w hondzie wygrywa.
Ten sam kierowca a tak różne wyniki.
I niech ktoś powie że samochód nie ma wpływu na wyniki...

Swoją droga jestem ciekawy porównania w podobnych samochodach triumfatorów PPZM z różnych lat:

-Grzybek
-Virnik
-Sopoliński
itp

Koto - Pon 10 Sie, 2009

Fak, rajd był, a ja w pracy nawet bez wyników siedziałem:/
Chuchała mnie zaskoczył, nie myślałem, że jest aż tak szybki :) W Tomaszczyku potencjał na pewno jest duży, mimo młodego wieku skille i jakieś doświadczenie już ma, teraz to procentuje. Podobno jak odbierał tą Hondę przed Elmotem była lekko mchem obrośnięta. Zrobi swoją na przyszły sezon to będzie killer.
Szkoda, że Tomek Grochal nie jeździ w tym sezonie, sponsor odpadł i hąda stoi w garażu, a pojęcie o jeździe gośc ma.

Bad-i - Pon 10 Sie, 2009

CHRZANEK napisał/a:
Szeja Szeja Szeja...

W 106 robił na mnie wrażenie, w 206 był "średniakiem", w hondzie wygrywa.
Ten sam kierowca a tak różne wyniki.
I niech ktoś powie że samochód nie ma wpływu na wyniki...


nie zapominaj tez ze wygral rajd jadąc wypożyczonym clio sport.

co dziwne, w mocniejszym 206 osiagal slabsze wyniki niz w 106. W hondzie zamiata i nie ma bata

CHRZANEK - Pon 10 Sie, 2009

Bad-i napisał/a:
co dziwne, w mocniejszym 206 osiagal slabsze wyniki niz w 106


Widocznie z tym jego 206 coś było nie tak.
206 się na tyle dobrze prowadzi że wg mnie w warunkach rajdowych 206 z ta samą mocą co 106 będzie szybsza - pomimo nadwagi.

Do 106/Saxo trzeba naprawde stalowych nerwów żeby napierac na 100% (Bad-i Ty masz profi zawias więc nie bedziesz wiedział o czym mówię), jeden poprzeczny garb na szybkim zakręcie i wykonujesz 3 najszybsze kontry w życiu, a nogi w tym czasie tańczą "la cucarache". W większych samochodach tego nie ma... 206 jest o niebo bardziej stabilna.

To moja opinia, ale mam nadzieje że ktoś jeszcze jechał "na ostro" 106 i 206 i skonfrontujemy wrażenia.

Marek23 - Pon 10 Sie, 2009

qbus napisał/a:
Szeja jest napewno szybkim zawodnkiem ale ma przewage sprzetowa zwlaszcza nad Elżbieciakiem. Mi w tym roku podoba sie jazda Jurka Tomaszczyka, gosc jest niesamowicie szybki, wizualnie leci caly czas o zycie a mimo to udaje mu sie konczyc rajdy. W tym momencie jest 3 w gen ppzm zmeczoną po Janikowo-Kardasową Hondą 5 gen. Jeśli Szeja nic nie zepsuc lub uciekać :D to ma pewny tytul, konkurencja w postaci Hankiewicza i reszty stawki sie wykruszyla. Elżbieciak ma slaby sprzet, Malinski i Tutaj wcale nie sa tacy szybcy, Klementowicz nie leci pelnego sezonu, Hankiewicz jak to zawsze bywa w takich sytuacjach z duzej chmury maly deszcz, Kasprzyk i Kochanowski-Loren w c2r2 nie sa na tyle szybcy by walczyc o generalke.

Popieram.

Co do auta Chuchały, to zawias,itd są super. Ale ten samochód nie przyśpiesza, porażka. Jeśli w przyszłym roku zmieni na coś innego i zostanie w PZMocie to ja stawiam, że pozamiata.
CHRZANEK napisał/a:
Grzybek
-Virnik
-Sopoliński
itp

Żaden z nich nie rozwinął się z różnych powodów... Jak się nie ma dużo kasy to trzeba być talentem na miarę KAjta czy Pelikana zeby dalej jeździć. Choć ten drugi już nie jeździ, a szkoda. Co do Szeji, to jak pójdzie do RSMP to się skończy. Nie ta kasa, nie ten talent.
CHRZANEK napisał/a:
Widocznie z tym jego 206 coś było nie tak.
206 się na tyle dobrze prowadzi że wg mnie w warunkach rajdowych 206 z ta samą mocą co 106 będzie szybsza - pomimo nadwagi.

Do 106/Saxo trzeba naprawde stalowych nerwów żeby napierac na 100% (Bad-i Ty masz profi zawias więc nie bedziesz wiedział o czym mówię), jeden poprzeczny garb na szybkim zakręcie i wykonujesz 3 najszybsze kontry w życiu, a nogi w tym czasie tańczą "la cucarache". W większych samochodach tego nie ma... 206 jest o niebo bardziej stabilna.

To moja opinia, ale mam nadzieje że ktoś jeszcze jechał "na ostro" 106 i 206 i skonfrontujemy wrażenia.

Mi się lepiej jeździło 106 niż clio, więcej się działo.

Bad-i - Pon 10 Sie, 2009

CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
co dziwne, w mocniejszym 206 osiagal slabsze wyniki niz w 106


Widocznie z tym jego 206 coś było nie tak.
206 się na tyle dobrze prowadzi że wg mnie w warunkach rajdowych 206 z ta samą mocą co 106 będzie szybsza - pomimo nadwagi.


dodajmy ze Szeja w 206 miał ten sam zawias co ja w 106 - dodatkowo to było RC czyli o wiele mocniejsze od jego owczesnej 106

GeKo - Pon 10 Sie, 2009

CHRZANEK napisał/a:
o moja opinia, ale mam nadzieje że ktoś jeszcze jechał "na ostro" 106 i 206 i skonfrontujemy wrażenia.
Jeśli na prawym się liczy to zgadzam się z Prof.
CHRZANEK - Pon 10 Sie, 2009

Marek23 napisał/a:
Mi się lepiej jeździło 106 niż clio, więcej się działo.


Hehehehe Marek - wiedziałem że to nie jest argument dla Ciebie :)
Ale niektórzy lubią jak "jest nudno".

Marek23 napisał/a:
Żaden z nich nie rozwinął się z różnych powodów... Jak się nie ma dużo kasy to trzeba być talentem na miarę KAjta czy Pelikana


Kajto - owszem
Pelikan (poniekąd mój serdeczny kolega) - niestety nie umiał się zaprzyjaźnić z S1600, za to z uporem maniaka bronił się przed eNką pomimo tego że wg mnie własnie z eNka szybko doszedł do porozumienia (2x wygrana w generalce Barbórki Cieszyńskiej).

Sporo jest kierowców którzy zabłysnęli w rubryce "zwyciężcy odcinków specjalnych" ale niestety nie umieli tego w pełni wykorzystać, zarówno w RSMP jak i RPPZM.

Przykłady można mnożyć. Póki co udało się Kajetanowiczowi i chwała Mu za to.

Bad-i - Pon 10 Sie, 2009

troche sie z Wami nie zgodze ale to tylko troszke. Z tego co wiemy to niestety w tym sporcie bardzo duzy wplyw ma $$$ i ten kto zbierze odpowiedni budzet ma wieksze szasne. To tak samo jakby porownywac Chrzanka do Kubicy, jakby mial mozliwosc to bylby pierwszym naszym w F1
GeKo - Pon 10 Sie, 2009

Marek to proste, jeszcze za wolno jeździsz clio :D ;) żeby coś się działo.
Marek23 - Pon 10 Sie, 2009

GeKo napisał/a:
Marek to proste, jeszcze za wolno jeździsz clio :D ;) żeby coś się działo.

Całkiem możliwe...dlatego pomóż załatwić kołyskę i zapraszam na prawy :jupi:

GeKo - Pon 10 Sie, 2009

Ty lepiej powiedz co z kolektorem? bo widzialem ze poszedl za 155L
Bad-i - Pon 10 Sie, 2009

Marek, nadal nie mozesz znalesc sanek do clio ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group