http://www.youtube.com/watch?v=6raR8mY4ymQ Peugeot nie skręca i ulubieniec MarkaS3
Uważam, że ma dobrą technike i odruchy. Tylko, że jest małpą za kierownicą. Rozumiem opóźnic hamowanie tam gdzie pojedziesz w łąkę. Ale sorry, w lesie na sliskim...duzo za późno. Dobrze, że sie nie zabili, bo serio średnio to wyglada.Michał - Czw 29 Paź, 2009
Cytat:
Uważam, że ma dobrą technike i odruchy.
miałeś racje, przeoczyłem w takim razie że potrafisz o kimś dobrze napisać
Cytat:
Tylko, że jest małpą za kierownicą
ale żeby nie było za słodko ....
ehehehhe Marek23 - Czw 29 Paź, 2009
Michał napisał/a:
ale żeby nie było za słodko ....
ehehehhe
Anonymous - Czw 29 Paź, 2009 Siet, po 1. ten Pug nie jedzie, a po 2. skacze jak stara kurfa106 - Czw 29 Paź, 2009
AndreXSi napisał/a:
Siet, po 1. ten Pug nie jedzie, a po 2. skacze jak stara kurfa
wiec jedyna opcja na wynik to szanowanie predkosci na zakretach, lukach i max
pozne hamowanie... inaczej na suchym nie bardzo da sie podpiac pod inne zalogi...Anonymous - Czw 29 Paź, 2009 no właśnie, tym bardziej szacun za wynik na karkonoskim, gdzie było suchoMarek23 - Czw 29 Paź, 2009
106 napisał/a:
wiec jedyna opcja na wynik to szanowanie predkosci na zakretach, lukach i max
pozne hamowanie...
Racja ziom,ale taki dzwon jaki tu widzimy...mi sie wydaje, że mu pilot źle podyktował, bo kurcze serio coś nie zagrało.Bad-i - Czw 29 Paź, 2009 doskonale pamietam ta sekwencje, po tym P3 (mega syf) jest 200 i P3 (bardzo podobny syf).
Widac ze Leszek wydzwonil na IIej petli bo juz jechali po mokrym. My na pierwszym przejezdzie hamowalismy dosyc ostroznie a i tak bylo troche za szybko bo wynosilo.
Mnie bardziej dziwi ze auto kompletnie nie skrecilo, niby wydaje sie wolno ale jak wpadaja w drzewa to wyglada to tak jakby nic nie wyhamowal GeKo - Czw 29 Paź, 2009 Opóźnił hamowanie + ślisko i tyle. Nie sądze zeby pilot się dupnął przed oporem, gdzie taka prosta była.Bad-i - Czw 29 Paź, 2009
GeKo napisał/a:
Opóźnił hamowanie + ślisko i tyle. Nie sądze zeby pilot się dupnął przed oporem, gdzie taka prosta była.
Pilot na bank sie nie pomylil bo tam nie było takiej mozliwosci, dziwi mnie tylko ze nawet mimo sliskiej nawierzchni poszedl tak szybko w te drzewa. To wyglada jakby po sniegu hamowal Anonymous - Czw 29 Paź, 2009 Ja stalem przy tym mostu okolo 1 minuty. Na filmiki tego nie widac natomiast z zewnatrz niesamowicie szybko napadl na ten mostek, poza tym nikt tak gleboko nie przycinal tego P3 przed mostkiem. A za mostkiem na 2 przejezdzie na L->P wiekszosc pakowala sie w ciecie na L natomiast Kaplan L czysto a P bardzo gleboko przycinal. Wygladalo to bardzo widowiskowo i szybko.Bad-i - Czw 29 Paź, 2009
tgt napisał/a:
Ja stalem przy tym mostu okolo 1 minuty. Na filmiki tego nie widac natomiast z zewnatrz niesamowicie szybko napadl na ten mostek, poza tym nikt tak gleboko nie przycinal tego P3 przed mostkiem. A za mostkiem na 2 przejezdzie na L->P wiekszosc pakowala sie w ciecie na L natomiast Kaplan L czysto a P bardzo gleboko przycinal. Wygladalo to bardzo widowiskowo i szybko.
chyba sie pogubiłem, bo tam gdzie Leszek wypakował nie ma zadnego mostka Anonymous - Czw 29 Paź, 2009 No tak, on wypakowal 800 metrow od tego mostka, ja tak jak napisalem stalem okolo 1 minuty z tego onboarda106 - Czw 29 Paź, 2009 imho 1.27 jak zapial nastepny bieg to nie bylo juz szansy na zhamowanie puga
w tych warunkach z tej predkosci.... 3 sek pozniej byl juz na zielonym... wiec
chyba blad w opisie lub zla ocena odleglosci... dobrze zaloga cala...Młody Papież - Pią 30 Paź, 2009 Marek, dobre odruchy?
jeżeli samochód nie zareagował na lekki ruch kierownicą to chyba nie pomoże skręcanie na maxa...