Bad-i - Czw 07 Maj, 2015 Tez tego nigdy nie widzialem, ten dunlop ktory wzialem 68Kamill - Czw 07 Maj, 2015 Ja zacząłem w tym sezonie po tym jak mi letnie w civiku (michelin, żeby nie było że chińczyk) hałasowały gorzej niż zimowe. Wiem też że opony kierunkowe zazwyczaj są głośniejsze od pozostałych, także też ich unikałem.PiTT - Czw 07 Maj, 2015 kurde bo moze faktycznie tego w zeszlym roku nie bylo?
glosne sqrwiele te nokiany, ale glownie w przedziale 50-90, powyzej juz nie przeszkadza i nie dlatego ze jest glosno w aucie, po prostu tak jest
Kamil a gdzie masz info przy jakiej predkosci jest ta glosnosc, tego tez nie widze nigdzieKamill - Czw 07 Maj, 2015 Ja nie wiem. Wybrałem cichsze z kilku w moim zasiegu cenowym lukp - Pią 11 Wrz, 2015 kubas poszedl pwrasta - Pią 11 Wrz, 2015 Właśnie poszedł PWToldi - Pon 14 Wrz, 2015 ciezko go złapac ostatnio ja juz prawie 2 tyg staram sie Toldi - Wto 22 Wrz, 2015 Haaaaalo Kubas.....??Kamill - Wto 02 Lut, 2016
PiTT napisał/a:
Kamill napisał/a:
A ile maja dB na oponeo?
Ja wziałem np fuldy ktore maja 67dB przy 225.
72dB... w sumie nigdy na ten parametr nie zwróciłem uwagi na stronie
Opony Fulda Sport Contact były bardzo ciche do ok 4tys przebiegu. Wyząbkowały sie w trybie natychmiastowym.
Opony właśnie wracają do mnie ze zgłoszonej reklamacji, która nie została uznana.
Także nie polecam, kupiłem w oponeo już ze 20 opon różnych marek, zdarłem w życiu z 5x tyle i nigdy mi sie żadna opona nie wyząbkowała, a kiedyś jeździłem głownie na używanych.PiTT - Wto 02 Lut, 2016 a w czym miales te fuldy?
może masz coś nie tak z geometrią w aucie? a może z amorami...
na taki efekt może wpływać wiele czynników i jest spora szansa że to właśnie coś w aucieKenet - Wto 02 Lut, 2016
PiTT napisał/a:
a w czym miales te fuldy?
Kamill - Wto 02 Lut, 2016
PiTT napisał/a:
a w czym miales te fuldy?
może masz coś nie tak z geometrią w aucie? a może z amorami...
na taki efekt może wpływać wiele czynników i jest spora szansa że to właśnie coś w aucie
W mercu, 2x sprawdzane, raz ustawiane po wymianie elementów zawieszenia. Później kupiłem opony, wyząbkowały się, i znowu na sprawdzenie. Dalej wszystko ok.
Zimówki sie nie wyząbkowały, poprzednie letnie tez nie - te które ściągnąłem z auta.
Kenet napisał/a:
PiTT napisał/a:
a w czym miales te fuldy?
Taka będzie ich droga. Założę na felgę i zedrę z 1mm to się wyrównają, tylko felg 16" nie mam.kubas - Pon 08 Lut, 2016
Kamill napisał/a:
Opony Fulda Sport Contact były bardzo ciche do ok 4tys przebiegu. Wyząbkowały sie w trybie natychmiastowym.
Opony właśnie wracają do mnie ze zgłoszonej reklamacji, która nie została uznana.
Także nie polecam, kupiłem w oponeo już ze 20 opon różnych marek, zdarłem w życiu z 5x tyle i nigdy mi sie żadna opona nie wyząbkowała, a kiedyś jeździłem głownie na używanych.
Kamill przykro mi ale ząbkowanie to jest sytuacja, której żaden producent opon nie uznaje w ramach gwarancji. Nie ważne gdzie byś się zgłosił. Producent nie stwierdził wady: "Nierównomierne, stopniowane zużycie bieżnika, tzw. #poząbkowanie#. Nie stwierdzono przyczyn związanych z jakością wykonania opony." Co więcej tylko 2 z 4 szt. są wyząbkowane pozostałe dwie: "Opona jest wykonana zgodnie ze specyfikacją produkcyjną. Nie stwierdzono przyczyn związanych z jakością wykonania opony.". To jest opinia Goodyear Polska, my mamy ręce związane tak naprawdę w takiej sytuacji.PiTT - Pon 08 Lut, 2016 wg mnie to auto wyzabkowalo i nie dziwie sie producentowi
Kamill, jak teraz wrzucisz kolejne gumy to obserwuj i jak sytuacja sie powtorzy to zacznij od amorow...
to ze na sciezce pokazuje Ci sprawnosc nie oznacza ze tak jest, podobno rozne ciekawe rzeczy wychodza na tych testerach amorow Kamill - Pon 08 Lut, 2016
kubas napisał/a:
Kamill napisał/a:
Opony Fulda Sport Contact były bardzo ciche do ok 4tys przebiegu. Wyząbkowały sie w trybie natychmiastowym.
Opony właśnie wracają do mnie ze zgłoszonej reklamacji, która nie została uznana.
Także nie polecam, kupiłem w oponeo już ze 20 opon różnych marek, zdarłem w życiu z 5x tyle i nigdy mi sie żadna opona nie wyząbkowała, a kiedyś jeździłem głownie na używanych.
Kamill przykro mi ale ząbkowanie to jest sytuacja, której żaden producent opon nie uznaje w ramach gwarancji. Nie ważne gdzie byś się zgłosił. Producent nie stwierdził wady: "Nierównomierne, stopniowane zużycie bieżnika, tzw. #poząbkowanie#. Nie stwierdzono przyczyn związanych z jakością wykonania opony." Co więcej tylko 2 z 4 szt. są wyząbkowane pozostałe dwie: "Opona jest wykonana zgodnie ze specyfikacją produkcyjną. Nie stwierdzono przyczyn związanych z jakością wykonania opony.". To jest opinia Goodyear Polska, my mamy ręce związane tak naprawdę w takiej sytuacji.
Hej jasne. Wiem że oponeo nic do tego nie ma.
BTW wg mnie wyraźnie wyząbkowane były 3szt, czwartą wysłałem już do kompletu.
PiTT napisał/a:
wg mnie to auto wyzabkowalo i nie dziwie sie producentowi
Kamill, jak teraz wrzucisz kolejne gumy to obserwuj i jak sytuacja sie powtorzy to zacznij od amorow...
to ze na sciezce pokazuje Ci sprawnosc nie oznacza ze tak jest, podobno rozne ciekawe rzeczy wychodza na tych testerach amorow
Może tak być że to amory i na wysokim bieżniku się to objawiło, zimówki mam już używane 1 sezonowe - one się nie wyząbkowały, natomiast amory nie są wywalone w 100%, czuł bym to w aucie, na ścieżce też wychodziły w normie.
Auto nie jest lekkie, więc może wszytko się nałożyło. W lekkich autach przy braku powietrze czy słabych amorach nigdy mi się nic z oponami nie stało, jedynie się mogły nierówno powycierać (brzegi vs środek).