Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - [Szukam auto] Temat - koncert życzeń
M - Śro 27 Sie, 2014 Pamietasz, gadaliśmy o tym krótszym dyfrze i konkluzja byla taka że auto zamuli
A automat to inna sprawa Walle - Śro 27 Sie, 2014 dłuższy - wyższe prędkości na poszczególnych biegach, wyższa prędkość max
krótszy - szybciej zmieniasz biegi, niższa prędkość max
W praktyce różnice między benzynowymi R6 są niewielkie, 520i 150KM ma dyfer 3.46, 523i ma dyfer 3.15, 528i ma 2.93, a w dizlu np. 525tds - 2.64M - Śro 27 Sie, 2014 Wszystko się zgadza tylko to skutkuje obniżeniem mocy na kołach przy tych samych prędkościach - proporcjonalnie będzie słabiej przyspieszał.Walle - Śro 27 Sie, 2014 http://werkstatt.e39-foru...belle%20E39.pdfChloru - Śro 27 Sie, 2014
M napisał/a:
Wszystko się zgadza tylko to skutkuje obniżeniem mocy na kołach przy tych samych prędkościach - proporcjonalnie będzie słabiej przyspieszał.
Przekładnia, jaka by nie była, nie wpływa na moc (z dokładnością do strat). Zmieniają się obroty i moment obrotowy. Zgoda co do przyspieszeń, za to możliwa do osięgnięcia przy danym biegu prędkość będzie większa. Nic w przyrodzie nie ginie M - Śro 27 Sie, 2014 Moc na kolach przy tej samej predkosci bedzie taka sama? Nope
Chyba zebym mial silnik elektryczny z plaskim wykresem mocy.
Dowodem na falsz twojego twierdzenia jest porownanie tej sytuacji do przyspieszenie 20-50kmh z drugiego i trzeciego biegu. To samo bedzie mialo miejsce tutaj, dlatego chcialbym 6begiow zamiast dlugiego dyfra.Kenet - Śro 27 Sie, 2014 Wszystko rozumiem, można lubić swój samochód itp itd. Ale na rany chrystusa żadnych swapów z e60 do e39 Jak już robić coś z e39 w trybie "pal hajs" to wchodzić w to:
Z resztą e39 szło w V8 seryjnie to jak już to taki swap powinien zająć 2 dni.Walle - Śro 27 Sie, 2014 Dwa auta są na sprzedaż - sprowadzone:
Passat B5 granatowy 1.6 benzyna 102 KM, klima, 99 bodajże, 220 000 km przebiegu, cenę poznam dopiero
Jakby co - dam więcej infoSiadly - Śro 27 Sie, 2014 Trochę dobrze kombinujesz ale nie do końca. Krótsze przełożenie nie zmuli auta, wręcz przeciwnie. Jeżeli przełożenia Ci oferują jazdę od 0-200, to przy skrzyni 5tce masz 5 możliwości utrzymania silnika w okolicach maksymalnych parametrów. Jeżeli zakres skrócisz przełożeniem glownym 0-170, to do tych 170 będziesz mógł częściej wykorzystywać najlepszy fragment charakterystyki.
Oczywiście znajdą się fragmenty gdzie np przy seryjnym leciałeś przy 6500rpm i było dużo mocy, a na krotkim bedziesz juz bieg wyżej, 5000rpm i bedzie mniej mocy, ale wez pod uwage, ze w serii zaraz bys wbił kolejny bieg i byłaby zmuła z powodu i mniejszej mocy i dluzszego przelozenia. A wtedy ten kolejny bieg z krótkiej zaczyna żyć.
A jezeli chodzi do daily to tak jak piszesz - dodać bieg najlepiej.M - Śro 27 Sie, 2014 Ale siadly ja nie chce skracac tylko wydluzyc biegi zeby w trasie miec nizsze obroty.
Mam wrazenie ze malo kto czyta posty a jak czyta to nie analizuje tekstu.Kenet - Śro 27 Sie, 2014
M napisał/a:
Ale siadly ja nie chce skracac tylko wydluzyc biegi zeby w trasie miec nizsze obroty.
Mam wrazenie ze malo kto czyta posty a jak czyta to nie analizuje tekstu.
Załóż większe koła to spadną obroty.
M - Śro 27 Sie, 2014 Kenet w dobrym humorze - dobrze.
Co do swapa skrzyni jak narazie cisza. Moze to dlatego ze wszystkie internety pisza ze takiego chuja nie da sie Kenet - Śro 27 Sie, 2014 Humor mam chu...wy bo miałem polatać na moto wieczorem, a tu deszczu strugi...Siadly - Śro 27 Sie, 2014 A to bardzo przepraszam.
M napisał/a:
Pamietasz, gadaliśmy o tym krótszym dyfrze i konkluzja byla taka że auto zamuli
Potraktowałem to jako część dyskusji i to mnie wbiło na trop skracania M - Śro 27 Sie, 2014 To ja napisalem zle, mialo byc dluzszym. Glowa przy bmw a serce przy hondzie
Sorry.