To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP, RPP...] SEZON 2014

GeKo - Śro 08 Paź, 2014

Wrobel napisał/a:
Janusz napisał/a:
to jak teraz można dozbroić N'ke jest absurdalne.... moge miec zawias za 20 kpln.. skrzynie za drugie tyle...


nie rozumiem... przeciez zawsze tak mozna bylo budowac samochody...nikt tego nagle nie wymyslil


Nie zawsze, kiedyś Nka nie miała kłówki ze szperą, hydraulicznych ręcznych, amorów na zbiorniczkach, wybebeszonej budy, nawet tylna półka, kanapa i pasy musiały być w środku. Trochę to komicznie wyglądało ale jednak.

Teraz grupa N przestała istnieć w czystym znaczeniu, poza klasą R1 do której w Polsce jakoś nikt się nie garnie.


Janusz nie wiem jak teraz, ale parę lat temu w Górskich w Czechach była klasa N totalnych serii. Jedyne co można było zmienić z tego co pamiętam to klocki na wydajniejsze. Auta nawet seryjne wydechy musiały mieć. Tylko wyposażenie bezpieczeństwa było obowiązkowe, reszta seria.

Wrobel - Czw 09 Paź, 2014

Janusz napisał/a:
ok, ale tam normalnie wszystko podłubanie jest, a nie seria tyle ze fura tansza

chociaż w sumie nie, topowy sej kosztuje wiecej niz moje clio


czyli w cenie clio budujesz konkurencyjna fure... zwlaszcza teraz gdzie znow klasa zaczela umierac :)

GeKo napisał/a:
Nie zawsze, kiedyś Nka nie miała kłówki ze szperą, hydraulicznych ręcznych, amorów na zbiorniczkach, wybebeszonej budy, nawet tylna półka, kanapa i pasy musiały być w środku. Trochę to komicznie wyglądało ale jednak.

no widzisz a ja od zawsze znam pojecie "topowa eNka", gdzie np. saxo ma kozacka skrzynie citroen sport itd.

Ja np nie startuje w tym roku bo nie mam hajsu i troche gowno mnie to obchodzi czy jest klasa niskobudzetowa czy jej nie ma czy ktos ma siano na nowe opony na kazda petle czy nie... dla mnie najwazniejsze jest zeby fura jakos przyspieszala jakos hamowala i skrecala, czyli drzwi od stodoly wykluczam
Rajdy niskobudzetowe nie moga istniec... mozemy je sobie wymyslic w glowie ale i tak w pewnym momencie sie okaze ze nas to za drogo wychodzi....... peace :faja:

olek - Czw 09 Paź, 2014

janek, Ty chociaz raz startowales w ramach 3-ligi? jak masz 2x w roku cos pojechac ze wzgledu na budzet, to co Ciebie inni obchodza - jezdzij, wyjatkowo ulomnego auta nie masz.
qbus - Czw 09 Paź, 2014

Geko ale te czasy byly tak dawno ze prawie nikt z nas ich nie pamieta :)

Ek4 zostalo homologowane z 96 roku i w ence ma szpere plytkowa, klowke i 2 rodzaje FD. Jedyna klasa w ktorej siano nie odgrywa duzej roli to wlasnie klasa 9 czyli wszystkie VTI, Saxo, 106, Polo GTi itp
Polo Rawskiego ma klowke ale jest slabe silnikowo wzgledem Hond, Hondy mocniejsze ale ciezsze od Saxo itp itd... moim zdaniem to ostatnia szansa na tanie rajdowanie i sciganie sie w klasie... a Januszek... w RPP w klasie 8 aktualnie prowadzi Clio Kalinowskiego (i w top3 sa 2xClio i 1xCTR), w sumie nie znam auta ale nie sprawia wrazenia topu topow. Do RD3L masz idealna fure :)

Janusz - Czw 09 Paź, 2014

Nie wiem czy w rd3l bez szpery, krotkiej skrzyni i na seryjnym zawiasie da sie cos ugrac. Tym bardziej ze teraz na amatorki jezdza clio na ohlinsie i tajpery na profilexie. Na zawodach kazdy twierdzi ze ma serie a potem w ogloszeniu o sprzedazy wychodzi ze ma szpere krotkie glowne itp. Nie mniej jednak chcialbym jakoes rd3l pojechac w przyszlym roku. A zobaczymy jak wyjdzie.
Kenet - Czw 09 Paź, 2014

Janusz kwestia czy chcesz pojechać i się dobrze bawić, czy pojechać żeby bić się o zwycięstwo. Jak po zwycięstwo to nie da rady bez odpowiedniej monety.
Janusz - Czw 09 Paź, 2014

Kenet napisał/a:

Janusz kwestia czy chcesz pojechać i się dobrze bawić, czy pojechać żeby bić się o zwycięstwo.



nie prawda poprostu zmyślam.... :wall:

własnie w tym problem, pojechać mogę... tylko mnie osobiście nie cieszy dojazd dla samej jazdy... dla samej jazdy to ja sobie mogę koło domu pojeździć... jest taniej, prosciej itp Chodzi o współzawodnictwo... i nie o to żeby wygrywać generalkę, tylko żeby można sie było być jakoś w swojej klasie. A z tym juz jest problem serią w rd3l...

GeKo - Czw 09 Paź, 2014

Janusz napisał/a:
Nie wiem czy w rd3l bez szpery, krotkiej skrzyni i na seryjnym zawiasie da sie cos ugrac. Tym bardziej ze teraz na amatorki jezdza clio na ohlinsie i tajpery na profilexie. Na zawodach kazdy twierdzi ze ma serie a potem w ogloszeniu o sprzedazy wychodzi ze ma szpere krotkie glowne itp. Nie mniej jednak chcialbym jakoes rd3l pojechac w przyszlym roku. A zobaczymy jak wyjdzie.

1 rajd sezonu rd3l Baran Hondą oprócz zawiasy bo od początku miał HP, dozbrajal się dopiero na następne rundy. Krótkie szpera elektronika.

Wrobel - Czw 09 Paź, 2014

Janusz dramatyczne podejscie. Czyli jakby wszyscy mieli enki to bys wygrywal a tak to bez sensu bo oni maja szybsze auta i sie nie bawisz!?:/
A stwierdzenie ze wolisz pojezdzic pod domem niz jechac rajd swiadczy tylko o tym ze nigdy w zadnym nie startowales.....

Wez sprobuj kolo

zajcev_28 - Czw 09 Paź, 2014

Wrobel napisał/a:
Janusz dramatyczne podejscie. Czyli jakby wszyscy mieli enki to bys wygrywal a tak to bez sensu bo oni maja szybsze auta i sie nie bawisz!?:/
A stwierdzenie ze wolisz pojezdzic pod domem niz jechac rajd swiadczy tylko o tym ze nigdy w zadnym nie startowales.....

Wez sprobuj kolo


dobrze godo

Janusz - Pią 10 Paź, 2014

Wrobel napisał/a:
Janusz dramatyczne podejscie. Czyli jakby wszyscy mieli enki to bys wygrywal a tak to bez sensu bo oni maja szybsze auta i sie nie bawisz!?:/
A stwierdzenie ze wolisz pojezdzic pod domem niz jechac rajd swiadczy tylko o tym ze nigdy w zadnym nie startowales.....



fakt nie jechałem rajdu, i do tego sie przymierzam ;D tylko $$ sie nie zgadza :P A wiadomo że co innego leciec rajd na zamkniętej trasie a co innego w nocy na normalnej otwartej drodze w, bardziej chodziło mi o to ze bes sensu wydawać 2.5kpln na rajd tylko po to żeby jechać przejechać sie spacerowym tempem bo i tak sie nie uda nic ugrać. Chociaż w sumie to bez znaczenia czy N-ka czy A-grupa bo jak sie $$ nie zgadza to i tak co fury po dzwonie nie ma za co poskładać :P
Nie chodzi o to ze bym wygrywał gdyby były prawdziwe N-ki, ale o to ze walka w klasie wtedy bardziej zależałaby od umiejętności niż od $$$. Niestety miałem okazje pojeździć clio na krótkim i szperze i jednak jest to inny samochód :P

olek - Pią 10 Paź, 2014

Janusz napisał/a:
przejechać sie spacerowym tempem bo i tak sie nie uda nic ugrać

udowodnij ze seryjna fura mozna namieszac. ;)

Janusz - Pią 10 Paź, 2014

Ostatnio na amatorce mialem taki plan.. i w sumie nawet sie udawalo..... ale skonczylo sie dzwonem :d
Jakarti - Pon 13 Paź, 2014

by jak Kubica :D
szlo dobrze... do wypadnięcia z trasy :D

Bad-i - Wto 14 Paź, 2014

No Panowie, nie wiem czy ogladaliscie onboard z odcinka Stacja Narciarska Zieleniec, ale zapowiada sie chyba najlepszy OS w Polskich Rajdach asfaltowych :faja:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group