To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] RPP 2011

Przem_106 - Śro 02 Mar, 2011

Faktycznie Felicje miały ok 165-180km z 8v.
Mi się marzy taka moja TOP N-ka 880-900kg na VEMSIE i wałkach z ok 145-150km ze szperą i 13x64 :] albo na zestawie krotkich przełozen np Bacci lub Quaif-a.
Wtedy mozna jechac rowno po asfalcie z Clio N3 czy 206 RC grN.
Do VTI w N2 czy Type R w N3 i tak się nie podejdzie ;D

Bad-i - Śro 02 Mar, 2011

Przem_106 napisał/a:

Do VTI w N2 czy Type R w N3 i tak się nie podejdzie ;D


ale juz 10 KM wiecej w pugu na prostej leje Type Ra z A7 :D

qbus - Śro 02 Mar, 2011

Cif 5 gen na wagach pzmotowskich ok 1030-1050 kg, 6 gen jakieś 100 kg wiecej.

Druga sprawa skrzynia, tutaj widzę przewagę 106/Saxo nad H. (tzn nie chodzi o wytrzymalosc i awaryjnosc :lol2: )

Bad-i - Śro 02 Mar, 2011

qbus napisał/a:
Cif 5 gen na wagach pzmotowskich ok 1030-1050 kg, 6 gen jakieś 100 kg wiecej.


U nas tez bylo dziwnie, na Mazowieckim wazyli nas z 4 razy bo mielismy 930 kg. Pozniej samochod ten sam a notorycznie bylo 970 lub 1030 :D (nie wspominajac o tym ze wazyli roznie, raz z dwoma zapasami, pelnym bakiem itd.... )

qbus - Śro 02 Mar, 2011

Bo wystarczy ze auto najedzie troszeczke inaczej na te wagi i za kazdym razem pokazuja cos innego :)

Nasza Honda zawsze w tych okolicach które podałem, Honda Stasia Knapczyka zawsze ciezsza o jakies 30-50 kg (ten sam gen) a auto Malma/Stywryszki (6 gen) zawsze okolice +100 do naszych wyników.

Bad-i - Śro 02 Mar, 2011

qbus napisał/a:
Bo wystarczy ze auto najedzie troszeczke inaczej na te wagi i za kazdym razem pokazuja cos innego :)



Tutaj sie zgadzam, pytanie tylko co sie stanie jak bedzie 5kg za mało po pierwszej pętli?

Wyobrazmy sobie ze sprawdzacie honde 5 razy na roznych wagach i macie idealnie 930. Wjezdzacie na BK1, wychodzi 950.
Wracacie na pierwszy serwis (biorą Was na wage) a tutaj waga 910? I to z paliwem.......

Mysle ze tutaj jest najwiekszy problem :(

106 - Śro 02 Mar, 2011

przepychasz auto o 3 cm w bok i kwestionujesz poprzedni pomiar.

qbus widzialem dzis ze ladna nowa honde skladacie ;)
faaaajna siekier klatke w niej wyspawal

CHRZANEK - Śro 02 Mar, 2011

Ale z założenia więcej wentyli = lepszy przepływ = większa sprawność.

Kto się nie zgadza niech polemizuje z Dzikiem...

GeKo - Czw 03 Mar, 2011

CHRZANKU, Czyli z tego co mówi Badyleusz ;) można jakieś 100kg mieć w zapasie względem takiego VTI mimo gorszego zawiasu taka różnica w masie może pomóc nadrobić niedostatki prowadzenia na OSach.
Aczkolwiek uważam że to sztuka dla sztuki trochę, bo utrzymanie takiego auta bezawaryjnie wymaga ogromu środków i wiedzy.

qbus - Czw 03 Mar, 2011

Cytat:
qbus widzialem dzis ze ladna nowa honde skladacie ;)
faaaajna siekier klatke w niej wyspawal


chłopaki złozyli juz jedno takie EG5, teraz robią drugie i w kolejce czeka Clio :)

a klatka standardowa... jak to zawsze w przypadku Siekiera dobrze wyspawana :)
byłes u Stasia?

106 - Czw 03 Mar, 2011

z michalem sie widzialem.... zdjecia mi pokazywal
Wrobel - Czw 03 Mar, 2011

qbus napisał/a:
chłopaki złozyli juz jedno takie EG5

chlopaki to sa w agencjach towarzyskich......... :rotfl:

qbus napisał/a:
a klatka standardowa... nawet w przypadku tej drugiej sie nie postarał zabardzo w tej która już wyszła dla Rafała Horeckiego do N2 zrobił dużo lepiej.

chyba masz kaca... przeciez to sa dwie rozne klatki :jupi:

Koto - Czw 03 Mar, 2011

A co znaczy postarał się bardziej lub mniej, w przypadku klatki? Jakośc wykonania, spawy, spasowanie, czy o co chodzi?
Jaco - Czw 03 Mar, 2011

Koto napisał/a:
A co znaczy postarał się bardziej lub mniej, w przypadku klatki? Jakośc wykonania, spawy, spasowanie, czy o co chodzi?



Spasowanie do nadwozia, spasowanie rur przed zespawaniem ich ze sobą, same spawy, czy krzyże są proste i "osiach" , czy gięcia są symetryczne i chyba tyle..


Jak tak czasem oglądam różne klatki to :wall:

Wrobel - Czw 03 Mar, 2011

Koto napisał/a:
A co znaczy postarał się bardziej lub mniej, w przypadku klatki? Jakośc wykonania, spawy, spasowanie, czy o co chodzi?


nie sluchaj go ciezka noc mial...
z prawej strony przebicie do kolumny trzeba robic jak najblizej bo pozniej jest problem z wentylatorem i jak robil te pionowe wzmocnienia w drzwiach to sie kawalek przesunal i teraz jak sie popatrzysz na jedno i drugie auto to u Michala trzeba bylo wiecej deski wyciac i w porownaniu z tamtym bedzie to gorzej wygladac

u michala jest klatka jak Geko wrzucil w temacie barana, a w tym drugim aucie klasycznie krzyze... moze bedzie okazja sie przejechac na wage to dam znac czy jest jakas roznica



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group