Przem_106 - Śro 02 Mar, 2011 Faktycznie Felicje miały ok 165-180km z 8v.
Mi się marzy taka moja TOP N-ka 880-900kg na VEMSIE i wałkach z ok 145-150km ze szperą i 13x64 albo na zestawie krotkich przełozen np Bacci lub Quaif-a.
Wtedy mozna jechac rowno po asfalcie z Clio N3 czy 206 RC grN.
Do VTI w N2 czy Type R w N3 i tak się nie podejdzie Bad-i - Śro 02 Mar, 2011
Przem_106 napisał/a:
Do VTI w N2 czy Type R w N3 i tak się nie podejdzie
ale juz 10 KM wiecej w pugu na prostej leje Type Ra z A7 qbus - Śro 02 Mar, 2011 Cif 5 gen na wagach pzmotowskich ok 1030-1050 kg, 6 gen jakieś 100 kg wiecej.
Druga sprawa skrzynia, tutaj widzę przewagę 106/Saxo nad H. (tzn nie chodzi o wytrzymalosc i awaryjnosc )Bad-i - Śro 02 Mar, 2011
qbus napisał/a:
Cif 5 gen na wagach pzmotowskich ok 1030-1050 kg, 6 gen jakieś 100 kg wiecej.
U nas tez bylo dziwnie, na Mazowieckim wazyli nas z 4 razy bo mielismy 930 kg. Pozniej samochod ten sam a notorycznie bylo 970 lub 1030 (nie wspominajac o tym ze wazyli roznie, raz z dwoma zapasami, pelnym bakiem itd.... )qbus - Śro 02 Mar, 2011 Bo wystarczy ze auto najedzie troszeczke inaczej na te wagi i za kazdym razem pokazuja cos innego
Nasza Honda zawsze w tych okolicach które podałem, Honda Stasia Knapczyka zawsze ciezsza o jakies 30-50 kg (ten sam gen) a auto Malma/Stywryszki (6 gen) zawsze okolice +100 do naszych wyników.Bad-i - Śro 02 Mar, 2011
qbus napisał/a:
Bo wystarczy ze auto najedzie troszeczke inaczej na te wagi i za kazdym razem pokazuja cos innego
Tutaj sie zgadzam, pytanie tylko co sie stanie jak bedzie 5kg za mało po pierwszej pętli?
Wyobrazmy sobie ze sprawdzacie honde 5 razy na roznych wagach i macie idealnie 930. Wjezdzacie na BK1, wychodzi 950.
Wracacie na pierwszy serwis (biorą Was na wage) a tutaj waga 910? I to z paliwem.......
Mysle ze tutaj jest najwiekszy problem 106 - Śro 02 Mar, 2011 przepychasz auto o 3 cm w bok i kwestionujesz poprzedni pomiar.
qbus widzialem dzis ze ladna nowa honde skladacie
faaaajna siekier klatke w niej wyspawalCHRZANEK - Śro 02 Mar, 2011 Ale z założenia więcej wentyli = lepszy przepływ = większa sprawność.
Kto się nie zgadza niech polemizuje z Dzikiem...GeKo - Czw 03 Mar, 2011 CHRZANKU, Czyli z tego co mówi Badyleusz można jakieś 100kg mieć w zapasie względem takiego VTI mimo gorszego zawiasu taka różnica w masie może pomóc nadrobić niedostatki prowadzenia na OSach.
Aczkolwiek uważam że to sztuka dla sztuki trochę, bo utrzymanie takiego auta bezawaryjnie wymaga ogromu środków i wiedzy.qbus - Czw 03 Mar, 2011
Cytat:
qbus widzialem dzis ze ladna nowa honde skladacie
faaaajna siekier klatke w niej wyspawal
chłopaki złozyli juz jedno takie EG5, teraz robią drugie i w kolejce czeka Clio
a klatka standardowa... jak to zawsze w przypadku Siekiera dobrze wyspawana
byłes u Stasia?106 - Czw 03 Mar, 2011 z michalem sie widzialem.... zdjecia mi pokazywalWrobel - Czw 03 Mar, 2011
qbus napisał/a:
chłopaki złozyli juz jedno takie EG5
chlopaki to sa w agencjach towarzyskich.........
qbus napisał/a:
a klatka standardowa... nawet w przypadku tej drugiej sie nie postarał zabardzo w tej która już wyszła dla Rafała Horeckiego do N2 zrobił dużo lepiej.
chyba masz kaca... przeciez to sa dwie rozne klatki Koto - Czw 03 Mar, 2011 A co znaczy postarał się bardziej lub mniej, w przypadku klatki? Jakośc wykonania, spawy, spasowanie, czy o co chodzi?Jaco - Czw 03 Mar, 2011
Koto napisał/a:
A co znaczy postarał się bardziej lub mniej, w przypadku klatki? Jakośc wykonania, spawy, spasowanie, czy o co chodzi?
Spasowanie do nadwozia, spasowanie rur przed zespawaniem ich ze sobą, same spawy, czy krzyże są proste i "osiach" , czy gięcia są symetryczne i chyba tyle..
Jak tak czasem oglądam różne klatki to Wrobel - Czw 03 Mar, 2011
Koto napisał/a:
A co znaczy postarał się bardziej lub mniej, w przypadku klatki? Jakośc wykonania, spawy, spasowanie, czy o co chodzi?
nie sluchaj go ciezka noc mial...
z prawej strony przebicie do kolumny trzeba robic jak najblizej bo pozniej jest problem z wentylatorem i jak robil te pionowe wzmocnienia w drzwiach to sie kawalek przesunal i teraz jak sie popatrzysz na jedno i drugie auto to u Michala trzeba bylo wiecej deski wyciac i w porownaniu z tamtym bedzie to gorzej wygladac
u michala jest klatka jak Geko wrzucil w temacie barana, a w tym drugim aucie klasycznie krzyze... moze bedzie okazja sie przejechac na wage to dam znac czy jest jakas roznica