Vlodarsky - Śro 02 Gru, 2009 Jak długo jeszcze będą jeździć WRCe ?martin.h - Śro 02 Gru, 2009
Vlodarsky napisał/a:
Jak długo jeszcze będą jeździć WRCe ?
W MŚ ostatni sezon, w 2011 wchodzą S2000.M - Śro 02 Gru, 2009 fajnie, zawsze wiedziałem ze honda s2000 zrobi karierę rajdowąMoRToN - Śro 02 Gru, 2009 martin.h - Śro 09 Gru, 2009 My mieliśmy Barbórkę, Czesi mają swój Prazsky Rallysprint i jak widać na załączonym obrazku bawią się lepiej niż my:
Druga sprawa, nigdy nie byłem na Służewcu i nie wiem jak dokładnie wygląda ten tor, ale fajnie byłoby urozmaicić odcinki:
z przeciekow wynika ze Robert pojedzie jeszcze jeden wloski rajd w tym roku.
Robert ma zajawke zeby jechac styczniowe Monte Carlo, co z tego wyjdzie sie okaze... gosc zlapal bakcyla martin.h - Pią 11 Gru, 2009 FIA najpierw pogrzebała S1600, a teraz także obecne S2000. Jedno co cieszy, to to że WuRCe będą miały świstaka pod maską
moze sie nie znam i nie mam pojecia o tym, ale wydaje mi sie ze nowy WRC z silnikiem 1.6T bedzie drozszy od 2.0T. Wogole nie rozumiem sensu robienia WRC z T i to z mniejszym silnikiem.
A to ze zniszczyli S1600 i S2000 to kompletne dno. Ciekawe jak sie czuja wszyscy ktorzy przygotowywali nowe projekty Jaco - Pią 11 Gru, 2009 Dali dupy... Mogli już zostawić S2000 z 2,0 bez turbo tylko trochę z wagi zejść...
Teraz większość producentów będzie musiała kombinować silniki 1,6 T i nie będę zdziwiony jak część się wycofa w 2011 z WRC..Marek23 - Sob 12 Gru, 2009 NIe ma sensu rozpaczac nad S2000 bo po za tym ze to fabryczna a grupa i za tymidzie potencjal to koncepcja polaczenia wysokoobrotowego silnika z zeszperowanym napedem 4 kół i jeszcze bez centralnego dyfra (chodzi o opory tak....) do rajdow jest od poczatku do konca debilny i CALE SZCZESCIE ze nie bede musial tego juz ogladac.
Komentarz kolesia z rallyonline... Ma racje.k-mart - Sob 12 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
My mieliśmy Barbórkę, Czesi mają swój Prazsky Rallysprint i jak widać na załączonym obrazku bawią się lepiej niż my
Dla mnie poziom imprez rajdowych, ba w ogole motorsportowych w czechach to liga mistrzow w porownaniu do naszych.
Marek23 napisał/a:
NIe ma sensu rozpaczac nad S2000 bo po za tym ze to fabryczna a grupa i za tymidzie potencjal to koncepcja polaczenia wysokoobrotowego silnika z zeszperowanym napedem 4 kół i jeszcze bez centralnego dyfra (chodzi o opory tak....) do rajdow jest od poczatku do konca debilny i CALE SZCZESCIE ze nie bede musial tego juz ogladac.
czytajac bylem pewien ze to Twoja wypowiedz, az zobaczylem komentarz Mick - Sob 12 Gru, 2009 ale w irc w dalszym ciagu beda jezdzily S2000??martin.h - Sob 12 Gru, 2009
Bad-i napisał/a:
moze sie nie znam i nie mam pojecia o tym, ale wydaje mi sie ze nowy WRC z silnikiem 1.6T bedzie drozszy od 2.0T. Wogole nie rozumiem sensu robienia WRC z T i to z mniejszym silnikiem.
Według mnie to bardzo dobra decyzja. S2000 jest fajne, ale brakuje tam momentu i ALS'a Nowe WRC powinno być dużo tańsze niż obecne rajdówki WRC, bo dalej będzie to S2000 tylko, że z motorem 1.6 Turbo, odpada cała elektronika z WuRCów, chłodzone cieczą hamulce, aktywny dyfer i wiele innych kosztownych rzeczy. A przy obecnej technologi i zastosowaniu odpowiedniej zwężki moc >300 KM nie będzie problemem.
Mick, myślę że obecne S2000 zostaną w IRC.Jaco - Sob 12 Gru, 2009
martin.h napisał/a:
Według mnie to bardzo dobra decyzja. S2000 jest fajne, ale brakuje tam momentu i ALS'a
No w sumie racja bo np na Barbórce było widać na górnej beczce że S2000 przymulało , a "N" ALS trzymał i but..
Tylko mogli o tym pomyśleć wcześniej, taka skoda czy proton nie mają w swojej gamie silników 1,6 T a to znowu rodzi koszty budowy, testów i tak ciągle coś co sezon..