To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] RPP 2011

qbus - Czw 03 Mar, 2011

Cytat:
chyba masz kaca... przeciez to sa dwie rozne klatki :jupi:


kurde no faktycznie mam... zdecydowanie zbyt późno się położyłem.

CHRZANEK - Czw 03 Mar, 2011

Wrobel napisał/a:
u michala jest klatka jak Geko wrzucil w temacie barana, a w tym drugim aucie klasycznie krzyze... moze bedzie okazja sie przejechac na wage to dam znac czy jest jakas roznica


Wg mnie wariant ze wzmocnieniami w kształcie V będzie lżejszy, ale jak to miarodajnie zważyć jeżeli wyposażenie ważonych samochodów będzie różne????

qbus - Czw 03 Mar, 2011

http://www.rajdkrause.pl/...p_38rsk_rpp.pdf


1200 wpisowe czyli za podwójną runde 2400?

dobra doczytałem 1200 za 1 dzień 600 za drugi.

GeKo - Czw 03 Mar, 2011

CHRZANEK, Jak komuś się chce bawiać w matematykę to wystarczy zważyć metr rury i policzyć długości i wyjdzie różnica.
CHRZANEK - Czw 03 Mar, 2011

GeKo napisał/a:
CHRZANEK, Jak komuś się chce bawiać w matematykę to wystarczy zważyć metr rury i policzyć długości i wyjdzie różnica.


No to dużo tego nie ma :)
"V" jest mniej rury - zatem jest lżej :)

Bad-i - Czw 03 Mar, 2011

qbus napisał/a:
http://www.rajdkrause.pl/2011/pliki/regulamin/rpp/reg_uzup_38rsk_rpp.pdf


1200 wpisowe czyli za podwójną runde 2400?

dobra doczytałem 1200 za 1 dzień 600 za drugi.


dziwnie to zrobili, bo w takim wypadku caly piatek jest wolny (oprocz BK1)

Jaco - Czw 03 Mar, 2011

Bad-i napisał/a:
qbus napisał/a:
http://www.rajdkrause.pl/2011/pliki/regulamin/rpp/reg_uzup_38rsk_rpp.pdf


1200 wpisowe czyli za podwójną runde 2400?

dobra doczytałem 1200 za 1 dzień 600 za drugi.


dziwnie to zrobili, bo w takim wypadku caly piatek jest wolny (oprocz BK1)


Tak tylko przeleciałem ten uzupełniający, ale chyba RPP ma też oficjalny start na rynku coś ok 18 ..

qbus - Czw 03 Mar, 2011

Jak jechałem Świdnicki 2 lata temu to tez tak było. W piatek tylko BK i ceremonia startu. Totalnie z dupy pomysł.
Bad-i - Czw 03 Mar, 2011

qbus napisał/a:
Jak jechałem Świdnicki 2 lata temu to tez tak było. W piatek tylko BK i ceremonia startu. Totalnie z dupy pomysł.


Pomysl kompletnie z tylka, jeden dzien urlopu mniej.

Nie bede otwieral nowego tematu a potrzebuje pomocy..... Czy ktos w najblizszym czasie bedzie jechal przez Warszawe do Bielska Białej?

106 - Czw 03 Mar, 2011

pyta troche.. choc po zapozniu od 8 do 20 bedziemy tak wyjeb.ni ze masakra xD

4 dni plus jeden po rajdzie na powrot do normalnosci :D

qbus - Czw 03 Mar, 2011

Spoko jak jechalem Lausitz w 2009 roku to dzień wyglądał tak:
piątek
6-14 zapoznanie
15 - OA
16 - BK
18 - Ceremonia startu
21 - start do 1 oesu
22:30 - start do drugiego oesu
Sobota
8-16 2 etap

W sumie zmęczenie nie było bardzo odczuwalne :) adrenalina zrobiła swoje.

106 - Czw 03 Mar, 2011

tez jezdzilem 2 dniowe rajdy i to pelen luz... jednak wg mnie jest duza roznica
miedzy zapoznaniem powiedzmy 5ciu godzinnym a 10cio godzinnym w jednym
dniu. ja osobiscie srednio lubie ta czesc rajdu :) na rajd jade w czwartek... na
8 pasuje tam byc... do swidnicy jade 3, moze 3 i pol godziny wiec w czwartek
spedzam 13, 14cie godzin w samochodzie :sleep:

heheh uzalilem sie xD

qbus - Czw 03 Mar, 2011

fakt faktem... zapoznanie jest najbardziej mecząca częścią rajdu.

w piątek od 12 do 15 jest testowy dla RSMP, zawsze mozna sie tam wtedy wybrac :)
(i w tych godzinach jest tez BK dla RPP :wall: )

Wrobel - Czw 03 Mar, 2011

CHRZANEK napisał/a:
Wg mnie wariant ze wzmocnieniami w kształcie V będzie lżejszy, ale jak to miarodajnie zważyć jeżeli wyposażenie ważonych samochodów będzie różne????


auta beda w miare podobnie zbudowane... chodzilo mi o to ze jak bedzie okazja to podam jako ciekawostke.... i tak mi nikt nie wmowi ze tymi kilogramami sie da rajd wygrac :]

kurcze niby tyle czasu jeszcze......... a jednak nie :rotfl:

Bad-i - Czw 03 Mar, 2011

te Hondy to do Nki czy w A beda latac?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group