GeKo - Sob 19 Sty, 2013 O formie kierowców ten rajd niewiele mówi, dużo zależało od pozycji startowej i doboru opon - czyli szczęścia. Im dalej się startowało tym lepiej (wygrana "Bronka" na OS) Kościuszko nie porządził czasy w 1 dziesiątce, ale na OSach do poprzedzających załóg tracił ponad minutę czasami, a na plecach siedziały mu ośki lub doganiały go inne auta. Szwecja więcej pokaże kto w jakiej formie.
Ogier idzie na mistrza
Król Sebastian II Wrobel - Nie 20 Sty, 2013
martin.h napisał/a:
ale martwią mnie te odwołane odcinki. Czy już nastały takie czasy, że kierowca nie potrafi sobie poradzić w trudnych warunkach?
"na dwoje babka wrozyla" , podejrzewam ze kompletnie nie mialo to sensu, pokonczyly sie opony, kazdy kolejny na trasie mial latwiej niz poprzednik, taka walka o przetrwanie nie daje zadnej frajdy z jazdy, malo sportu w spocie...
trzeba kiedys wystartowac w monte i musi sie powtorzyc taka sytuacja wtedy bede wam mogl powiedziec jak bylo naprawde
2 pierwsze dni moglem sledzic i wkoncu mi sie podobalo to co sie tam dzieje.
Licze ze znajdzie sie budzet dla Hanninena i bedzie mogl pojechac caly sezon, dobry fighter
i takie ostatnie moje spostrzezenie .... nie widzialem jeszcze tak brzydkich fabrycznych rajdowek
Citroen jest tak ni jaki ze bardziej ni jakim sie byc nie da, bordowy kolor na fordzie, palio weekend mialo ladniejszy odcien, a pasuje to do reszty ze łohoho. Polo niby spoko ale tak jakby nie skonczyli nr. startowy wchodzi na plecy byka i mikro naklejka castrol na bialym blotniku , co jest kurde!!??
!!??GeKo - Nie 20 Sty, 2013 KrajzisWrobel - Nie 20 Sty, 2013 http://www.facebook.com/photo.php?v=4067496607401
dzwon latvaliJaco - Nie 20 Sty, 2013 Pięknie rozebrał fure
On jest chyba kolejnym wcieleniem Colina Jest mega szybki i pokazywał to wiele razy, klepiąc Loeba na OS, szkoda tylko, że zawsze kończyło się to w taki sam sposób.
Oby polówką dojeżdżał częściej do mety, niż fordem
Co do formy poszczególnych kierowców i zespołów to na Szwecji powinno się już troszkę to wyklarować i myślę, że PR-owcy z Lotosu będą się musieli nieźle napocić qbus - Nie 20 Sty, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=d3bxwyyjgkQ - specjalnie dla Januszka
http://www.youtube.com/watch?v=d3bxwyyjgkQ - specjalnie dla Januszka
faldzip - Nie 20 Sty, 2013
qbus napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=d3bxwyyjgkQ - specjalnie dla Januszka
Jaco napisał/a:
Pięknie rozebrał fure
+1
Jaco napisał/a:
On jest chyba kolejnym wcieleniem Colina Jest mega szybki i pokazywał to wiele razy, klepiąc Loeba na OS, szkoda tylko, że zawsze kończyło się to w taki sam sposób.
+1, ale takie samo odnioslem wrazenie co do Ogiera w 2011, oby sie nie skonczylo tak dla VW, ze beda mieli szybki samochod, szybkich kierowcow, tylko Mistrza nie beda mieli.faldzip - Nie 20 Sty, 2013 a tak w ogole to my sie tu rozwodzimy nie w tym temacie Vlodarsky - Nie 20 Sty, 2013 Ogier spoko ale czy On da radę dojechać do mety więcej niż połowy eliminacji ? qbus - Pon 21 Sty, 2013 Statystki nie są złe
http://www.ewrc-results.c...Sebastien-Ogier
49 razy meta na 59 startów w WRC (prawie 84% ukończonych rajdów)
dla porównania Latvala 96/118
i mistrz Novikov 21/37 (niecale 57%)
Myślę że realnym jest aby to Ogier był mistrzem, pytanie tylko jak samochód...GeKo - Pon 21 Sty, 2013 Patrząc po tym jak przygotowywali się do dakaru, powinno być dobrze.
Dwa lata szykowali auto więc z awaryjnością nie powinno być problemów. Szybkie auto już jest, głównie pewnie dzięki Sainzowi.ŁukaszS3 - Pon 21 Sty, 2013 Geko +1
Dzisiaj już nie jest tak że ktoś sobie wymyśla "Idziemy do WRC hurra" i zaraz potem startują... Nie po to testowali samochód przez 2 lata żeby teraz eliminowały ich awarie... Z Fabią S2000 było podobnie że najpierw były ogromne ilości testów, starty jako 0 by potem wystartować samochodem który od razu jest w czołówce.Loko - Wto 22 Sty, 2013 http://www.youtube.com/embed/8kv9J01QerQ