To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - 2009 RSMP PZM GSMP

106 - Wto 11 Sie, 2009

Przem_106 napisał/a:
106 napisał/a:

140KM by vtech, 13/59, b16 gwint, 960kg.... jedzie wyraznie slabiej niz moj... :D


B16 gwint? Jak to wyglada? :hm:

http://www.bilstein-amort..._sprzedazy.html
tu jest opisane.. nie przygladalem sie na rajdowce. jest gwint ale co wiecej
to nie wiem. pawel brzykcy chyba tez mial taki zawias w swojej Nce....
jesli chodzi o tyl to z wygladu jest jak zwykly b6 nawet chyba nie ten
gruby motorsport. zawias pracuje bardzo ladnie. to duzy plus tego
samochodu.

Przem_106 - Wto 11 Sie, 2009

Ok. Zdziwilo mnie tylko, ze zaden katalog Bilsteina nie przewiduje B16 do 106/saxo stad moje zaciekawienie.
106 - Wto 11 Sie, 2009

na pewno B nascie... moze 16 heh nie upieram sie ze to dokladnie to :)
Loko - Wto 11 Sie, 2009

Katalogi nie przewidują wielu rzeczy ;) Do clio wg katalogu też nie ma b16, a w przyrodzie jednak występuje :D


Do saxo zerkopol robi gwinty billa, dobierają do tego amortyzator z regulacją tłumienia i już można to spokojnie nazwać b16.

Bad-i - Wto 11 Sie, 2009

to jest pewnie zerkopolowe b14
Anonymous - Wto 11 Sie, 2009

Bad-i napisał/a:
to jest pewnie zerkopolowe b14


Raczej tak właśnie. Bilsteina mam obcykanego, to co się wypowiem.
B14 to jest oryginalny gwint Bilsteina bez regulacji twardosci.
B16 ( zwany także PSS-9/10) to najwyższy cywilny model Bilsteina z regulacją twardości pokrętłem, 9cio lub 10cio stopniową. Mam takie zawieszenie do VWa, ćwiczyłem to to. Jest fajnie, ale na ulicy. Do rajdów się nie nadaje, bo to jednak cywil i ma zbyt mały skok. Przynajmniej w moim aucie się nie sprawdza (ok. 1100kg).
Zerkolpol bierze wkłady od B6 na warsztat, wkłada do odpwiednio nagwintowanej obudowy pod sprężynę o śr. 60mm i tak powstaje najtańszy sensowny zawias do rajdów w Polsce.
A co do B16/Pss-9 - Zerko tego nie dotknie. Wiem, bo kazałem im 'popsuć' takie zawieszenie i wstawić zwykłe wkłady B6 kiedyś..

Przem_106 - Wto 11 Sie, 2009

kubek13 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
to jest pewnie zerkopolowe b14


Raczej tak właśnie.
Zerkolpol bierze wkłady od B6 na warsztat, wkłada do odpwiednio nagwintowanej obudowy pod sprężynę o śr. 60mm i tak powstaje najtańszy sensowny zawias do rajdów w Polsce.

Tez właśnie taki zawias posiadam stąd moje zainteresowaniem tematem B16 by SAXO :)

Anonymous - Wto 11 Sie, 2009

Loko napisał/a:
Katalogi nie przewidują wielu rzeczy ;) Do clio wg katalogu też nie ma b16, a w przyrodzie jednak występuje :D


Ale qurwa, B6 albo B8 do Clio to nie ma

GeKo - Wto 11 Sie, 2009

rabarbar napisał/a:
Loko napisał/a:
Katalogi nie przewidują wielu rzeczy ;) Do clio wg katalogu też nie ma b16, a w przyrodzie jednak występuje :D


Ale qurwa, B6 albo B8 do Clio to nie ma


B16 dopiero będzie występować :D Yozzasport właśnie pracuje nad nim.

B14 jest dostępne tzw PSS9

ade - Śro 12 Sie, 2009

kubek13 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
to jest pewnie zerkopolowe b14


Raczej tak właśnie. Bilsteina mam obcykanego, to co się wypowiem.
B14 to jest oryginalny gwint Bilsteina bez regulacji twardosci.
B16 ( zwany także PSS-9/10) to najwyższy cywilny model Bilsteina z regulacją twardości pokrętłem, 9cio lub 10cio stopniową. Mam takie zawieszenie do VWa, ćwiczyłem to to. Jest fajnie, ale na ulicy. Do rajdów się nie nadaje, bo to jednak cywil i ma zbyt mały skok. Przynajmniej w moim aucie się nie sprawdza (ok. 1100kg).
Zerkolpol bierze wkłady od B6 na warsztat, wkłada do odpwiednio nagwintowanej obudowy pod sprężynę o śr. 60mm i tak powstaje najtańszy sensowny zawias do rajdów w Polsce.
A co do B16/Pss-9 - Zerko tego nie dotknie. Wiem, bo kazałem im 'popsuć' takie zawieszenie i wstawić zwykłe wkłady B6 kiedyś..


a tak z ciekawosci skad mozna dostac sprezyny do gwintu i jak dobrac ich twardosc??D::P

Anonymous - Śro 12 Sie, 2009

Marek, WTF?:
Mówią po Rzeszowskim
WOJCIECH CHUCHAŁA: - Rajd był fajny. Skrzynia z Transita zrobiła robotę jak należy, nie przypuszczałem jednak, że ma tylko trzy biegi. Przynajmniej nie trzeba było tyle wachlować! Na przedostatnim odcinku cztery załogi pomyliły trasę, a my próbowaliśmy im pomóc i straciliśmy trochę czasu - lecz podobno takie są rajdy. Pozdrawiam cały Silverpants Team!

:rotfl:

Przem_106 - Śro 12 Sie, 2009

ade napisał/a:


a tak z ciekawosci skad mozna dostac sprezyny do gwintu i jak dobrac ich twardosc??D::P


Eibach, H&R, KW maja bardzo szeroka oferte sprezyn na Fi 60mm. Oprocz tego pewnie Ohlinsy, Proflexy maja swoje itp.
Anglicy maja Dr Foulkner, ale na srednice calowa!
Twardosc dobiera sie za pomoca prob i bledow lub z pomoca np Pana Bienczyka a Zerko.
Ogolnie do popularnych modeli typu Sej, 106/saxo, Clio, Astra itp Zerkopol na podstawie doswiadczen proponuje H&R-a o odpowiedniej sztywnosci i dlugosci wzgledem amora. Sa to tzw bazowe nastawy

Marek23 - Śro 12 Sie, 2009

AndreXSi napisał/a:
WOJCIECH CHUCHAŁA: - Rajd był fajny. Skrzynia z Transita zrobiła robotę jak należy, nie przypuszczałem jednak, że ma tylko trzy biegi. Przynajmniej nie trzeba było tyle wachlować! Na przedostatnim odcinku cztery załogi pomyliły trasę, a my próbowaliśmy im pomóc i straciliśmy trochę czasu - lecz podobno takie są rajdy. Pozdrawiam cały Silverpants Team!

Hehe, mój ziom...

kubek13 napisał/a:
Zerkolpol bierze wkłady od B6 na warsztat, wkłada do odpwiednio nagwintowanej obudowy pod sprężynę o śr. 60mm i tak powstaje najtańszy sensowny zawias do rajdów w Polsce.

Ja takie coś mam. Z przodu grube amorki, z tyłu normalne.

Loko - Śro 12 Sie, 2009

GeKo napisał/a:
rabarbar napisał/a:
Loko napisał/a:
Katalogi nie przewidują wielu rzeczy ;) Do clio wg katalogu też nie ma b16, a w przyrodzie jednak występuje :D


Ale qurwa, B6 albo B8 do Clio to nie ma


B16 dopiero będzie występować :D Yozzasport właśnie pracuje nad nim.

B14 jest dostępne tzw PSS9


Wrong :rotfl:

Mylisz się, pss9 to jest właśnie b16, teraz będzie po prostu nowe b16 pss10.
B14 to jest zupełnie inny zawias, tam nie ma żadnej regulacji tłumienia, dodatkowo w b16 jest regulacja kata pochylenia.

Loko - Śro 12 Sie, 2009

rabarbar napisał/a:
Loko napisał/a:
Katalogi nie przewidują wielu rzeczy ;) Do clio wg katalogu też nie ma b16, a w przyrodzie jednak występuje :D


Ale qurwa, B6 albo B8 do Clio to nie ma


Jest b8 do clio, do kazdej wersji, tylko nie do sporta :rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group