To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dolot

Barejka - Pon 11 Kwi, 2011

jarek-malopolska, to o ten filtr chodzi?
http://re5pect.pl/index.p...ct&prod_id=8484

misiek86electro - Pon 11 Kwi, 2011

odpowiem za jarka dokladnie ten :)
jarek-malopolska - Pon 11 Kwi, 2011

W razie checi zakupu proponuje pogadac z Łukaszem ;) nie wiem czy jeszcze sie ITG "zajmuje" ale mozna zapytac, ja kupiłem od niego JC62/60+olejek ITG i cena była lepsza niz na re5pect.pl ;)
PGmaster - Wto 12 Kwi, 2011

jarek-malopolska napisał/a:
korek171 napisał/a:
A jak w ogóle wygląda czyszczenie filtra gąbkowego- wcześniej miałem bawełniane i podejrzewam że może być różnica
A i gąbkowy nie klei za dużo syfu na siebie

1. Kupujesz wkładke(nie filtr) gabkowa ITG - jesli to ma byc do Racelanda to numer J62/60.
2. Kupujesz olejek (tez np. firmy ITG) do tej wkładki i nasaczas przed montazem.
3. Zakładasz i smigasz, kontrolujac stan jego zabrudzenia. Jak jest zasyfiony to myjesz-najlepiej w jakiejs misce-wiaderku bo ciezko pozniej doczyscić. Ja myłem do tej pory ludwikiem, myj czyms co ci usunie tłusty olejek- płukasz jakimś szlałfem w kierunku odwrotnym do zasysania powietrza.
4. I to chyba tyle ;)

Gabkowy na pewno klei wiecej syfu na siebie niz bawełniany, ale pamietaj wiecej syfu na filtrze to mniej syfu w silniku a to własnie o to chodzi ;)


Pany takie cos bedzie dobre do ITG?
http://allegro.pl/kn-olej...1513669731.html

Chodzi mi o ten zestaw ale nie widze aukci gdzie to jest w komplecie.
ŚRODEK DO MYCIA FILTRA K&N SPRYSKIWACZ
OLEJEK DO NASĄCZENIA FILTRA K&N

Jaco - Czw 02 Cze, 2011

Ostatnio gdzieś czytałem o układach dolotowych i tak mi się nasunęło jedno pytanie, a dzisiaj przeczytałem coś co nawiązuje do tego pytania:

"Krótszy dolot = lepsza góra, dłuższy dolot = lepszy dół." - odnosi się do długości dolotu np Racelnad..


i tak sobie myślę, czy czasem ludzie błędnie nie interpretują tej prawdy o długościach a zakresie obrotów i czy czasem nie odnosi się to do długości kanałów, ale już w kolektorze dolotowym za przepustnicą ? i nie ma nic wspólnego z tym czy dolot na odcinku od filtra do przepustnicy ma 0,5m czy 2 metry..

Mam rozkminkę, ale brak pojęcia o dynamice gazów czy jak to tam się zwie troszkę mi utrudnia właściwe kombinowanie...

kosmita - Czw 02 Cze, 2011

Specem nie jestem, ale patrząc na rysunki układów, gdzie jest VIS, wygląda, że coś tam się dzieje zarówno gdy system jest przepustnicą (Toyota - T-VIS)



jak i przed (VW).


http://www.fastfordmag.co...282.lowdown.pdf
Tu niby piszą, że istotna jest odległość od zaworu do krawędzi trąbek(czyli przed przepustnicą), ale piszą też, że można optymalną długość można osiągnąć też poprzez dobór odpowiedniej długości kolektora czy przepustnicy(czyli za przepustnica)

Anonymous - Pią 08 Lip, 2011

Witam szukam układu dolotowego do mojego saxo 1.6 16V nigdzie nie mogę znaleść dedykowanego układu racelanda lub simoty. Znalazłem ostatnio w necie coś takiego http://autostyle.pl/pl/p/...itroen-Saxo/696 Warto bawić się w coś takiego? Ewnetualnie kupie od kogoś kto ma na zbyciu dolocik.
pP - Pią 08 Lip, 2011

witam. masz foty brata?
Jaco - Pią 08 Lip, 2011

http://www.rajdy.hoga.pl/...9Cci,+akcesoria

tu masz do 106, ale do saxo też podejdzie w ostateczności ;)

Barejka - Sob 09 Lip, 2011

MichalSaxo, kupuj to i nie zawracaj gitary
http://allegro.pl/dolot-p...1688368711.html
kilka saxo juz to ma i pasuje bez problemu :)

siema - Czw 14 Lip, 2011

MichalSaxo napisał/a:
Witam szukam układu dolotowego do mojego saxo 1.6 16V nigdzie nie mogę znaleść dedykowanego układu racelanda lub simoty. Znalazłem ostatnio w necie coś takiego http://autostyle.pl/pl/p/...itroen-Saxo/696 Warto bawić się w coś takiego? Ewnetualnie kupie od kogoś kto ma na zbyciu dolocik.

Podany przez Ciebie zestaw to coś na wzór zestawu K&N. Miałem oryginalnego K&N, wyrzuciłem, założyłem Racelanda. Szczerze radzę, daruj sobie to rozwiązanie.

Stacho - Śro 17 Sie, 2011

Panowie mam pytanie bo pewnie już ktoś taki temat przerabiał ? co jest lepsze dla silników f7p/f7r stożek ? czy seryjny dolot ?
PiTT - Śro 17 Sie, 2011

Stacho napisał/a:
Panowie mam pytanie bo pewnie już ktoś taki temat przerabiał ? co jest lepsze dla silników f7p/f7r stożek ? czy seryjny dolot ?

ja przerabiałem
seryjny dolot na wkładce :)
ale nie mogłem się oprzeć pokusie i za względów akustycznych jeździłem na stożku, dzwięk był super, ale w ciepłe dni zamulał straszliwie
musiałbyś go jakoś obudować, coś na wzór puszek do saxo/106 wtedy powinno być ok


Stacho - Śro 17 Sie, 2011

no w 19stce jest naprawde sporo miejsca :)
Greg - Pon 12 Wrz, 2011

kamil napisał/a:
aaa no to ważne bo ja mam Racelanda z ITG J62/60

Tak właśnie sprawdzałem ten filtr bo czeka mnie wymiana i zdziwiła mnie informacja "do 130KM" przy tym produkcie, W-T-F?! :D Skąd im się to bierze? ;)

http://re5pect.pl/filtr-i...m-do-130km.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group