To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

ICE - In Car Entertainment - Jabłko Kącik

Vlodarsky - Wto 18 Wrz, 2012

Czyli, że jakość idzie na dno z każdym kolejnym modelem ? Bo w tym przypadku tak jest. Wolę 3 lub 4 od góry.
PiTT - Wto 18 Wrz, 2012

myślę że raczej chodzi o to że niezmiennie od wielu lat mamy tą samą dobrą rzecz... doskonałych produktów nie trzeba zbytnio modyfikować ;)
dla mnie android to GT-R, technologicznie lepszy, więcej możliwości itd.
ale co z tego jak za kilka lat taki GT-R w porównaniu do prosiaka będzie gówno warty
zarówno finansowo jak i wizerunkowo ;)
nie sądzę aby GT-R stał się kultowym modelem, raczej będzie dobrą propozycją dla tych których teraz nie stać na nowego, tylko poczekajmy jak spadną tak to 100k+ i na ulicach będzie ich milion ;D

Michał - Wto 18 Wrz, 2012

nigdy nie będzie ich milion bo serwis fhuy wiecej kosztuje niż serwis produktów z ingolsztad ( czy jakiego tam innego berlina )
gdzieś czytałem jak to koleś "pukno" gtrem kogoś w korku, tak delikatnie ze nie było nawet ryski na zderzaku, ale jakiś system zadziałał i sie maska tak dziwnie otworzyła. Podana była cena tego systemu to spadłem z krzesła.

Michał - Wto 18 Wrz, 2012

http://jalopnik.com/54053...000-repair-bill
JEBAĆ BIEDE

3 lata temu, pamięć niczym pamięc w ajfonie !

PiTT - Wto 18 Wrz, 2012

pi@rdolenie!
jeśli chcesz to rozwinę...



pi@rdolenie!
:D
a tak na poważnie, teraz tak jest, ale jak będzie ich więcej to będzie też więcej części zamiennych na allegro, pewnie powstaną zamienniki itd.
ceny spadną i zamiast bejcy czy audi, "chłopacy" z postawionymi kołnierzykami będą lansować się gtr'ami
osobiście jaram się gtrem, ale jakbym miał gotówkę do wydania to brałbym prosiaka ;)

Michał - Wto 18 Wrz, 2012

:]
rasta - Śro 19 Wrz, 2012

PiTT, jesteś troszkę w błędzie bo GT-R już jest legendą i nie mam na myśli tylko ostatniego modelu R35.


PiTT - Śro 19 Wrz, 2012

eee no nie do końca, pisałem o nowym GT-R a nie klasycznym Skyline który niszczy system :)
wydaje mi się że ten nowy nie będzie już takim rodzynkiem, chociaż mogę się mylić
tak czy inaczej jestem całkowicie przekonany że za pare lat, prosiak z tego samego roku będzie zdecydowanie lepiej trzymał cenę
z drugiej strony, prawie z cenie GTRa można kupić... Audi RS5
sam nie wiem co bym zrobił, na ulicy jednak GTR robi większe wrażenie
całe szczęście że nie mam takich problemów :D

antoś - Śro 19 Wrz, 2012

Prosiaki jakos nie chca taniec w normalnym trybie. Te mlode zaczynaja taniec, potem ich cena sie zatrzymuje i zaczyna rosnac. Teraz w fazie wzrostu masz 993, stopuja 996, a ciagle tanieja 997.

Zgadzam sie z PiTTem w 100% pewnie dlatego ze lubimy ajpony i posiadamy/posiadalismy Golfy.
Mnie to je@ie ze GTR na cwiare zrobil tyle i sryle, zakrety pokonal tak czy srak. Zupelnie nie jara mnie to auto, choc obiektywnie jest swietne. Wolalbym teoretycznie slabsze, wolniejsze 997 GT3.

Moze tak samo jest z aJPonem, niektorzy sie slinia na mysl dyzego ekraniku, 4 rdzeniowego procka i lepszych benchmarkow i biora Galaxy, ktos woli klasyczny design i teraz juz lekki powiew oldskulu i bierze tajfuna.

PiTT - Śro 19 Wrz, 2012


;D

M - Śro 19 Wrz, 2012

Iphone przyrównany do porsche - żal.pl
W applu dobrze piorą mózgi klientom - nie ma co.

Anonymous - Śro 19 Wrz, 2012

M napisał/a:
Iphone przyrównany do porsche - żal.pl
W applu dobrze piorą mózgi klientom - nie ma co.


To zapewne Jobs z zaświatów sklecił taką "ulotkę", nie ma wątpliwości :>

dzik - Śro 19 Wrz, 2012

porównanie ciekawe, jak dla mnie ajfon to gt-r a android to rs5 a porsche to.... nokia

było prosię od lat, powoli ewulowało
pojawił sie gt-r, poźniej rs5 i prosiak stał się nędzny, gt-r owcy myślą o rs'ach biedaki (i płacą worek siana za każdą naprawę swojego gt-ra) a rs'owcy o ajfoniarzach banany. Posiadacze prosiaka jeżdzą swoim modelem z przed 5 lat i maja w duupie przepychanki na górze, najwyżej co trzy lata kupią nową baterię (opony)
posiadacz gt-ra zmienia opony tylko w ASO i płaci za to 20x więcej bo nissan zadbał by wieśniak z wulkanizacji nie dotykał ich dzieła

obecny gt-r po wejściu nowego staje się z miejsca kalibrą, posiadacz starego to wieśniak który chce przylansować ale widać że nie ma kasy i jednocześnie po gwarancji modli się by nic nie wysrało bo oznacza to nieopłacalną naprawę
gwarancja tego gt-ra jest przy okazji tyle warta co gwara ajfona który po pobycie w wilgotniejszym kraju w azja traci gwarancję z powodu przekroczenia dopuszczalnej wilgotności. Czyli jak z wyłączeniem esp w gt-r.

stare prosie jest klasykiem, trzyma cenę i jest bezawaryjne

stara nokia 6310 jest droższa od iphone 2g :]

p.s. by porównanie było pełne pierwszy gt-r powinien nie mieć wstecznego (mms), wycieraczek (działający bt), radia (jak ajfon) i kilku bzdur. Szef nissana stwierdził słusznie że banany i tak tego nie zauważą i gt-ra kupią. Jak nissan wprowadzi wsteczny (co konkurencja już ma) szef nissana zrobi z tego orgię-kejnot a posiadacze gt-rów posikają się z nowego ficzera nazwanego ireverse który działa jak normalny reverse ale jest amajzing.

Anonymous - Śro 19 Wrz, 2012

dzik napisał/a:
kraju jak azja


nie chce się czepiać bo całość wypowiedzi na serio bardzo dobra ale... co miałeś z geografii? :rotfl:

dzik - Śro 19 Wrz, 2012

AleX_R53 napisał/a:
dzik napisał/a:
kraju jak azja


nie chce się czepiać bo całość wypowiedzi na serio bardzo dobra ale... co miałeś z geografii? :rotfl:


Fuck, ale przeedytowałem pechowo xD



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group