nie mam cierpliwosci tym bardziej ze teraz pelno autostrad i drog szybkiego ruchu
jazda z predkoscia 150-160 jest optymalna na te drogi, przy 130 wpakowujesz sie z kolumne aut lacznie z ciezarowkami i tirami, ktore co chwile trzeba wyprzedzac i zjezdzac atakujacym szybciej z tylu
przy 160 jest to wszystko bardziej plynne
spalanie ok 9l. wychodzi, ale dla 0.5 - 1l. oszczednosci na serio nie mam cierpliwosci
mega niskie spalanie pojawia sie na drogach lokalnych gdzie lecisz na lajcie do 100km/h
probowalem raz tak wracac do 120km/h, ale pod koniec juz nie wytrzymalem kamil - Śro 12 Lis, 2014 Pitt ja tam jeżdżę właśnie ok 130-140 i w sumie nie miałem okazji być członkiem takiej kolumny szczególnie ciężarowych , które jeżdzą max 100. Z drugiej strony jakbym miał furę Twojej klasy to może wtedy prędkość byłaby większa. W OTB 150kmh to już czuć dzik - Śro 12 Lis, 2014
PiTT napisał/a:
nie mam cierpliwosci tym bardziej ze teraz pelno autostrad i drog szybkiego ruchu
jazda z predkoscia 150-160 jest optymalna na te drogi, przy 130 wpakowujesz sie z kolumne aut lacznie z ciezarowkami i tirami, ktore co chwile trzeba wyprzedzac i zjezdzac atakujacym szybciej z tylu
Zależy od drogi, warunków i ilości samochodów. Tutaj leciałem w Niemczech, ruch mały i przy 130 nie trzeba za często kombinować przy wyprzedzaniu. Ale na A2 nocą najwygodniejsze jest 100 i prawy pas, masz w dupie że na lewym co chwile trzeba ustępować bo jeden chce lecieć koniecznie 160 i wszyscy muszą mu ustępować a drugi 120 to max. Szkoda nerwów.
Ja już bardzo poważnie myślę o doposażeniu swojego o ACC.PiTT - Śro 12 Lis, 2014 no mi sie zazwyczaj tak trafia ze jak lece 150-160 to ani nie odczywam dyskomfortu w kabinie ani nie musze zbyt czesto manewrowac
lecialem kawalek tak pod 180 i tez spokojnie mozna tak leciec, oczywiscie spalanie juz nie jest fajne
ale majac takiego paska w tedeiku az zal nie korzystac
gdyby nie cena to na serio calkiem sensowna propozycja by byla
4x4, dsg, diesel i sporo miejsca
sasiad ma nowa mazde 6 2.0 bena, cos tam marudzil ze juz mu wszystko skrzypi po kilku m-cach i srednio jest zadowlony... raczej jest na nie
jakbym mial potrzebe zakupu jeszcze raz fury to bym rozwazal paska alltracka albo a4 allroad... albo nowego paska 4x4... ciezki wybor, ale japonia chwilowo idzie w odstawke kamil - Śro 12 Lis, 2014 dziwne, bo przy 160 k km przelotu nic nie skrzypi.
a taki pasek to bym kochał, ale szkoda, ze cena tak mocno z dupy. Chyba dwa razy więcej od TwojegoWalle - Śro 12 Lis, 2014
PiTT napisał/a:
no mi sie zazwyczaj tak trafia ze jak lece 150-160 to ani nie odczywam dyskomfortu w kabinie ani nie musze zbyt czesto manewrowac
lecialem kawalek tak pod 180 i tez spokojnie mozna tak leciec, oczywiscie spalanie juz nie jest fajne
ale majac takiego paska w tedeiku az zal nie korzystac
gdyby nie cena to na serio calkiem sensowna propozycja by byla
4x4, dsg, diesel i sporo miejsca
sasiad ma nowa mazde 6 2.0 bena, cos tam marudzil ze juz mu wszystko skrzypi po kilku m-cach i srednio jest zadowlony... raczej jest na nie
jakbym mial potrzebe zakupu jeszcze raz fury to bym rozwazal paska alltracka albo a4 allroad... albo nowego paska 4x4... ciezki wybor, ale japonia chwilowo idzie w odstawke
z powodu jednego tekstu sąsiada wyrabiasz sobie zdanie o japońcach?
Ja cenię w nich umiłowanie do nieprzesadnego kombinowania, brak turbin i kompresorów w benzynach w mojej ocenie stanowczo na plus. Ale oczywiście co kto lubi PiTT - Śro 12 Lis, 2014 absolutnie nie, zdanie mialem wyrobione po lexie i mazdzie
myslalem ze nowa mazda jest ich przeciwienstwem... niestety po rozmowie doszedlem do wniosku ze to jest to samo tylko w ladniejszym opakowaniuPiTT - Śro 12 Lis, 2014
kamil napisał/a:
dziwne, bo przy 160 k km przelotu nic nie skrzypi.
a taki pasek to bym kochał, ale szkoda, ze cena tak mocno z dupy. Chyba dwa razy więcej od Twojego
trzeba pamietac ze cennikowo vw na serio jest z dupy
moj konfig cennikowo 124k brutto... i ponad 20% rabatu
ten z testu to zakladam ze grubo pow. 180k... chyba podstawa z tym silnikiem 170 kosztuje... nawet niech bedzie z 10% rabatu to nadal jest sporo jak na vw...
zreszta skoda tez ceny niezle wywindowala i mam wrazenie ze cenowo wskoczyla w poziom vw a vw w poziom audi... audi dopasowalo sie do bmw a bmw podnioslo ceny chyba w zeszlym roku o 20%
ps. z japonsow mam 1 typ... nowe STI reszta chooj
nawet myslalem ze moze przekonam sie do pajero albo land cruisera, ale niestety nie moja bajka kamil - Śro 12 Lis, 2014 dlatego kupowanie fur pow. 100 tysia to zabawa dla ludzi naprawde majętnych lub tych, co mają działalność gospodarczą. Fak...170 k za passata ! za 70 k kupujesz tej samej klasy 2 letnią fure a 100 zostaje Ci na wciąganie koksu, rozdawania biednym, dwie maszyny do wulkanizacji czy kontener czekolady.PiTT - Śro 12 Lis, 2014
kamil napisał/a:
dlatego kupowanie fur pow. 100 tysia to zabawa dla ludzi naprawde majętnych lub tych, co mają działalność gospodarczą. Fak...170 k za passata ! za 70 k kupujesz tej samej klasy 2 letnią fure a 100 zostaje Ci na wciąganie koksu, rozdawania biednym, dwie maszyny do wulkanizacji czy kontener czekolady.
zweryfikuj aktualne cenniki i ceny uzywanych
ja tez bylem takiego zdania jak Ty, ale szybko to zweryfikowalem
uzywane paski z 2012 czy 2013r. z przelotami pow. 100kkm nie sa wcale az tak tanie a widac ze uczciwe uzywki sporo lataja po trasach...
jeszcze z uzywek caly czas podoba mi sie volviak xc70... musze sie na jazde testowa wybrackamil - Śro 12 Lis, 2014 Pitt, masz niestety dziwnie zakodowaną miłość do niemców. Nie będzie Ci się nic innego podobać, zawsze będzie coś nie tak Więc szkoda Twoich nerwów, nic nie testuj PiTT - Śro 12 Lis, 2014
kamil napisał/a:
Pitt, masz niestety dziwnie zakodowaną miłość do niemców. Nie będzie Ci się nic innego podobać, zawsze będzie coś nie tak Więc szkoda Twoich nerwów, nic nie testuj
volvo mi sie podoba
a jakby zrobili passata R i min. 300KM 4x4 to juz bym sie jaral kamil - Śro 12 Lis, 2014 zaraz będziesz marudził , że za mało miejsca w środku, ze za bardzo mułowaty itp...lukp - Śro 12 Lis, 2014 PiTT za XC70 fajnego używanego tez trzeba chyba min 80 tys dać.