Techniczne - Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
kamil - Pon 23 Wrz, 2013 zgadza się, jest to niepoprawnie wykonanefaldzip - Sob 19 Paź, 2013 Dzis usłyszałem, że te blachy tłoczone łączące przednie slupki karoserii z klatką to jest rozwiazanie dyskusyjne jesli chodzi o zgodność z zał. J, a przeciez praiwe wszyscy tak mają, wiec jak to jest?Vlodarsky - Sob 19 Paź, 2013
faldzip napisał/a:
rozwiazanie dyskusyjne jesli chodzi o zgodność z zał. J
dlaczego ?arssss - Sob 19 Paź, 2013 Ktoś to kiedyś pisał,że jest to dopuszczalne,ale rury powinny być na tyle blisko przednich słupków żeby te blachy nie były potrzebne. Ale ja nie wiem tak tylko coś kojarzę.rasta - Sob 19 Paź, 2013 Ma to sens. Jak ktoś blachami maskuje niedoskonałości klatki to na pewno nie jest dobrze.faldzip - Sob 19 Paź, 2013
Vlodarsky napisał/a:
faldzip napisał/a:
rozwiazanie dyskusyjne jesli chodzi o zgodność z zał. J
dlaczego ?
też chcialbym to wiedzieć, Siara
No dobra ale przeciez tu chodzi raczej o polacznie budy z klatko na calej dlugosci slupka co sprawi, że buda bedzie sztywniejsza, a nie o maskowanie niedoskonałościVlodarsky - Sob 19 Paź, 2013
o to chodzi ? w załączniku jak pamiętam było zdanie, że klatka ma być połączona z przednimi słupkami. Jest jakiś przepis zakazujący takiego rozwiązania ?faldzip - Nie 20 Paź, 2013 no dokladnie o to, i wlasnie tyle slyszalem, ze to ponoc jest niezgodne z zal j (nie wiem dlaczego) i dla mnie to dziwne. Spojrzalem na szybko do zalacznika i nie znalazlem nic, co by mialo zakazywac czegos takiego.
Jestem ciekaw po prostu, czy ktos tez sie spotkal z taka opinia (ze niezgodne) i potrafi to jakos uzasadnic.Kenet - Wto 26 Lis, 2013 Panowie chciałbym wstawić podstawową klatkę do Compacta i zastanawiam się gdzie to zrobić? Mam swoje typy mianowicie albo PrzemoCar albo Adam Kozak. Najbliżej i mógłbym w razie czego łatwo i szybko podjechać. Nie dzwoniłem jeszcze bo tu pojawia się drugie pytanie. Czy ktoś może ogarnąć coś na zasadzie polecenia - w sensie żeby cena i termin były bardziej przystępne niż dla pierwszego lepszego tzw. człowieka z ulicy. Ktoś coś może pomóc/polecić? Kamill - Wto 26 Lis, 2013
Kenet napisał/a:
Panowie chciałbym wstawić podstawową klatkę do Compacta i zastanawiam się gdzie
Ja bym ją wstawił w środku w kabinie, ale widziałem też takie na zewnątrz, tylko chyba nie maja homologacji.koma600 - Wto 26 Lis, 2013 u adama kozaka to długie terminy są jak coś GeKo - Wto 26 Lis, 2013 Z tego co widziałem dokonania obu panów, to Adam Kozak. Wg mnie najlepszy w Polsce.
Przemo-car to nie do końca z załącznikiem J żyje w zgodzie. Kilka przykładów tutaj było.
Cenowo jednak pewnie będzie dużo lepiej niż u Kozaka.
Pytanie czy jakoś czy jakość Kenet - Wto 26 Lis, 2013 Compact i tak nigdzie nie wystartuje wyżej bo to nie ma homologacji, więc klatka nie musi być mega profi - wiadomo o co chodzi. No nic jutro podzwonię i zobaczę czy w ogóle gdzieś to idzie ogarnąć do wiosny.faldzip - Wto 26 Lis, 2013
GeKo napisał/a:
Z tego co widziałem dokonania obu panów, to Adam Kozak. Wg mnie najlepszy w Polsce.
Przemo-car to nie do końca z załącznikiem J żyje w zgodzie. Kilka przykładów tutaj było.
Cenowo jednak pewnie będzie dużo lepiej niż u Kozaka.
Pytanie czy jakoś czy jakość
Ogolnie w weekend bylem u Przema pierwszy raz i robil mi wezlowki. Wydawal sie byc gościem, ktory w razie wątpliwości np. co do srednicy rury to zrobi ta wieksza, zeby na bank nie bylo problemu.
A tak ogolnie to odnosze wrazanie, ze kazdy robi zgodnie z zal. J i kazdy ma inaczej i wez to zgadnij jak jest dobrze. Kenet - Wto 26 Lis, 2013 Swoją drogą - jest na allegro pug 306 z klatką od schefflera bodajże. Niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego robiąc klatę w takim aucie zostawia się pasy mocowane do podłogi a nie do klaty? Żadnej poprzeczki do pasów nic. Ja chcę mieć koniecznie pasy mocowane do klatki.