dobra napisze dosadniej
kupujac bmw 3 chcialbym w mpakiecie i na fajnych 18 albo 19 a nie podstawe na 16"
tak samo w audi chcialbym sline i dobre kolo
po prostu zwykla podstawowa beemka i audi mnie nie kreci... dokladnie tak samo jak vw, wiec po co przeplacac
wiecej emocji budzi we mnie skoda RS w pakiecie challenge niz bieda wersja bmw, audi, volvo, mercedesa, jaguara itd
+1 Zawsze jak sie spiesze to az milo walic dlugimi klasie premium. A w sumie zawsze sie spiesze Walle - Pią 28 Lis, 2014
Niemy napisał/a:
Ale nie mów, że w aucie za 100tys pln normalne jest brak np: uchwytów na kubki, tempomatu, gniazdka zapalniczki, albo że w standardzie dają fotele bez żadnego kompletnie trzymania bocznego, płaskie i twarde jak taborety. Do tego stalowe felgi, nie lakierowane lusterka i radio, które nie czyta mp3.
Widzisz, każdy postrzega inaczej. Nigdy nie był mi potrzebny uchwyt na kubki, tempomat w Polsce nie przydaje się zbytnio (mi się nie przydaje), nie palę, a fotele podstawowe w Cklasie czy bmw 3, czy bmw 5 są wygodne. Za to jest potrzebna jakość wykończenia, miły dźwięk zamykanych drzwi, cisza w środku auta i komfort klasy średniej wyższej.
Nie będę się spierał. Różnice są też poza gadżetami. W BMW, nawet starszym - E39, E60 - czujesz ogólnie, że jedziesz autem premium. W nowej np. Octavii ja tego nie czuję ( mówię o zwykłym aucie, nie wersji RS).
Zresztą to tylko moje zdanie. Nowymi autami jeżdżę zazwyczaj max tydzień (kiedy akurat ktoś z tej, czy z innej okazji mi je wypożyczy), a na codzień używam 17letniego auta klasy średniej wyższej. Moje zdanie jest więc wypaczone, bo nie jestem targetem, do którego chce dotrzeć dzisiejszy producent nowych aut, czy to Premium, czy nie. Jak widać wolę wypierdziane używane , ale dzięki temu Mirek ma wciąż spory popyt....Walle - Pią 28 Lis, 2014
Marek23 napisał/a:
PiTT napisał/a:
dobra napisze dosadniej
kupujac bmw 3 chcialbym w mpakiecie i na fajnych 18 albo 19 a nie podstawe na 16"
tak samo w audi chcialbym sline i dobre kolo
po prostu zwykla podstawowa beemka i audi mnie nie kreci... dokladnie tak samo jak vw, wiec po co przeplacac
wiecej emocji budzi we mnie skoda RS w pakiecie challenge niz bieda wersja bmw, audi, volvo, mercedesa, jaguara itd
+1 Zawsze jak sie spiesze to az milo walic dlugimi klasie premium. A w sumie zawsze sie spiesze
a to zawsze jest przyjemne Marek23 - Pią 28 Lis, 2014
Walle napisał/a:
Marek23 napisał/a:
PiTT napisał/a:
dobra napisze dosadniej
kupujac bmw 3 chcialbym w mpakiecie i na fajnych 18 albo 19 a nie podstawe na 16"
tak samo w audi chcialbym sline i dobre kolo
po prostu zwykla podstawowa beemka i audi mnie nie kreci... dokladnie tak samo jak vw, wiec po co przeplacac
wiecej emocji budzi we mnie skoda RS w pakiecie challenge niz bieda wersja bmw, audi, volvo, mercedesa, jaguara itd
+1 Zawsze jak sie spiesze to az milo walic dlugimi klasie premium. A w sumie zawsze sie spiesze
a to zawsze jest przyjemne
Niestety często spotykam na trasie Krk-Kato białe E E 63 AMG S i koleś zawsze podejmuje rękawice wyjaśniając,że te 240 koni to sobie mogę wsadzić. Okrtunie mi zawsze odchodzi, ku,rwa okrutnie
A poza tym ja też nie lubię tych wszystkich extrasów w autach. Hiper tempomaty, head up display, wszystko elektro łącznie z ręcznym, cuda nie widy.Anonymous - Sob 29 Lis, 2014 Kurwa,fajne macie problemy kaziu1985pn - Sob 29 Lis, 2014
Cytat:
A poza tym ja też nie lubię tych wszystkich extrasów w autach. Hiper tempomaty, head up display, wszystko elektro łącznie z ręcznym, cuda nie widy.
+1
jeszcze trochę a będziemy zbędnym dodatkiem do samochodu.Passenger - Sob 29 Lis, 2014 Head-up display IMO jest akurat bardzo wygodny Szczególnie podczas szybszej jazdy...Kamill - Sob 29 Lis, 2014
Passenger napisał/a:
Head-up display IMO jest akurat bardzo wygodny Szczególnie podczas szybszej jazdy...
+1
Ja mam w civiku pod szybą prędkość w digitalu, wielkie czytelne cyfry, jak dla emeryta. Jak mi się ciężko było przestawić jak e90 leciałem do poznania 180+. Zanim znalazłem prędkościomierz, jeszcze w milach, odczytałem i wróciłem wzrokiem na droge to pewnie poszło kilkaset metrów niekontrolowanej drogi.GeKo - Sob 29 Lis, 2014 A w VW dalej jest dopłata do elektryki czy korby w podstawie ?roj - Sob 29 Lis, 2014
Niemy napisał/a:
Ale nie mów, że w aucie za 100tys pln normalne jest brak np: uchwytów na kubki, tempomatu, gniazdka zapalniczki, albo że w standardzie dają fotele bez żadnego kompletnie trzymania bocznego, płaskie i twarde jak taborety. Do tego stalowe felgi, nie lakierowane lusterka i radio, które nie czyta mp3.
za 100? w MB A AMG musisz dopłacić choćby za automatyczną klimę a zapaliniczka z popielniczką to chyba 350 dodatkowych blachaczy
Jak na furę tej wielkości za 180 tys. to dla mnie niepojęte. Takie clio2ph3 jak Siemy było lepiej wyposażone pomimo, że jest renówką i jest 10 lat starsze Bonczek - Nie 30 Lis, 2014 Panowie tylko ze każda marka ma inne ceny, inna filozofię sprzedaży, inny target itd. Porównanie A AMG do Clio w ogole dziwne PiTT - Nie 30 Lis, 2014 do momentu az realnie nie zaczalem szukac auta zeby kupic a nie o nim dyskutowac to tez mialem podobne wrazenie jak niektorzy
rzeczywiste ceny szybko weryfikuja stan faktyczny i bywaja czasem bardzo zaskakujace
i zapewniam ze nie jest tak ze "przeciez podstawa merca lub bmw jest i tak wypasiona..." nie jest i to bardzo nie jest Marek23 - Nie 30 Lis, 2014
Kamill napisał/a:
Passenger napisał/a:
Head-up display IMO jest akurat bardzo wygodny Szczególnie podczas szybszej jazdy...
+1
Ja mam w civiku pod szybą prędkość w digitalu, wielkie czytelne cyfry, jak dla emeryta. Jak mi się ciężko było przestawić jak e90 leciałem do poznania 180+. Zanim znalazłem prędkościomierz, jeszcze w milach, odczytałem i wróciłem wzrokiem na droge to pewnie poszło kilkaset metrów niekontrolowanej drogi.
Podczas "szybszej jazdy" nie patrzę na licznik.Anonymous - Pon 01 Gru, 2014 byłem przymierzyc sie do w140 500sel.bez sensu,wygladam w tym jak ...no chujowo wyglądam