teraz podali w TV, ze jednak nie zaostana zawieszenie, tylko FIA nalozyla kare na McLarena 100 milionow Euro i odbiora im wszystkie punkty z klasyfikacjie konstruktorow.
DOLARÓW !!FreeMan - Czw 13 Wrz, 2007 Potwierdzone: McLaren ukarany
Decyzją Światowej Rady Sportów Motorowych, zwołanej przez FIA, zespół McLaren został ukarany odebraniem punktów zdobytych w sezonie 2007. Dodatkowo na brytyjski zespół nałożono rekordową karę finansową w postaci grzywny wynoszącej 100 milionów dolarów. Dorobek punktowy kierowców pozostał bez zmian - zarówno Lewis Hamilton, jak i Fernando Alonso będą mogli walczyć o tytuł mistrzowski 2007.
Oprócz odebrania zdobyczy punktowej i kary finansowej bolid McLarena na sezon 2008 będzie musiał przejść dodatkową kontrolę techniczną i w grudniu 2007 roku FIA zadecyduje czy zostanie on dopuszczony do Mistrzostw Świata F1 w przyszłym sezonie.
W oficjalnym oświadczeniu FIA poinformowała również, że nowe dowody w sprawie afery szpiegowskiej, które niedawno zostały ujawnione, przedstawi w dniu jutrzejszym.
1. Fiat (punto hgt)
2. MINI
3 Reno klioFreeMan - Pią 14 Wrz, 2007 Robuś po pierwszym treningu jest 6 :
FreeMan - Sob 15 Wrz, 2007 Piąty czas uzyskał Heikki Kovalainen, któremu udało się zakończyć trening przed Jarno Trullim i Nico Rosbergiem. Zespół BMW Sauber nie zaliczy początku dnia do najbardziej udanych. Nick Heidfeld zakończył trening na siódmej pozycji, za kierowcami Renault i Williamsa, a Robert Kubica ponownie miał problemy techniczne.
Polak na drugim okrążeniu wyjazdowym zatrzymał swój bolid w drugim sektorze toru z powodu awarii technicznej- najprawdopodobniej jednostki napędowej. Jeżeli informacje te potwierdzą się zespół BMW będzie musiał po raz pierwszy w tym sezonie wymienić jednostkę napędową w swoim bolidzie, a Polak zostanie ukarany przesunięciem o dziesięć pozycji w dół na starcie GP Blegii.
Trzeba jednak zaznaczyć, że w poprzednim wyścigu na szybkim torze Monza, na którym silniki są poddawane wyjątkowemu obciążeniu, Polak w ostatniej partii wyścigu nie oszczędzał jednostki napędowej, kręcąc czasy zdecydowanie lepsze niż Nick Heidfeld, który z pewnością oszczędzał jednostkę napędową przed wyścigiem o GP Belgii.Niemy - Sob 15 Wrz, 2007 "Niestety, potwierdziły się najgorsze prognozy. Po raz pierwszy w tym sezonie awarii uległa jednostka napędowa BMW, która teraz będzie musiała zostać wymieniona. Zgodnie z regulaminem Grand Prix w takim przypadku zawodnik wystartuje do wyścigu przesunięty o 10 pozycji do tyłu."
((Anonymous - Sob 15 Wrz, 2007 po Q1 Kubica 5 czas
po Q2 Kubica znowu 5 czas
Q3 :
0,48sek do końca
1. Kimi
2. Massa
3. Hamilton
4. Kubica
5. Webber
6. Nick
7. Rosberg
8. Truli
9. Kovalainen
10. Alonso
po Q3
1. Kimi
2. Massa
3. Alonso
4. Hamilton
5. Kubica czyli startuje z 15 pozycjiLoko - Sob 15 Wrz, 2007 Jakś dzwnie przebiegłte kwalifikacje strony bmw, trzecia cześc wyglądała tak jakby Kubica z Heidfeldem pomylili swoje bolidy Kubica powinien miec jednak troche wiecej paliwa w wyscigu, a po miejscach wygląda tak jakby to Heidfeld miał więcej paliwa :570:
No nic pozostaje mieć nadzieje ze ta zagrywka bm sie sprawdzi w wyścgu.anjas - Sob 15 Wrz, 2007 Też się dziwie. Moim zdaniem lepiej byłoby zatankować mocniej bolid Kubicy i spróbować jechać na jeden Pit-Stop (i tak startuje z końcówki stawki, więc prawie jeden ch.uj czy jest 15 czy powiedzmy 18)... Pozostaje jednak wierzyć strategom BMW, że wiedzą co robią. Jutro się okaże.ps - Nie 16 Wrz, 2007 Nikt nie oglada????
Kubica juz OSMY!!!Anonymous - Nie 16 Wrz, 2007 Koniec :
1 kimi
2 massa
3 alonso
4 hamilton
5 nick
6 rosberg
7 webber
8 kovalainen
9 kubica
----------------
1. Hamilton 97pkt
2. Alonso 95pkt
3. Kimi 84pktgaugan - Nie 16 Wrz, 2007 pieknie walczyl, tylko pechowo caly czas wypadal na kovalainena, sporo jednak na tym stracil, nie do nadrobienia
coulthard tyle km (chyba 30 okrazen) bez tankowania na twardych, w sumie juz mocno zuzytych kapciach krecil dobre czasy. niezla opcjaLoko - Nie 16 Wrz, 2007 No i jednak panowie z biemdablju wiedzieli co robią z tą taktyką, całkiem nieźle poszło. no i na pewno był to ciekawy wyścig, sporo wyprzedzań emocji.
Po kwalifikacjach najlepsi powinni startować z końca wtedy f1 by się znacznie ożywiła i było by spoooroo akcji Niemy - Nie 16 Wrz, 2007 zastanawiam sie dlaczego nie wypuscili Kubicy na 1pitstop, skoro startowal z odleglej pozycji, czesto stosuje sie taka taktykeAnonymous - Nie 16 Wrz, 2007
Cytat:
Po kwalifikacjach najlepsi powinni startować z końca wtedy f1 by się znacznie ożywiła i było by spoooroo akcji
I spooooro carbonu i plastików latajacych po torze