wasq - Nie 21 Wrz, 2008 hehe nom wlasnie co silnik to inny wydech daje lepszy efekt
oftopujac lekko
w hondzie 1,6 130km kumpel zrobil wydech caly z nierdzewy z 1 przelotowym koncowym i auto na hamowni wyplulo 142km i przybylo 40 nm auto shamione przed i po wydechu Anonymous - Pon 22 Wrz, 2008 To co byscie sugerowali na ten wydeszek ? Kolektor 4-2-1 jest w drodze, koncowy tlumik remusa to konstrukcja komorowa, a rura ktora mam ma 48mm wew. srednicy.
Da sie z tego poskladac cos konkretnego czy musze szukac czegos innego ?
Nie ukrywam ze wolal bym wykozystac posiadane czesci ze wzgledu na zmniejszenie kosztow operacji No ale jak powiecie ze sie nie da to trzeba bedzie czegos poszukac M - Pon 22 Wrz, 2008 Ja bym kupił cos dedykowanego i sprawdzonego.MoRToN - Pon 22 Wrz, 2008 Tylko co jest sprawdzone ? dzik - Pon 22 Wrz, 2008
eM napisał/a:
Ja bym kupił cos dedykowanego i sprawdzonego.
Doloty dedykowane nie dzialaja, home made owszem Anonymous - Pon 22 Wrz, 2008 koncowy remusa to trzeba będzie wywalic przy takim projekcie , mam podobny
tlumik do twojego i to performance nie jest M - Pon 22 Wrz, 2008
dzik napisał/a:
eM napisał/a:
Ja bym kupił cos dedykowanego i sprawdzonego.
Doloty dedykowane nie dzialaja, home made owszem
Ja mowilem o wydechusaxorulez - Pon 22 Wrz, 2008 Z dedykowanych osobiście polecam:
jeżeli jest to out of budget to zrób to co ma Rudello w tej chwili i schowaj końcówkę.MoRToN - Pon 22 Wrz, 2008 Jakaś taka jdm`owa ta marka GeKo - Pon 22 Wrz, 2008 A może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego 2,5" a nie 2" (co to daje co zabiera) i jaki jest rozmiar w serii?saxorulez - Pon 22 Wrz, 2008 wasq,
prosze podpytaj kolege o te komorowe i przelotowe bo to ciekawe informacje są.
GeKo,
wydaje mi sie że 2,5 do 2.0 silnika to takie połączenie hałasu z osiągami.
Ogólnie dla każdej pojemności silnika sa okreslone optymalne średnice układów..
nie pamiętam tego w tej chwili ale np. dla 1.6 to było 2"
wiec sądzę że 2" do 2.0 to moze być za "cienko"GeKo - Pon 22 Wrz, 2008 Ciekawi mnie to właśnie czemu daje się większe rury. tzn. w mocno zmodowanym aucie rozumiem więcej paliwa powietrza więcej spalin.
O ile potrafię zrozumieć ze tłumiki producent robi takie a nie inne, to zwiększenie średnicy rur w układzie wydechowym to raczej śmiesznie koszty.saxorulez - Pon 22 Wrz, 2008 Pytasz dlaczego producent daje taką a nie inną średnicę? Czy pytasz dlaczego nie daje odrazu większej?
Wydaje mi sie ze w obu przypadkach chodzi o :
- ekonomia
- normy hałąsu
- koszty
- performance
Proste jak barszcz.. chociaż i tak kolektory wydechowe e Clio Sport sa zacne i nie wiele jest tam do poprawianiaGeKo - Pon 22 Wrz, 2008 Tak kolektory wiem że są bardzo OK. Zastanawiało mnie dlaczego właśnie nie dają od razu 2,5" zamiast 2" (mowa o rurach między tłumikami) bo wnioskuję że tyle jest w serii.wasq - Pon 22 Wrz, 2008
GeKo napisał/a:
Ciekawi mnie to właśnie czemu daje się większe rury. tzn. w mocno zmodowanym aucie rozumiem więcej paliwa powietrza więcej spalin.
O ile potrafię zrozumieć ze tłumiki producent robi takie a nie inne, to zwiększenie średnicy rur w układzie wydechowym to raczej śmiesznie koszty.
witam powiem tak do clio sporta 2,0 wyszyscy producenci dedykowanych wydechow (w anglii) oferuja wydechy 2,5 cala wiec cos w tym musi byc widocznie testy daly rezultaty
poztym jak widzialem seryjny wydech sporta i wlasnie koncowy dedykowany odpwiednik to seryjny wydech ma walsniue cos kolo 2 cali