To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Projekt Clio Sport 200+

wasq - Nie 21 Wrz, 2008

hehe nom wlasnie co silnik to inny wydech daje lepszy efekt :D

oftopujac lekko

w hondzie 1,6 130km kumpel zrobil wydech caly z nierdzewy z 1 przelotowym koncowym i auto na hamowni wyplulo 142km i przybylo 40 nm auto shamione przed i po wydechu :P

Anonymous - Pon 22 Wrz, 2008

To co byscie sugerowali na ten wydeszek ? Kolektor 4-2-1 jest w drodze, koncowy tlumik remusa to konstrukcja komorowa, a rura ktora mam ma 48mm wew. srednicy.
Da sie z tego poskladac cos konkretnego czy musze szukac czegos innego ?
Nie ukrywam ze wolal bym wykozystac posiadane czesci ze wzgledu na zmniejszenie kosztow operacji :) No ale jak powiecie ze sie nie da to trzeba bedzie czegos poszukac :)

M - Pon 22 Wrz, 2008

Ja bym kupił cos dedykowanego i sprawdzonego.
MoRToN - Pon 22 Wrz, 2008

Tylko co jest sprawdzone ? :ble:
dzik - Pon 22 Wrz, 2008

eM napisał/a:
Ja bym kupił cos dedykowanego i sprawdzonego.


Doloty dedykowane nie dzialaja, home made owszem ;D

Anonymous - Pon 22 Wrz, 2008

koncowy remusa to trzeba będzie wywalic przy takim projekcie , mam podobny
tlumik do twojego i to performance nie jest ;)

M - Pon 22 Wrz, 2008

dzik napisał/a:
eM napisał/a:
Ja bym kupił cos dedykowanego i sprawdzonego.


Doloty dedykowane nie dzialaja, home made owszem ;D

Ja mowilem o wydechu

saxorulez - Pon 22 Wrz, 2008

Z dedykowanych osobiście polecam:

YOZZASPORT
http://www.yozzasport.co....72_exhaust_race
kozacko brzmi
http://www.youtube.com/watch?v=pOb1ebpe9eo

ale swoje kosztuje..

jeżeli jest to out of budget to zrób to co ma Rudello w tej chwili i schowaj końcówkę.

MoRToN - Pon 22 Wrz, 2008

Jakaś taka jdm`owa ta marka :P
GeKo - Pon 22 Wrz, 2008

A może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego 2,5" a nie 2" (co to daje co zabiera) i jaki jest rozmiar w serii?
saxorulez - Pon 22 Wrz, 2008

wasq,

prosze podpytaj kolege o te komorowe i przelotowe bo to ciekawe informacje są.

GeKo,

wydaje mi sie że 2,5 do 2.0 silnika to takie połączenie hałasu z osiągami.

Ogólnie dla każdej pojemności silnika sa okreslone optymalne średnice układów..
nie pamiętam tego w tej chwili ale np. dla 1.6 to było 2"

wiec sądzę że 2" do 2.0 to moze być za "cienko"

GeKo - Pon 22 Wrz, 2008

Ciekawi mnie to właśnie czemu daje się większe rury. tzn. w mocno zmodowanym aucie rozumiem więcej paliwa powietrza więcej spalin.
O ile potrafię zrozumieć ze tłumiki producent robi takie a nie inne, to zwiększenie średnicy rur w układzie wydechowym to raczej śmiesznie koszty.

saxorulez - Pon 22 Wrz, 2008

Pytasz dlaczego producent daje taką a nie inną średnicę? Czy pytasz dlaczego nie daje odrazu większej?

Wydaje mi sie ze w obu przypadkach chodzi o :
- ekonomia
- normy hałąsu
- koszty
- performance

Proste jak barszcz.. chociaż i tak kolektory wydechowe e Clio Sport sa zacne i nie wiele jest tam do poprawiania

GeKo - Pon 22 Wrz, 2008

Tak kolektory wiem że są bardzo OK. Zastanawiało mnie dlaczego właśnie nie dają od razu 2,5" zamiast 2" (mowa o rurach między tłumikami) bo wnioskuję że tyle jest w serii.
wasq - Pon 22 Wrz, 2008

GeKo napisał/a:
Ciekawi mnie to właśnie czemu daje się większe rury. tzn. w mocno zmodowanym aucie rozumiem więcej paliwa powietrza więcej spalin.
O ile potrafię zrozumieć ze tłumiki producent robi takie a nie inne, to zwiększenie średnicy rur w układzie wydechowym to raczej śmiesznie koszty.



witam powiem tak do clio sporta 2,0 wyszyscy producenci dedykowanych wydechow (w anglii) oferuja wydechy 2,5 cala wiec cos w tym musi byc widocznie testy daly rezultaty

poztym jak widzialem seryjny wydech sporta i wlasnie koncowy dedykowany odpwiednik to seryjny wydech ma walsniue cos kolo 2 cali



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group