To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Katastrofa samolotu

zefir - Śro 19 Maj, 2010

bo gdyby sie okazalo ze lech kazal ladowac, jarek moglby juz dzis skonczyc kampanie ;)
KonradMK - Śro 19 Maj, 2010

Maciek, dawaj ten filmik z twojego podchodzenia do lądowania na symulatorze.
Jakarti - Śro 19 Maj, 2010

heheheh :D
iQ - Śro 19 Maj, 2010

zefir napisał/a:
bo gdyby sie okazalo ze lech kazal ladowac, jarek moglby juz dzis skonczyc kampanie ;)


jezeli tak bylo to raczej sie o tym nie dowiemy...

PiTT - Śro 19 Maj, 2010

myślę, że teraz to będzie spory nacisk żeby poznać drugą osobę
co innego jakby nie powiedzieli o tej pierwszej

M - Śro 19 Maj, 2010

powinna powstać komisja śledcza w tej sprawie
ds. nacisków na pilota

Dobrze JKM napisał, ze kto by nie naciskał to pilot/kapitan jest odpowiedzialny za lot od początku do końca. I formalnie i technicznie.

PiTT - Śro 19 Maj, 2010

nie no bez jaj już, jak był nacisk odgórny od generała i zakładając hipotetycznie że od prezydenta to ciężko raczej się postawić :/
sytuacja bez wyjścia a teorie że kapitan samolotu jest najważniejszy, można włożyć między bajki

a zresztą, kto by to nie był, ja się pytam co generał robił w kabinie pilotów??

anjas - Śro 19 Maj, 2010

Po niedoszłym lądowaniu w Gruzji można było zaobserwować co robi się z pilotem, który odmówił prezydentowi lądowania.
Gość był strasznie zaszczuty, ciągano go po prokuraturach, nazywano go publicznie tchórzem (a nie zapominajmy, że to wojskowy, więc słowo tchórz znaczy dla niego pewnie więcej niż dla szarego cywila).
Pilot, który rozbił się w Smoleńsku był II pilotem w czasie niedoszłego lądowania w Gruzji i widział co się działo po tym jak jego kolega odmówił lądowania.

zefir - Śro 19 Maj, 2010

anjas 103% agriiiii
M - Śro 19 Maj, 2010

Ja wiem jak jest wojsku - mogl przyjsc i dac prikaz i tyle,
ale jesli nie wiemy co powiedzial to nie dywagujmy.
Rownie dobrze mogl przyjsc i zapytac
"-Dacie rade chłopaki? warunki są ciężkie.
- damy damy"

Nie kazdy wojskowy to tepy ch.
Dopoki nie bedzie stenogramu rozmow to moze sie wstrzymajmy

GeKo - Śro 19 Maj, 2010

eM napisał/a:
Dobrze JKM napisał, ze kto by nie naciskał to pilot/kapitan jest odpowiedzialny za lot od początku do końca. I formalnie i technicznie.


A kto wcześniej mówił o naciskach :] że pilot się musi słuchać i wykonywać polecenia.

M - Śro 26 Maj, 2010

http://wiadomosci.onet.pl...dalej,item.html
Bad-i - Pon 31 Maj, 2010

Przyznaje ze tego kompletnie nie rozumiem:

http://wiadomosci.onet.pl...zynek,item.html

Dlaczego Oni decyduja co mozemy upublicznic a czego nie.

M - Pon 31 Maj, 2010

Bad-i napisał/a:
Przyznaje ze tego kompletnie nie rozumiem:

http://wiadomosci.onet.pl...zynek,item.html

Dlaczego Oni decyduja co mozemy upublicznic a czego nie.

Wieczorem sie dowiesz, premier napewno wymyśli coś słodziutkiego dla plebsu i ogłosi jakiś mądry tekst.

was79 - Pon 31 Maj, 2010

śłitaśne psiemówionko plemiela Donka :/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group