zefir - Śro 19 Maj, 2010 bo gdyby sie okazalo ze lech kazal ladowac, jarek moglby juz dzis skonczyc kampanie KonradMK - Śro 19 Maj, 2010 Maciek, dawaj ten filmik z twojego podchodzenia do lądowania na symulatorze.Jakarti - Śro 19 Maj, 2010 heheheh iQ - Śro 19 Maj, 2010
zefir napisał/a:
bo gdyby sie okazalo ze lech kazal ladowac, jarek moglby juz dzis skonczyc kampanie
jezeli tak bylo to raczej sie o tym nie dowiemy...PiTT - Śro 19 Maj, 2010 myślę, że teraz to będzie spory nacisk żeby poznać drugą osobę
co innego jakby nie powiedzieli o tej pierwszejM - Śro 19 Maj, 2010 powinna powstać komisja śledcza w tej sprawie
ds. nacisków na pilota
Dobrze JKM napisał, ze kto by nie naciskał to pilot/kapitan jest odpowiedzialny za lot od początku do końca. I formalnie i technicznie.PiTT - Śro 19 Maj, 2010 nie no bez jaj już, jak był nacisk odgórny od generała i zakładając hipotetycznie że od prezydenta to ciężko raczej się postawić
sytuacja bez wyjścia a teorie że kapitan samolotu jest najważniejszy, można włożyć między bajki
a zresztą, kto by to nie był, ja się pytam co generał robił w kabinie pilotów??anjas - Śro 19 Maj, 2010 Po niedoszłym lądowaniu w Gruzji można było zaobserwować co robi się z pilotem, który odmówił prezydentowi lądowania.
Gość był strasznie zaszczuty, ciągano go po prokuraturach, nazywano go publicznie tchórzem (a nie zapominajmy, że to wojskowy, więc słowo tchórz znaczy dla niego pewnie więcej niż dla szarego cywila).
Pilot, który rozbił się w Smoleńsku był II pilotem w czasie niedoszłego lądowania w Gruzji i widział co się działo po tym jak jego kolega odmówił lądowania.zefir - Śro 19 Maj, 2010 anjas 103% agriiiiiM - Śro 19 Maj, 2010 Ja wiem jak jest wojsku - mogl przyjsc i dac prikaz i tyle,
ale jesli nie wiemy co powiedzial to nie dywagujmy.
Rownie dobrze mogl przyjsc i zapytac
"-Dacie rade chłopaki? warunki są ciężkie.
- damy damy"
Nie kazdy wojskowy to tepy ch.
Dopoki nie bedzie stenogramu rozmow to moze sie wstrzymajmyGeKo - Śro 19 Maj, 2010
eM napisał/a:
Dobrze JKM napisał, ze kto by nie naciskał to pilot/kapitan jest odpowiedzialny za lot od początku do końca. I formalnie i technicznie.
A kto wcześniej mówił o naciskach że pilot się musi słuchać i wykonywać polecenia.M - Śro 26 Maj, 2010 http://wiadomosci.onet.pl...dalej,item.htmlBad-i - Pon 31 Maj, 2010 Przyznaje ze tego kompletnie nie rozumiem:
Dlaczego Oni decyduja co mozemy upublicznic a czego nie.
Wieczorem sie dowiesz, premier napewno wymyśli coś słodziutkiego dla plebsu i ogłosi jakiś mądry tekst.was79 - Pon 31 Maj, 2010 śłitaśne psiemówionko plemiela Donka