To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Kompendium wiedzy jazdy autostradowej wg HontHecz.prv.pl

M - Pon 19 Sie, 2013

Ale twierdzisz że opór powietrza samochodu rośnie liniowo w funkcji prędkości?
Ryba - Pon 19 Sie, 2013

dzik napisał/a:
Pomijając opory toczenia to opory powietrza rosną do kwadratu, więc o tyle wzrasta spalanie ale na godzinę a nie na km, więc jak liczysz dla 150 to jedno 1,5 się skraca bo jedziesz 1,5 raza szybciej.
U mnie jak 100km/h jest 100% to przy 120 jest 120% przy 150 150% przy 200 też okolice 200%.

Ostatnio miałem sporo jazd na tempomacie i odcinki po 100km można chyba uznać za wiarygodne.


Jeśli przy 100 km/h jest 100%, to zaręczam Ci że w przypadku silników 1.6-1.8 przy 200 km/h dochodzi do 300%.

M - Pon 19 Sie, 2013

Jest bo opory a glownie opor powietrza rosną nieliniowo



Wynika to z tego że przy coraz większej prędkości wokoł samochodu rośnie kula nabitego powietrza która pchana przez pojazd adhezyjnie pcha jeszcze większą ilość powietrza (w wielkim uproszczeniu) Efekt kuli śniegowej.

PiTT - Pon 19 Sie, 2013

ale wszystko idzie w pizduuu jak masz na dachu box albo jedziesz busem :D
dzik - Pon 19 Sie, 2013

M napisał/a:
Ale twierdzisz że opór powietrza samochodu rośnie liniowo w funkcji prędkości?


dzik napisał/a:
Pomijając opory toczenia to opory powietrza rosną do kwadratu


Przecierz napisałem że nie, rośnie do kwadratu. Ale nie liczymy spalania w l/h.

Kenet - Pon 19 Sie, 2013

Albo jak jedziesz Calajbrą, która to ma niski współczynnik oporu powietrza :lol2: a jeszcze jak w gazie...
dzik - Pon 19 Sie, 2013

Ryba napisał/a:

Jeśli przy 100 km/h jest 100%, to zaręczam Ci że w przypadku silników 1.6-1.8 przy 200 km/h dochodzi do 300%.


Zależy też w jakich obrotach silnik musi pracować, u mnie 100-200 to obroty 2-4tyś.

Taka ciekawostka ile się traci na modzie SUV'owej, drag area:
passat B6 0.6554 m2, tiguan 0.9398 m2.

M - Pon 19 Sie, 2013

http://www.youtube.com/watch?v=d2mPj3TmF-8

Mam nadzieje że takie buractwo zostało zgłoszone na policję.
Fajnie jak kierowca tira po 4 klasach podstawówki się bierze za kierowanie ruchem i wymierzanie sprawiedliwosci.

PiTT - Pon 19 Sie, 2013

niezle, w sumie to chyba to nagranie mozna oficjalnie przeslac do policji jako dowod w wykroczeniu
pytanie czy nie uznaja tego jako niewystarczajacy dowod w sprawie... inny temat to filmy powinien powedrowac do wlasciciela firmy transportowej aby moze zweryfikowal uprawnienia swoich debilnych pracownikow
z jednej strony wielcy porzadkowi, ale jak zapi@rdalaja ponad 100 przez miasto i powoduja ogromne zagrozenie na drodze to juz im to nie przeszkadza...
jak dla mnie mandaty dla kierowcow tirow za ciezkie lamanie prawa, powinny byc 10x wyzsze niz dla innych kierowcow
najlepsza jest ich jazda gesiego tak ze nie ma szansy na wcisniecie sie przy wyprzedzaniu
jak ktos moze sobie pozwolic na wyprzedzenie 2-3 tirow pod rzad to nie ma problemu, ale przecietne 120-150 konne auto moze miec juz problem

Kolezanka zapytala:
Koment mistrz: a dlaczego nikt z tych ostatnich przed tirami nie wskakuje na lewy pas i nie jedzie nim do końca??

a moze to jest po prostu za moment zjazd z autostrady i niektore cwaniaki tna tym pasem do konca i wbijaja sie na prawa?
tak jak to jest czesto spotykane np w Alejach na wysokosci Blue City przy zjezdzie tunelem w lewo z strone woli?

Bad-i - Pon 19 Sie, 2013

W tym przypadku kierowca tira to typowy glab. Ale mnie bardziej smieszy "chojrak" z telefonem. Najpierw pyszczy a pozniej gowno robi i odchodzi.
Michał - Pon 19 Sie, 2013

a co ma zrobić bo nie wiem ??
wyjebać go z kabiny i sam odjechać ?

PiTT - Pon 19 Sie, 2013

Michał napisał/a:
a co ma zrobić bo nie wiem ??
wyjebać go z kabiny i sam odjechać ?

zwalic mu konia

:rotfl:

Michał - Pon 19 Sie, 2013

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
anjas - Pon 19 Sie, 2013

Michał napisał/a:
a co ma zrobić bo nie wiem ??




na





do


Kamill - Pon 19 Sie, 2013

Bateryjko do celu ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group