Miałem przez rok inne sprawy na głowie i jakoś ściganie mi przeszło ale tak się złożyło, że pojeździłem po Kielcach BRZem i nowym eSTIajem, potem pojechałem na dwa sprinty w roli widza i cholera WRÓCIŁO
No i kupiłem se Kopytko
Compact 1,8 TI, MY `95, wygląda jak śmietnik ale ma super zdrową podłogę i podłużnice, nie walony, silnik w super kondycji.
Krucho teraz z czasem ale jak się ogarnę z fotkami to odpalę nowy wątek w odpowiednim dziale
Za dwa tygodnie pierwszy sprint - może się wyrobię kaziu1985pn - Nie 08 Mar, 2015 pablonas, to jako pierwsze zbieraj żeby dodać trochę więcej KM pablonas - Nie 08 Mar, 2015 Masz jakiś patent?kaziu1985pn - Nie 08 Mar, 2015 pablonas, warto zacząć chociaż softem na pb98 pablonas - Nie 08 Mar, 2015 Jak już ogarnę te szalone 140 koników to będę myślał. Na razie musi hamować, skręcać, a ja muszę sobie przypomnieć jak się jeździ RWD. Moc to ostatnie czego mi na początku będzie potrzeba Chloru - Nie 08 Mar, 2015 pablonas, gratulacje Pamiętam jak napadałeś na w Sowich (to chyba Jodłownik był) Sejem Kuner - Pon 09 Mar, 2015 pablonas, witaj w klubie Ja ostatnio przejałem compacta 2.5 193KM w częściach. Musze go złozyć do kupy To dopiero z takim cięzkim silnikiem musi sie nie prowadzić.pablonas - Pon 09 Mar, 2015
Chloru napisał/a:
pablonas, gratulacje Pamiętam jak napadałeś na w Sowich (to chyba Jodłownik był) Sejem
Piękne czasy
Przy okazji pytanie - czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że Z3 1,9 miało ZAWSZE szperę?
Nie mogę się dokopać do jakiejś rzetelnej informacji, a dyfra szukam Kamill - Pon 09 Mar, 2015 Jedyna pewna metoda to pokręcić atakiem i obserwować flansze na półosie w którą strone się krecą (w w jedna w jedną druga przeciwnie to szpery nie ma, obie w tą samą szpera jedt). Inna to odczyt blaszki znamionowej i szukanie tam "S". Np S3,15.pablonas - Pon 09 Mar, 2015 Kamill, na litość, wiem jak sprawdzić czy w dyfrze jest szpera Nie wiem natomiast czy sprzedawcy używanych gratów na allegro będą to wiedzieć. Przy używce często numery są nieczytelne, a boję się, że prośba o przeliczenie przełożenia dyfra i jeszcze sprawdzenia czy jest szpera to będzie za duży wymóg w stosunku do sprzedawcy
EDIT:
Aha - ale zawsze obecność "S" oznacza obecność szpery?Kenet - Pon 09 Mar, 2015 Ja miałem dyfer z Z3 ze szperą, ale czy to była w każdym Z3 seria to nie wiem. Zapytaj Pyrę.anjas - Pon 09 Mar, 2015 na dwoje babka wróżyła z tą szperąKamill - Pon 09 Mar, 2015 Tak. S zawsze oznacza szpere. To kup u takiego co sprawdzi, albo odbierz osobiscie bo te dyfry ważą po 35kg+.Kuner - Wto 10 Mar, 2015 tylko w z3 byly i szpery cierne i na torsenie. I odpowiadając na pytanie - nie każde z3 miało szperę.pablonas - Wto 10 Mar, 2015 To, że nie każde to już się zdążyłem dzisiaj przekonać
Generalnie potężny problem mam z zakupem fabrycznego mostu ze szperą. Wykonałem ze 30 telefonów dzisiaj i same otwarte dyfry i newsy w stylu "Paaaaanie, ze szperą to schodzą jak ciepłe bułeczki".
Ale chyba się udało. Zamówiłem z Z3 1,9 i wg gościa co sprawdzał szpera jest. Mam nadzieję, że nie ściemniał.
P.S.
Czy mogę poprosić moda/admina o przeniesienie wszystkich postów począwszy od http://forum.hothatch.org...p=650843#650843 do nowego tematu w dziale "pimp my ride" - tytuł wątku "Kopytko 318Ti by pablonas".
Dziękuję