was79 - Śro 15 Sty, 2014 haha hehe pośmialiśmy się i wyszydziliśmy, a teraz proponuje poczytać o problemie przenikalności gazów, dla bardziej wtajemniczonych szukać hasła: permeation.faldzip - Śro 15 Sty, 2014 Z miedzianym to taki kłopot, ze jak Ci coś w niego uderzy, to się zgniecie i tak zostanie. Ja to sobie zamówie jakies lepsze niz te za 16zeta, bo wolałbym nie wylecieć w powietrze w razie czego...SCUBA - Śro 15 Sty, 2014 jeżeli go przeprowadzisz przez środek budy przy tunelu to nic Ci go nie zgniecieCHRZANEK - Śro 15 Sty, 2014 Dobra Panowie - ma być profi czy ma być "druciarsko" ???
W sporcie dopuszczone są dwa rozwiązania:
1) Rozwiązanie oryginalne przewidziane przez producenta
2) Przewody w metalowym oplocie
W większości samochodów sportowych zmieniając przewody z ori na te w oplocie chodzi o to żeby je puścić WEWNĄTRZ kabiny (mniejsze ryzyko uszkodzenia). Te w oplocie można bardzo swobodnie prowadzić - czego sie nie da powiedzieć o oryginalnych które są sztywne i prędzej się złamią niż ugną...
Z założenia należy unikać zbędnych łączeń - i najlepiej jest jak ktoś napisał żeby był jeden kawałek od baku do samego wtrysku (ewentualnie filter po drodze).
Ja w Cienkim mam przewody od Kunera - kosztowały kilkanaście PLN/mb i jest bardzo OK.Barejka - Śro 15 Sty, 2014 CHRZANEK, w saxo/106 prawie cale przewody ida we wnetrzu tylko filtr i kawalek od baku jest pod podloga, ale niezle schowaneVlodarsky - Śro 15 Sty, 2014
Barejka napisał/a:
CHRZANEK, w saxo/106 prawie cale przewody ida we wnetrzu tylko filtr i kawalek od baku jest pod podloga, ale niezle schowane
Radek, ale przewody w saxo/106 prawie całe idą we wnętrzu, tylko filtr i kawałek od baku jest pod podłogą, ale nieźle schowane.
Przypis redakcji : Radek miał i saxo i 106 jak wszyscy wiedzą i z grubsza zna ich budowę...
Czy ktoś jeszcze napisze Radkowi gdzie idą przewody w saxo/106 bo ni chuXX nie wynika to z tego tematu.
Anonymous - Śro 15 Sty, 2014
Vlodarsky napisał/a:
Barejka napisał/a:
CHRZANEK, w saxo/106 prawie cale przewody ida we wnetrzu tylko filtr i kawalek od baku jest pod podloga, ale niezle schowane
Radek, ale przewody w saxo/106 prawie całe idą we wnętrzu, tylko filtr i kawałek od baku jest pod podłogą, ale nieźle schowane.
Przypis redakcji : Radek miał i saxo i 106 jak wszyscy wiedzą i z grubsza zna ich budowę...
Czy ktoś jeszcze napisze Radkowi gdzie idą przewody w saxo/106 bo ni chuXX nie wynika to z tego tematu.
skoro nalegasz to ja moge-Radek w saxo przewody idą w środku,nie wiem gdzie dokładnie bo sa dobrze pochowane a ja nigdy nie siedziałem w saxoWrobel - Śro 15 Sty, 2014 CHRZANEK - Czw 16 Sty, 2014 Spoko pytanie było o średnice przewodu - na razie wszyscy błyszczycie jak chrząstki w salcesonie, ale nikt nie odpowiedział.
To może jakiś posiadacz ruszy dupe z suwmiarką i odpowie koledze ???Barejka - Czw 16 Sty, 2014 5-6mm? faldzip - Czw 16 Sty, 2014
Barejka napisał/a:
5-6mm?
nie
wg pomiarów, które wykonał mój brat, wychodzi, że te białe złączki "choinki", na które naciąga się przewód seryjny, mają 7-8mm wiec obstawiem, ze przewód -4, który ma średnicę wewn. 5.56mm będzie cieżko naciągnąć na to (chyba, ze się mylę). Natomiat -6 ma 8.73mm, więc troche dużo... I nie wiem, który lepszy.Vlodarsky - Czw 16 Sty, 2014 faldzip, będziesz u mnie dzisiaj to Ci pokażę te przewody i zmierzymy też.
Nie mogę wyjść z podziwu ile trzeba napisać o położeniu dwóch przewodów od listwy do pompy.Barejka - Czw 16 Sty, 2014 Vlodarsky, +100CHRZANEK - Czw 16 Sty, 2014
Vlodarsky napisał/a:
Nie mogę wyjść z podziwu ile trzeba napisać o położeniu dwóch przewodów od listwy do pompy.
Właśnie.iQ - Czw 16 Sty, 2014
CHRZANEK napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
Nie mogę wyjść z podziwu ile trzeba napisać o położeniu dwóch przewodów od listwy do pompy.