kiedyś znajomy kupował coś koło 600pln. Jak bym znalazł używane firmówki w dobrym stanie w podobnej cenie to bym łyknął, ale to raczej nie możliwe
powiadasz????
Ok daj mi sprawdzic za ile moge miec nowe i dam ci znac Mrozu - Wto 07 Sty, 2014 jak możesz coś załatwić to daj znać, czas jest, bo auto będę składał dopiero luty/marzecBad-i - Wto 07 Sty, 2014 Pytanie czy moje obecne cat camsy by Ci podeszlyMrozu - Wto 07 Sty, 2014 jeżeli są pod hydraulikę to tak, jeżeli pod mechanikę to nieBad-i - Wto 07 Sty, 2014
Mrozu napisał/a:
jeżeli są pod hydraulikę to tak, jeżeli pod mechanikę to nie
Zrobienie mechaniki to 350 pln Mrozu - Wto 07 Sty, 2014 a tego to nie wiedziałem co jak z czego? a wałki jakie masz?Bad-i - Wto 07 Sty, 2014 Musze sprawdzic ich numer i dam znacMrozu - Wto 07 Sty, 2014 ok Bad-i - Wto 07 Sty, 2014 Nie wiem tylko jak to zagra bbez doprezonego motoruMrozu - Wto 07 Sty, 2014 mocno trzeba doprężyć?, bo będę chciał założyć uszczelkę pod głowicy z 206 czyli o ile pamiętam 0.5mm niżej i do tego zastanawiam się nad większymi zaworami z głowicy citroena xsary 1.6 110KMBad-i - Wto 07 Sty, 2014 Bedzie raczej za biednieMrozu - Wto 07 Sty, 2014 ale i tak lepiej niż seria mam nadziejęBad-i - Śro 08 Sty, 2014 Nie mam pojeciaMarek23 - Sob 18 Sty, 2014 Czy saxo nawet A grupa moze miec uszczelke pod glowice z 206?CHRZANEK - Sob 18 Sty, 2014 W A grupie MOŻE :
Art 255 zał J
5.1.2)
Stopień sprężania:
Stopień sprężania może być zmieniany.
W silnikach turbodoładowanych nie może nigdy przekraczać 11.5:1.
Jeżeli samochód jest homologowany z wyższym stopniem sprężania, musi być tak zmieniony
by nie przekraczać 11.5:1.
Uszczelka głowicy:
Dowolna.
Tłoki:
Dowolne, podobnie, jak pierścienie tłokowe, sworznie i sposób ich zabezpieczania.