Michał - Pon 06 Lut, 2006 Na allegro dla lennego jest ładny supersprint za 650 zeta.lenny - Pią 17 Lut, 2006 patrzałem patrzałem... ale to nie był do mojego furaka tylko do cc 1.6... ździebko inny!
a tymczasem kupuję pipera puszkę i od kolektora ciągnę 2,5 cala [6,35cm] ze środkowym tłumikiem...
kata oczywiście wypierdzielam!!!
macie namiary na tłumikarzy kumatych którzy wiedzą o co cho w temacie..!?
thx za info!The Mc - Pią 17 Lut, 2006 Lenny odwiedz tego kolesia z konstancina - Kwasmoto czy jak mu tam. W skolimowie kolo cmentarza. Dobre opinie o nim kraza.lenny - Sob 18 Lut, 2006 czlowiek szczur to jest przecież... hehe! czlowiek legenda z wielu powodow... jednym jest fakt, że jak mial naście lat wypierdzilil sie z rowerka i wybil sobie 2 jedynki... heheh!! bardzo spoko typ! chyba do niego wlasnie bede uderzal...Grzesiek VTS - Sob 18 Lut, 2006 Mam pytanko co sadzicie o strumienicy wydechy ???? w takim wydaniu:
katalizator potem strumienica i przelotowy,Daje to cos ???saxorulez - Nie 19 Lut, 2006
Grzesiek VTS napisał/a:
Mam pytanko co sadzicie o strumienicy wydechy ???? w takim wydaniu:
katalizator potem strumienica i przelotowy,Daje to cos ???
zapominj o tymps - Wto 21 Lut, 2006 OK - przebrała się miarka - mam dosyć burczącego wydechu w moim saxo.
Mam teraz wywalony tłumik środkowy, a zamiast seryjnego końcowego - jakiś wynalazek Remusa.
Czy po wstawieniu seryjnego końcowego ( a przy braku środkowego), będzie wciąż tak głośno?
Jakie szanowni forumowicze sugerują rozwiązanie? Zależy mi na niskim koszcie całej operacji.
pzdrPiTT - Wto 21 Lut, 2006 jak wrzucisz końcowy seryjny to będzie ciszej
środkowy to i tak przelotówka, wiadomo że coś tam tłumi, ale i tak najwięcej końcowyKonradMK - Wto 21 Lut, 2006 zgadzam się, u mnie po takiej przeróbce przelotowego na serię jest 10x ciszej a nie mam kata.nox - Wto 21 Lut, 2006 ja bym polecał tłumiki MG najlepiej montowane u nich samych ale jak ktoś inny ci je wspawa to też niepowinno byc jakoś strasznie gozej sam mam taki tłumik końcowy i środkowy super jakość wykonanie blablabla miod i orzeszki saxorulez - Wto 21 Lut, 2006 środkowy tłumik wycisza hałas w samochodzie...
to ze jest przelotowy to tylko wasza teoria. W każdym aucie jest inaczej.. raz tak raz siak.. w niektórych furach tylnijest przelotowy a środkowy odpowiada za tłumienie hałasu.. stad sytuacje typu - ktoś zakłada tylni jakiś tam tłumiczek ULTERA i fura dalej pracuje tak samo.. a czasami zmiana tylnego powoduje urwanie głowy.k-mart - Śro 12 Kwi, 2006 Kompletuje wydech do mojej cliowki, jeden juz mam caly kompletny "legalny", jesli firma P naprawde by sie mnie czepila, a przy drugim wydechu ktory juz sobie wymyslilem, potrzebuje porady..
Tak wyglada caly uklad w clio:
Legalny wydech to: 1. Kolektor 4:2:1 INOX o wiekszej srednicy rur / 5. Atrapa kata, czyli pusta prosta rura / 6. Pierwszy tlumik sebringa / 7. Ostatni tlumik remusa
Wydech ktory dopiero chce zrobic ma byc taki:
1. Kolektor jak powyzej / 5. Atrapa kata / 6. Pusta rura o wiekszej srednicy zamiast tlumika / 7. Sama rura zamiast tlumika
Co Wy na to???saxorulez - Śro 12 Kwi, 2006 proponujesz prostą rurę poprostu??
to sie nie sprawdzi w motorze który nie jest mocno wydłubany.. auta N grupowe mają tłumki.. A grupy maja jeden, dwa.. dopiero kit cary maja proste rury. To jest kwestia odprężania wydechu....k-mart - Śro 12 Kwi, 2006 ok dzieki, wiec zostanie jak jest, czyli pierwsza wersja. Prosta rure sobie dorobie po lecie gdy dojda tloki, walki, sprezynki wentylowe, sterowanie wtrysku ustawione wzgodnie do przerobek itd... Loko - Śro 12 Kwi, 2006 Nie wiem czy wtedy też prosta rura nie zaszkodzi. Generalnie w pełni przelotowe wydechy dobrze stosować w autach z turbiną, w NA z tłumikami. A jakie to głośne musi być, to swoją drogą