To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - TU5J4, a TU5JP4

Michał - Pon 16 Lis, 2009

kurcze, ten vłodziu to wszystko wie ...
jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009

Vlodarsky napisał/a:
głowice obecnie montowane w C2 VTS pochodzą z C4 110 KM , wałki i kółka inne, tłoki, w saxo mechaniczna przepustnica a w c2 elelktryczna,

Generalnie wszystko jest trochę inne... gdzie nie zajrzysz to coś jest delikatnie inne. Albo z oszczędności albo jest poprawione albo zupełnie inne. Strata czasu. O co Ci właściwie chodzi dokładnie ?


W sumie o nic szczególnego, po prostu zaciekawiło mnie co zrobiono, że z "TEORETYCZNIE" tego samego silnika wyciągnięto 15KM..z zewnątrz jedyną różnicą jest kolektor ssący, więc chciałem się dowiedzieć co w środku :)
Dla porównania jakby ktoś jeszcze drążył ten temat:

TU5JP4S -> C2 VTS 125KM


TU5JP4 -> C2 VTR 110KM


TU5JP4 -> 206/307 XS 110KM

Dzieki za odpowiedź ;D

Vlodarsky - Pon 16 Lis, 2009

C2 VTR w Polsce były oferowane z rewelacyjną skrzynią biegów :wall: niech ją cholera...
jarek-malopolska - Pon 16 Lis, 2009

Miałem okazję czymś takim się przejechać i "posłużyć" ta skrzynia... rewelacja.. :wall:
k-mart - Pon 16 Lis, 2009

Czy ktos z Was spotkal sie kiedys z 106 limitowana wersja "dimma"?
Ponoc legitymuja sie 140KM.

saxorulez - Pon 16 Lis, 2009

Kej tylko ty się spotkałeś z tą wersją. Opracowali ją dla Ciebie.
M - Wto 17 Lis, 2009

wirtualnie i zaaplikowali do świadomości poprzez opary
jarek-malopolska - Śro 15 Wrz, 2010

może nie do końca w tym temacie ale dotyczy silnika w saxo.. Czy silnik TU5J4 montowany w saxo w latach 97-99/00 różnił się jak kolwiek od silnika montowanego powyżej 2001r (czyli w saxo phII).. chodzi mi o różnice mechaniczne, bo wiadomo, że różnica była w elektronice-> 97-99/2000 komputer na jedna kość, od 2001r. komputer na trzy kości.. Ale czy były różnice mechaniczne czy blok silnika pozostawał niezmieniony od początku do końca produkcji?
saxorulez - Śro 15 Wrz, 2010

blok bez zmian, różnica jest w wiązce i ECU (niektóre czujniki na 3 piny zamiast na 2 jak do 2000r) plus zawór EGR który w głowicy wymaga dodatkowego otworu od strony dolotu
jarek-malopolska - Czw 16 Wrz, 2010

Bo w sumie juz kilka razy spotkałem się z opiniami, że phI były szybsze/mocniejsze od phII więc opienie te pewnie oparte były o komputer-ten na jedna kość i ewentualne jakieś grzebanie w nim ;)
saxorulez - Czw 16 Wrz, 2010

seria PhI vs seria PhII nie ma żadnej róznicy w osiągach...
Barejka - Czw 16 Wrz, 2010

Czyli ogolnie sprawa wyglada nastepujaco. zalozmy ze chce wsadzic glowice z 206 xs
potrzebna mi glowica i zawory, walki i sprezynki, kolektor ssacy zostaja z vts? Trzeba zaiwestowac w kolektor wydechowy z 206xs tez chyba? Kanaly wodne sa identyczne? Jaka uszczelke pod glowice zastosowac?

saxorulez - Pią 17 Wrz, 2010

Uszczelkę dajesz z saxo bo metalowa i cieńsza, z kolektorem to chyba dobrze iść w aftermarket bo ten z 206XS ma wbudowany katalizator lub pozostać na tym z VTSa.

Wykorzystaj też szkalnki z 206XS bo jak je ważyłem to były lzejsze niż te z VTSa

jarek-malopolska - Pią 17 Wrz, 2010

saxorulez napisał/a:
aftermarket
?? :>
martin.h - Pią 17 Wrz, 2010

jarek-malopolska napisał/a:
saxorulez napisał/a:
aftermarket
?? :>


Supersprint, Peugeot Sport, Janspeed...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group