To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - kupno samochodu .Mega Problem

pcs - Śro 20 Cze, 2007

smiem twierdzic ze kupno budy z 1.4 za 13tys + b18 silnik z wiazka za 6tys + wsadzenie niech bedzie 500zl + skrzynia 1tys + hamulce z montazem 1tys + wydech z kolektorem 2 tys + inne pierdoly (chlodzenie, zegary) 500zl + kola 1000zl + dolot 500 = 25500zl i mamy 180-190km civica z plastikowym wnetrzem i fotelami stolkami, byc moze bez klimy i stracone pol roku zycia na siedzenie w warsztatach i jezdzenie autobusem. Wartosc przy sprzedazy skladaka tez nie jest wysoka. Za te same 25500 mozemy za 19tys nabyc vti i za 6500tys zrobic NA jakies 180-190km, lub wsadzic sof turbo i miec 220km albo po prostu wsadzic 3tys w remoncik i cieszyc sie jazda fajnym autkiem w 2 tygodnie po zakupie.

Jak pokazuje przyklad Michala zanalezc zadbane 1.4 nie jest wcale prostrze od znalezienia vti.

gaugan - Śro 20 Cze, 2007

madrze gada :564:
KonradMK - Śro 20 Cze, 2007

pcs napisał/a:
Jak pokazuje przyklad Michala zanalezc zadbane 1.4 nie jest wcale prostrze od znalezienia vti.


prawda, sam szukałem aż mi się odechciało między innymi z powodu wspomnianego plastiku i stołków :D

M - Śro 20 Cze, 2007

pcs napisał/a:
smiem twierdzic ze kupno budy z 1.4 za 13tys + b18 silnik z wiazka za 6tys + wsadzenie niech bedzie 500zl + skrzynia 1tys + hamulce z montazem 1tys + wydech z kolektorem 2 tys + inne motyla noga (chlodzenie, zegary) 500zl + kola 1000zl + dolot 500 = 25500zl i mamy 180-190km civica z plastikowym wnetrzem i fotelami stolkami, byc moze bez klimy i stracone pol roku zycia na siedzenie w warsztatach i jezdzenie autobusem. Wartosc przy sprzedazy skladaka tez nie jest wysoka. Za te same 25500 mozemy za 19tys nabyc vti i za 6500tys zrobic NA jakies 180-190km, lub wsadzic sof turbo i miec 220km albo po prostu wsadzic 3tys w remoncik i cieszyc sie jazda fajnym autkiem w 2 tygodnie po zakupie.

Jak pokazuje przyklad Michala zanalezc zadbane 1.4 nie jest wcale prostrze od znalezienia vti.

Hmm niespecjalnie PCS.
Skrzynia i wszystko jest w cenie swapa,
Kolektor tez jest w cenia swapa,
dolot tez.
Vti tez ma plastikowe wnetrze a fotele nie sa rewelacyjne.
Swap robi sie dwa dni a auto jezdzi dalej bezawaryjnie.
I powtarzam jeszcze raz, nie kupisz ek z b18 a przez pojemnosc jest duzo bardziej rozwojowe.
Jedyna kwestia to hamulce.
VTi sensowne kupic i do niego nie dokladac to jest 28tysi nie wyjete.

Zrobinie z vti 190 koni NA jest drozsze niz Ci sie wydaje... to ok 5-6tysia.
Wartosc przy sprzedazy po swapie podwyzsza cene auta przy sprzedazy ze wzgledu na unikalna konfiguracje i do tego bezawaryjną.

Zaden twoj argument mnie nie przekonał...
sorry...

Powiem tak, jak sie trafi VTi sensowne - brać
jak sie nie trafi, swap...
obie drogi są dobre tak jak pisalem wczesniej.

CHRZANEK - Śro 20 Cze, 2007

Wybaczcie mi nieznajomośc tematu: z jakiego samochodu pochodzą silniki b18 ???
Misiek_lbn - Śro 20 Cze, 2007

integra
pcs - Śro 20 Cze, 2007

eM napisał/a:
pcs napisał/a:
smiem twierdzic ze kupno budy z 1.4 za 13tys + b18 silnik z wiazka za 6tys + wsadzenie niech bedzie 500zl + skrzynia 1tys + hamulce z montazem 1tys + wydech z kolektorem 2 tys + inne motyla noga (chlodzenie, zegary) 500zl + kola 1000zl + dolot 500 = 25500zl i mamy 180-190km civica z plastikowym wnetrzem i fotelami stolkami, byc moze bez klimy i stracone pol roku zycia na siedzenie w warsztatach i jezdzenie autobusem. Wartosc przy sprzedazy skladaka tez nie jest wysoka. Za te same 25500 mozemy za 19tys nabyc vti i za 6500tys zrobic NA jakies 180-190km, lub wsadzic sof turbo i miec 220km albo po prostu wsadzic 3tys w remoncik i cieszyc sie jazda fajnym autkiem w 2 tygodnie po zakupie.

Jak pokazuje przyklad Michala zanalezc zadbane 1.4 nie jest wcale prostrze od znalezienia vti.

Hmm niespecjalnie PCS.
Skrzynia i wszystko jest w cenie swapa,
Kolektor tez jest w cenia swapa,
dolot tez.
Vti tez ma plastikowe wnetrze a fotele nie sa rewelacyjne.
Swap robi sie dwa dni a auto jezdzi dalej bezawaryjnie.
I powtarzam jeszcze raz, nie kupisz ek z b18 a przez pojemnosc jest duzo bardziej rozwojowe.
Jedyna kwestia to hamulce.
VTi sensowne kupic i do niego nie dokladac to jest 28tysi nie wyjete.

Zrobinie z vti 190 koni NA jest drozsze niz Ci sie wydaje... to ok 5-6tysia.
Wartosc przy sprzedazy po swapie podwyzsza cene auta przy sprzedazy ze wzgledu na unikalna konfiguracje i do tego bezawaryjną.

Zaden twoj argument mnie nie przekonał...
sorry...

Powiem tak, jak sie trafi VTi sensowne - brać
jak sie nie trafi, swap...
obie drogi są dobre tak jak pisalem wczesniej.


moze i jest skrzynia w cenie swapa ale wtedy b18 nie kosztuje 6tys tylko 8tys (na allegro jest tylko jedno b16 akurat, komplet za 6500zl.

I nikt mnie nie przekona ze motor kupinoy na allegro z niewiadomym przelotem, lezacy na polce przez 3 lata wsadzony za 500zl do budy 1.4 z przelotem 250tys km rok 1996 jest bezawaryjny bardziej od oryginalnego vti z 96 roku z przelotem 160tys i do tego w tej samej cenie.

28tys to kosztuje dobre vti rok 99- 2000 a my rozmawiamy o rocznikach 96-97. 1.4 z 2000 roku tez nie kosztuje 13 tylko 20tys wiec koszt swapa jest tak samo nieoplacalny.

"Zrobinie z vti 190 koni NA jest drozsze niz Ci sie wydaje... to ok 5-6tysia." - przeciez ja napisalem ze 6500zl

Wartosc po swapie owszep podwyzsza wartosc ale jest raczej nizsza niz oryginalu vti.

Zawiasu, hamulcow, chlodzenia, wyposarzenia, wnetrza, wydechu nie dostaje sie przy kupnie silnika na swap.

Ja nie jestem przeciwnikiem swapow, tylko ze uwazam ze maja sens albo wtedy gdy ktos juz ma dlugo samochod, ktory jest sprawdzony i doinwestowany i chce wiecej (przyklad Twoj i MC) albo jak ktos z zalozenia chce robic cos nieistniejacego (np Dzika R5 + motor 2.0). Kupowanie civa 1.4 zeby z zalozenia zrobic swapa jest dla mnie bez sesu, kiedy mozemy kupic gotowe vti. Zreszta Michal chce japonca wlasnie po to zeby sie mnie j a nie wiecej bawic z samochodem.

BaRtO_206GT - Śro 20 Cze, 2007

CHRZANEK napisał/a:
Wybaczcie mi nieznajomośc tematu: z jakiego samochodu pochodzą silniki b18 ???


Honda Civic 6gen w sedanie i kombiaku byly B18 a w ek3 czyli w 3 drzwiach bylo B16A2.

pcs - Śro 20 Cze, 2007

w kombiaku i liftbaku byly b18.. ktore mialy 169 km i slabo jezdza z tego co slyszalem

w sedanie i hachbacku byly b16a2

te dobre b18 byly w integrze

M - Śro 20 Cze, 2007

PCS teraz nie mam Ci czasu odpisac ale widac generalnie ze nie masz doswiadczenia ze swapami w hondzie i po prostu sie nie znasz.
Nie pisz bzdur chłopie...

CHRZANEK - Śro 20 Cze, 2007

czyli:
b16 to jest 1,6 160km
b18 z civa to 169km
b18 z integry to 190km
To te ostatnie silniczki to chyba trudno dostać?
a jak sie domyślam silnki z CTRa to bedą b20 ???
A da sie silnik z ctra wstawić do starego civa ???

pcs - Śro 20 Cze, 2007

eM napisał/a:
PCS teraz nie mam Ci czasu odpisac ale widac generalnie ze nie masz doswiadczenia ze swapami w hondzie i po prostu sie nie znasz.
Nie pisz bzdur chłopie...


oczywiscie ze nie mam, to sa moje subiektywne opinie, ale chcialbym poznac jedna bzdure ktora napisalem chlopie...

wiem ze honda to nie clio II, gdzie po prostu nie da sie przerobic zwyklej wersji na sport, ale przypuszczam ze w hondzie tez jest troche wiecej roznic (na bank np. w kombi/liftbacku 1.8 vti byly inne stabilizatory niz w zwyklych wersjach, byc moze to samo jest w przypadku hatchbacka)

M - Śro 20 Cze, 2007

Bardzo pomyliles sie w cenach oraz koncepcyjnie... mam spotkanie potem napisze.
Michał - Śro 20 Cze, 2007

kto ma czas podjechać do looblyna w czwartek po robocie ?
KonradMK - Śro 20 Cze, 2007

upalamy? :) ja bym mógł ale nie wcześniej jak po 17 no i powrót obowiązkowo przed wieczorną kupą


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group