To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Subaru Rally Poland 2007, 12 -14.07

saxorulez - Nie 15 Lip, 2007

http://pl.youtube.com/watch?v=zwQJQ5pMLJ0 - dobra organizacja!!
saxorulez - Nie 15 Lip, 2007

a co tam z wynikami sie dzieje bo nigdzie jasno nie ejst napisane?
qbus - Nie 15 Lip, 2007

smrod brod i ubustwo, niesmak niesamowity pozostaje, wczoraj na mecie byly glosy ze jest to znowu na jakis czas ostatnia runda rsmp w krakowie. koalicja chlopakow z n2 w ppzm zachowala sie fachowo. bolalo ich to ze debiutant po wypadnieciu swiateckiego i kucharskiego im laduje to go zaszantazowali, a co by nie. padla propozycja ze tak powiem nie do odrzucenia. od tego czy auto jest czyste czy nie sa sedziowie na bk2, zglaszajac sie w n2 podjal ryzyko ktore bylo wiadomo ze sie nie oplaci ale takich spraw w ten sposob sie nie rozstrzyga. wstyd.
Loko - Nie 15 Lip, 2007

saxorulez napisał/a:
a co tam z wynikami sie dzieje bo nigdzie jasno nie ejst napisane?


Wyniki są takie jak były, tylko Gabrysia wykluczyli za niezgodną turbosprężarke.

Wczoraj było troche zamieszania z wynikiami przez kolce na drodze no i do tego sprt złożył protest na kuchara i musieli rozebrać jego auto, dlatego wyniki były wstrzymane dzis do 8 rano.

Z kolcami nic się ie wyjaśniło, a protest tak sie zakończył:

"Protest Subaru Poland Rally Team został odrzucony. Protestujący pokryje koszt rozbiórki silnika i przywrócenia go do poprzedniego stanu. Oficjalne wyniki rajdu nie różnią się od prowizorycznych, wywieszonych wczoraj późnym wieczorem."

W PZM za to poleciało troche więcej aut:

"W Pucharze PZM wykluczono za odstępstwa techniczne załogi z numerami 154 (Znyk), 156 (Knapczyk) - po szczegółowej kontroli po rajdzie, a także 138 (Czekan), 144 (Wójcik), 150 (Brzykcy), 153 (Kucharski) i 175 (Zych) - po raporcie delegata technicznego PZM, który przeprowadził badanie w trakcie trwania rajdu."

Loko - Nie 15 Lip, 2007

qbus napisał/a:
smrod brod i ubustwo, niesmak niesamowity pozostaje, wczoraj na mecie byly glosy ze jest to znowu na jakis czas ostatnia runda rsmp w krakowie. koalicja chlopakow z n2 w ppzm zachowala sie fachowo. bolalo ich to ze debiutant po wypadnieciu swiateckiego i kucharskiego im laduje to go zaszantazowali, a co by nie. padla propozycja ze tak powiem nie do odrzucenia. od tego czy auto jest czyste czy nie sa sedziowie na bk2, zglaszajac sie w n2 podjal ryzyko ktore bylo wiadomo ze sie nie oplaci ale takich spraw w ten sposob sie nie rozstrzyga. wstyd.


Ale napisz co się stało dokładniej.

A swoją drogą to temu twojemu znajomemu odwagi to nie brakuje, tam gdzie stałem, nieźle szedł. Tylko ten zawias to miał tragiczny, co to było? bo wygladało jak serja. Strasznie nim rzucało i bujało.

saxorulez - Nie 15 Lip, 2007

czyli Quchar trzeci.. super!
Anonymous - Nie 15 Lip, 2007

Trzeci... ale mam dość RSMP... :558:

Jak trochę oprzytomnieję to streszcze wam co sie działo w biurze i na mecie. Normalnie cyrk...

Aaaaa... rajd powinien sie nazywać Rajd Subaru .... Poland Rally Team :571:

106 - Nie 15 Lip, 2007

gratki za pudlo i mete!

u nas jak zawsze z przygodami... os1 jechalo sie nam jak po szutrze...
wiekszosc zakretow bokiem + interkom przestal dzialac tuz po starcie :/
jakis 1 km przed koncem odcinka wciaglo nas do rowu na szybkim L przez
szczyt w gore przez las byly dwie glebokie katry myslalem ze pojedziemy
dalej ale jednak zostalismy. ludzi zero :( udalo sie zorganiozwac 3 osoby
i po 6 min powrocilismy na droge.

o wyniku mozna juz bylo zapomniec. czolowka w a7 bardzo mocna. bez
treningu i wjezdzenia w auto ciezko walczyc o pudlo w klasie. wszystkie
auta na klowych skrzyniach, szperach. na pozostalych odcinkach 7, 8
miejsca w klasie. /w n3 to juz duzo spokojniej jezdza :) z naszymi
czasami to 2, 3, 4 mca w klasie/

co do Vmax to 200 sie nie wyswietlilo - Vmax to 180km/h

kadet to pancernik :) duzo przeszedl uszkodzen brak.

rajd podobal mi sie zajebiscie. do dyktowania wymagajacy, ale radosc
z jazdy wielka... kadet lata tylem po drodze jak stara kurwa na
kilku dohamowaniach maniek /kierowca/ skladal jeszcze kadeta na 4
/chyba za duzo ragnottiego oglada/ :D faaaajnie bylo tylko dojazdowki
za dlugie - po 55 min :(

a wynik to 10 w klasie na chyba 25 startujacych. bardzo duzo zalog do
mety nie dojechalo

widzial nas ktos? :)

a to my:

Loko - Nie 15 Lip, 2007

Widział widział, staliśmy na możliwej hopie 1,67 kilometra za startem pierwszego odcinka. no i tak wizualnie to było raczej spokojnie.
qbus - Nie 15 Lip, 2007

Loko: Stasiex robi 3 czasy w klasie, wypada swiatecki i kucharski, bije sie z Znychem, Znych popelnia blad wyskakuje na 1 miejsce w klasie ktorego nie oddaje do konca rajdu. Na ostatnim przegrupowaniu pada propozycje nie do odrzucenia albo wjezdzasz za wczas na pkc albo wjezdzasz normalnie i skladamy na Ciebie protest. Auto i tak poszlo na bk2 ktorego nie przeszlo, moim zdaniem od rozstrzygania zgodnosci z homologacja jest zss a nie sami zawodnicy.

B12 bilsteina.

Loko - Pon 16 Lip, 2007

To strasznie miekki ten bilstein jest w takim razie, bo auto na prawde strasznei się odbijało. Myśle ze na twardszym zawaisie mogło być tylko lepiej, a wizualnie i tak było szybko i odważnie no i jak piszesz czasowo tez dobrze.
A co nie przeszło bk?, bo jeśli jakiś element pozwalajacy robić lepsze czasy, to nie ma się co dziwić ze innym się nie podobało, ale jeśli jakaś pierdoła to faktycznie delikatnie mówiac niekolezeńskie zachowanie.

qbus - Pon 16 Lip, 2007

Nie przeszlo bk2 zawieszenie, rozjechala sie zbieznosc samochod lekko osiadl w dol i niespelnial minimalnych wymiarow, przed rajdem sprawdzalismy to i bylo ok. A chcieli oprotestowac dolot, stozek ktorego w eNce byc nie moze, za know how jak budowac rajdowki placi sie gruba kase, Stasiu by zaplacil wlasnie w ten sposob ale takie strasznie... zupelnie niefajna atmosfera moim zdaniem.
Loko - Pon 16 Lip, 2007

No to lipa, odpaść za zawieszenie, które na oko wyglądało na jeden z najsłabszych elementów samochodu.
A z dolotem to juz grubsza wpadka, to nie wiedzieli ze w n-ce musi zostać serja?, jak to wogóel przeszło pierwsze bk?

qbus - Pon 16 Lip, 2007

no nie wiedzieli, dowiedzieli sie na rajdzie jak juz bylo zapozno, auto bylo skladane na szybkosci, bk1 przeszlo wiec kto by sie tego spodziewal? nikt sie nie spodziewal. palce w tym maczali ludzie ktorzy potem nie przeszli badania za wysokosc samochodu i ktorzy maja niehomologowana szpere w saxo, generalnie syf, sami nie sa czysci a robia innym kolo dupy.
polll - Pon 16 Lip, 2007

Loko napisał/a:
jak to wogóel przeszło pierwsze bk?


1 bk to sprawdzanie pasow homo kombinezonow itd... na 1 bk powinni robic konkretny przesiew. np wiekszosc N4 na 1 bk przechodzi test na glosnosc... a maja ponad 100 db



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group