To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - osiągi VTS / 106 rallye

Anonymous - Wto 04 Wrz, 2007

CHRZANEK napisał/a:

Ciekawe czy w rzeczywistości to jest 200kmh ???


Roznie moze byc, ale raczej nie. Trzeba by sprawdzic z GPSem... Moje C2 przy licznikowych 200km/h jechalo 198. Accord przy licznikowych 250 jechal 235...

anjas - Wto 04 Wrz, 2007

GPS dobrze pokazuje prędkość jeśli droga, którą jedziesz jest przez cały czas na tej samej wysokości nad poziomem morza. Jeśli jest spadek albo jakaś górka (nawet trudno zauważalna) to GPS przekłamuje.

P.S. Ostatnio jak jechałem yarisem licznikowe 200 to GPS pokazywał 190.

Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

Loko napisał/a:
No i uzależniasz kupno od tego czy do setki jest pół sekundy w tą cz w tą, to bez sensu, to i tak nie jest auto do ścigania się na prostej i nigdy nie będzie.


Czemu uważasz, że to autko nie nadaje się na prostą...?

Bad-i - Śro 19 Lis, 2008

Mr Lucky 13 napisał/a:
Loko napisał/a:
No i uzależniasz kupno od tego czy do setki jest pół sekundy w tą cz w tą, to bez sensu, to i tak nie jest auto do ścigania się na prostej i nigdy nie będzie.


Czemu uważasz, że to autko nie nadaje się na prostą...?


koledze bardziej chodzi o fakt ze ten samochod kupuje sie po to zeby latac po torze, lesie itd.... a nie na prostą ;)

na prosta to kupujesz Hondy (he he zaraz eM mnie zniszczy)

M - Śro 19 Lis, 2008

Bad-i napisał/a:
Mr Lucky 13 napisał/a:
Loko napisał/a:
No i uzależniasz kupno od tego czy do setki jest pół sekundy w tą cz w tą, to bez sensu, to i tak nie jest auto do ścigania się na prostej i nigdy nie będzie.


Czemu uważasz, że to autko nie nadaje się na prostą...?


koledze bardziej chodzi o fakt ze ten samochod kupuje sie po to zeby latac po torze, lesie itd.... a nie na prostą ;)

na prosta to kupujesz Hondy (he he zaraz eM mnie zniszczy)



Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

Nie, no po lesie to śmigać nie zamierzam, tor to już mi się bardziej uśmiecha, ale widok "mandarynki" też mnie kręci ;P
Loko - Śro 19 Lis, 2008

Mr Lucky 13 napisał/a:
Loko napisał/a:
No i uzależniasz kupno od tego czy do setki jest pół sekundy w tą cz w tą, to bez sensu, to i tak nie jest auto do ścigania się na prostej i nigdy nie będzie.


Czemu uważasz, że to autko nie nadaje się na prostą...?


Po:
1. dokładnie tak jak napisał bad-i uważam ze żywiołem tego auta są zakręty i świetna zabawa na nich, a w tym wypadku różnica pół sek do setki, w ta czy w tamtą nie ma najmniejszego znaczenia
2. seryjne saxo wcale nie jest szybki, ok 8 sekund do setki to ma wiele suvów i innych badziewiów.

martin.h - Śro 19 Lis, 2008

Potwierdzam, na zakrętach jest zabawa. A najbardziej jak się jedzie na 3-jce i ma jakieś 4-5 tyś. obr. :D
Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

Hmmm, nie no tu się z Wami zgodzę, że na zakrętach jest świetna zabawa :D :D Ale parenascie kucy nie zaszkodzi, a kto wie może i więcej ;D

Myślę, że przy odpowiedniej trakcji można spokojnie zejść do 6,5-6,7 sek.

Misiek_lbn - Śro 19 Lis, 2008

Mr Lucky 13 napisał/a:
Myślę, że przy odpowiedniej trakcji można spokojnie zejść do 6,5-6,7 sek.

w serii :?: o_O


no shit...

martin.h - Śro 19 Lis, 2008

Mr Lucky 13 napisał/a:
Myślę, że przy odpowiedniej trakcji można spokojnie zejść do 6,5-6,7 sek.

Do tego to potrzebowałbyś conajmniej 190 KM. A tyle to nawet chłopaki w A-grupach nie mają.

Loko - Śro 19 Lis, 2008

martin.h napisał/a:
Mr Lucky 13 napisał/a:
Myślę, że przy odpowiedniej trakcji można spokojnie zejść do 6,5-6,7 sek.

Do tego to potrzebowałbyś conajmniej 190 KM. A tyle to nawet chłopaki w A-grupach nie mają.


No to dobre zejście jak na samej przyczepności urywamy 2 sekundy :rotfl: no no, ciekawy jestem tego sekretu, ale jeśli urywa sie 2 sekundy to pewnie nie bedziesz chciał zdradzić jak to zrobić ;)

Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

nie no w serii nie, przesadziłem może trochę :P 150-160 jest realne wydaje mi się.
Loko - Śro 19 Lis, 2008

Taaaa tylko ze 150-160 to daleko od serii, wałki, głowica, dolot, wydech, komp i bóg wie co jeszcze żeby wogóle do takiej wartości dojść i wtedy pewnie pojawi sie problem skrzyni szczególnie na prostej przy zmianie biegów przy odcince, która już w serii nie należy do przyjemnych czynności :D
Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

Loko napisał/a:
Taaaa tylko ze 150-160 to daleko od serii, wałki, głowica, dolot, wydech, komp i bóg wie co jeszcze żeby wogóle do takiej wartości dojść i wtedy pewnie pojawi sie problem skrzyni szczególnie na prostej przy zmianie biegów przy odcince, która już w serii nie należy do przyjemnych czynności :D


No właśnie taki plan mam na przyszły sezon :P Przynajmniej część z tego chciałbym ogarnąć. Myślę, że i tak koło 140 by mi starczyło. Powiem Ci, że przy nowym sprzęgle nie mam problemów z wbijaniem 2-ki.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group