Roznie moze byc, ale raczej nie. Trzeba by sprawdzic z GPSem... Moje C2 przy licznikowych 200km/h jechalo 198. Accord przy licznikowych 250 jechal 235...anjas - Wto 04 Wrz, 2007 GPS dobrze pokazuje prędkość jeśli droga, którą jedziesz jest przez cały czas na tej samej wysokości nad poziomem morza. Jeśli jest spadek albo jakaś górka (nawet trudno zauważalna) to GPS przekłamuje.
P.S. Ostatnio jak jechałem yarisem licznikowe 200 to GPS pokazywał 190.Anonymous - Śro 19 Lis, 2008
Loko napisał/a:
No i uzależniasz kupno od tego czy do setki jest pół sekundy w tą cz w tą, to bez sensu, to i tak nie jest auto do ścigania się na prostej i nigdy nie będzie.
Czemu uważasz, że to autko nie nadaje się na prostą...?Bad-i - Śro 19 Lis, 2008
Mr Lucky 13 napisał/a:
Loko napisał/a:
No i uzależniasz kupno od tego czy do setki jest pół sekundy w tą cz w tą, to bez sensu, to i tak nie jest auto do ścigania się na prostej i nigdy nie będzie.
Czemu uważasz, że to autko nie nadaje się na prostą...?
koledze bardziej chodzi o fakt ze ten samochod kupuje sie po to zeby latac po torze, lesie itd.... a nie na prostą
na prosta to kupujesz Hondy (he he zaraz eM mnie zniszczy)M - Śro 19 Lis, 2008
Bad-i napisał/a:
Mr Lucky 13 napisał/a:
Loko napisał/a:
No i uzależniasz kupno od tego czy do setki jest pół sekundy w tą cz w tą, to bez sensu, to i tak nie jest auto do ścigania się na prostej i nigdy nie będzie.
Czemu uważasz, że to autko nie nadaje się na prostą...?
koledze bardziej chodzi o fakt ze ten samochod kupuje sie po to zeby latac po torze, lesie itd.... a nie na prostą
na prosta to kupujesz Hondy (he he zaraz eM mnie zniszczy)
Anonymous - Śro 19 Lis, 2008 Nie, no po lesie to śmigać nie zamierzam, tor to już mi się bardziej uśmiecha, ale widok "mandarynki" też mnie kręci Loko - Śro 19 Lis, 2008
Mr Lucky 13 napisał/a:
Loko napisał/a:
No i uzależniasz kupno od tego czy do setki jest pół sekundy w tą cz w tą, to bez sensu, to i tak nie jest auto do ścigania się na prostej i nigdy nie będzie.
Czemu uważasz, że to autko nie nadaje się na prostą...?
Po:
1. dokładnie tak jak napisał bad-i uważam ze żywiołem tego auta są zakręty i świetna zabawa na nich, a w tym wypadku różnica pół sek do setki, w ta czy w tamtą nie ma najmniejszego znaczenia
2. seryjne saxo wcale nie jest szybki, ok 8 sekund do setki to ma wiele suvów i innych badziewiów.martin.h - Śro 19 Lis, 2008 Potwierdzam, na zakrętach jest zabawa. A najbardziej jak się jedzie na 3-jce i ma jakieś 4-5 tyś. obr. Anonymous - Śro 19 Lis, 2008 Hmmm, nie no tu się z Wami zgodzę, że na zakrętach jest świetna zabawa :D Ale parenascie kucy nie zaszkodzi, a kto wie może i więcej
Myślę, że przy odpowiedniej trakcji można spokojnie zejść do 6,5-6,7 sek.Misiek_lbn - Śro 19 Lis, 2008
Mr Lucky 13 napisał/a:
Myślę, że przy odpowiedniej trakcji można spokojnie zejść do 6,5-6,7 sek.
w serii
no shit...martin.h - Śro 19 Lis, 2008
Mr Lucky 13 napisał/a:
Myślę, że przy odpowiedniej trakcji można spokojnie zejść do 6,5-6,7 sek.
Do tego to potrzebowałbyś conajmniej 190 KM. A tyle to nawet chłopaki w A-grupach nie mają.Loko - Śro 19 Lis, 2008
martin.h napisał/a:
Mr Lucky 13 napisał/a:
Myślę, że przy odpowiedniej trakcji można spokojnie zejść do 6,5-6,7 sek.
Do tego to potrzebowałbyś conajmniej 190 KM. A tyle to nawet chłopaki w A-grupach nie mają.
No to dobre zejście jak na samej przyczepności urywamy 2 sekundy no no, ciekawy jestem tego sekretu, ale jeśli urywa sie 2 sekundy to pewnie nie bedziesz chciał zdradzić jak to zrobić Anonymous - Śro 19 Lis, 2008 nie no w serii nie, przesadziłem może trochę 150-160 jest realne wydaje mi się.Loko - Śro 19 Lis, 2008 Taaaa tylko ze 150-160 to daleko od serii, wałki, głowica, dolot, wydech, komp i bóg wie co jeszcze żeby wogóle do takiej wartości dojść i wtedy pewnie pojawi sie problem skrzyni szczególnie na prostej przy zmianie biegów przy odcince, która już w serii nie należy do przyjemnych czynności Anonymous - Śro 19 Lis, 2008
Loko napisał/a:
Taaaa tylko ze 150-160 to daleko od serii, wałki, głowica, dolot, wydech, komp i bóg wie co jeszcze żeby wogóle do takiej wartości dojść i wtedy pewnie pojawi sie problem skrzyni szczególnie na prostej przy zmianie biegów przy odcince, która już w serii nie należy do przyjemnych czynności
No właśnie taki plan mam na przyszły sezon Przynajmniej część z tego chciałbym ogarnąć. Myślę, że i tak koło 140 by mi starczyło. Powiem Ci, że przy nowym sprzęgle nie mam problemów z wbijaniem 2-ki.