Ciekawy jestem czy Clio I ma homo na PZM i RSMP. Fajnie by bylo wlozyc do starej budy (nie kit cara) np moj silnik i nim polatac na takiej 3Lidze
Po pierwsze clio I ma homologacje utraconą (czyli bya ale już jest nieważna) więc PZM tak, ale RSMP nie - chyba że w klasie historycznej.
A ponieważ to nie wyścigi górskie to auto musi speniać wymogi albo gr N albo gr A.
Twój silnik pewnie ma wiecej wspólnego z Kit-carem więc nie mam pewności czy taka "hybryda" moglaby startować...Bad-i - Pon 07 Sty, 2008 no wlasnie tego nie rozumiem. Bo np. Lenartowicz startowal w RSMP clio I williams, dlaczego skoro nie ma homologacji. Z drugiej strony moj silnik - szkoda ze nie mozna go wlozyc do seryjnego williego i pojechac w PZMOT lub RD - 3L bo pewnie tam tez uzali by to jako kit car.
Tak sie zastanawiam, to chyba najlepiej kupic jakiegos VTSa lub 106 i wtedy mozesz pojechac we wszytkich 4 etapach kariery.106 - Pon 07 Sty, 2008
Bad-i napisał/a:
no wlasnie tego nie rozumiem. Bo np. Lenartowicz startowal w RSMP clio I williams, dlaczego skoro nie ma homologacji.
nie ma ale mialo. auto ma homologacje do danego roku. w rsmp moga jezdzic
tez auta (jak sie nie myle) po 5 latach od uplywu homologacji. ten okres dla
clio I juz minal i dlatego teraz mozna juz tylko w historycznej.Bad-i - Pon 07 Sty, 2008
106 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
no wlasnie tego nie rozumiem. Bo np. Lenartowicz startowal w RSMP clio I williams, dlaczego skoro nie ma homologacji.
nie ma ale mialo. auto ma homologacje do danego roku. w rsmp moga jezdzic
tez auta (jak sie nie myle) po 5 latach od uplywu homologacji. ten okres dla
clio I juz minal i dlatego teraz mozna juz tylko w historycznej.
do historycznej to chyba potrzebujemy nie tylko utraconej homologacji ale sporego wieku samochodu??106 - Pon 07 Sty, 2008 w GSMP sporego wieku
w RSMP utraconej homologacji
:)Bad-i - Pon 07 Sty, 2008
106 napisał/a:
w GSMP sporego wieku
w RSMP utraconej homologacji
a to ja gdzies wyczytalem ze w RSMP historyczna to wszystkie auta przed 91 rokiem106 - Pon 07 Sty, 2008 hmmmm CHRZANKA trzeba :)ade - Pon 07 Sty, 2008 co do auta to mozliwe, ze astra nie jest az tak dobra jak np 206, ale mimo wszytko mysle, ze jest tansza w startach... i mysle, ze jednak troche trwalsza
106 napewno cos na ten temat moze powiediec na podstawie kadetta i 106ki...106 - Pon 07 Sty, 2008 kazdy ma swoje preferencje... jechalem rajdy w 106, 206, kadecie i astrze...
o tym jakos moge sie wypowiedziec
clio nie jechalem to nie mam porownania. sportem raz zowa mnie przewiozl
po prostym - fajnie hamuje na pewno lepiej niz astra i kadet i tyle...za malo
jechalem, ale ogolenie to +++ :)CHRZANEK - Pon 07 Sty, 2008
ade napisał/a:
astra nie jest az tak dobra jak np 206
ade napisał/a:
mysle, ze jednak troche trwalsza
- biorąc pod uwagę np skrzynię biegów to w pelni się z tobą zgadzam. Ale suma sumarum "wspólczesne" rajdówki nawet N grupowe mają takie możliwości modyfikacji (homologacja) że w zasadzie Astrą mozna walczyć tylko w jeden sposób: REGULARNOŚCIĄ
106 - popraw jak sie mylę.
Bad-i napisał/a:
gdzies wyczytalem ze w RSMP historyczna to wszystkie auta przed 91 rokiem
-Na ten temat niewiele wiem. Trzeba by zajrzeć na www.pzm.plMick - Pon 07 Sty, 2008
106 napisał/a:
kazdy ma swoje preferencje... jechalem rajdy w 106, 206, kadecie i astrze...
o tym jakos moge sie wypowiedziec
to powiedz o różnicach pozytywnych i negatywnych pomiędzy 106 i 206
i nie chodzi mi tu o klasy qbus - Pon 07 Sty, 2008 Dobra a ja inne pytanko... zwlaszcza chrzanek i 106... ide w niedziele na szkolenie i egzamin, robie licencje P poniewaz bede mial z kim latac na prawym w 3 lidze a dalej chce jezdzic w kjsach. Cos sobie przed tym poczytac czy samo szkolenie wystarczy?CHRZANEK - Pon 07 Sty, 2008 Przypomnij sobie odleglości między tablicami:
-początek strefy
-start
-koniec strefy
-meta lotna
-meta stop
Karta drogowa w kjs wygląda teraz podobnie jak w "duzych" rajdach to chyba nie jest dla Ciebie zagadka.
itp
To jest chyba standardowe pytanie a ja nigdy tego nie pamiętam
Z innych pytań to nic mi szczególnie nie utkwilo w pamięci106 - Pon 07 Sty, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Astrą mozna walczyć tylko w jeden sposób: REGULARNOŚCIĄ
106 - popraw jak sie mylę
powiem ci po magurskim :]
Mick napisał/a:
to powiedz o różnicach pozytywnych i negatywnych pomiędzy 106 i 206
jak dla mnie 206XS jest znacznie stabilniejsze, spokojniejsze (niz moje 106)
ma wspomaganie, korektor sily hamowania, ladniejszy dzwiek :) mocniejsza
niz 106 w n2, niz moja nie. zupelnie inaczej sie siedzi w srodku trzeba sie
przyzwyczaic. z drugiej strony mocne 106 / vts to taki hymmm agresor
i za to lubie 106 :]
i tez jest tak jak ade napisal kadet / astra to topory - kadetem zaliczylismy
juz takie otarcia gdzie pugiem nie mial bym juz polowy przodu. tamtymi
pojechalismy dalej :] w 206 po szutrowym polskim rozeszla sie buda tak
zwrotnice ocieraly o bude przy pelnym skrecie...
qbus napisał/a:
Cos sobie przed tym poczytac czy samo szkolenie wystarczy?
bez stresu pelen luz, nie da sie tego oblac - wspolpraca oplaca ;)
w krakowie zwracali duzy nacisk na procedure wypadkowa - przeczytaj.
ja zdawalem na slasku trzeba bylo znac zalacznik J, ale w kr o to nie pytali :/Marek23 - Wto 08 Sty, 2008 3 liga nie ma sensu, jeśli kierowca chce się rozwijać... Lepiej od razu PZMot, chyba, że dany driver wcześniej jeździł tylko między słupkami, to wtedy ewentualnie 3 liga ma sens na zasadzie oswojenia z oeasmi.
Mick, kupuj 206 pucharowe, patrz co tymi autami robili Pelikan i Kajto... W Swifta się nie baw, to nie jedzie...