Wlasnie o tym pisze, ten dol jest dla mnie porazka i nie jest to troska o potrfel klienta jakby tego sobie zyczyl eM. Jedyny efekt to taki ze jest fajnie i mozna komus zaimponowac. Robi sie glosno, szarpnie i sie dzieci ciesza.
Jak zrobisz pomiar jeden bez zapietego to widac ze lagodne krzywki koncza sie wlasnie gdzies przy 5500 i leci w dol. Jak zrobisz pomiar z zapietym od 4000 to widac ze przy 4000 jest gorzej ale przy ok 5000 z hakiem jest punkt przeciecia. Jesli tam ustawisz to nie czuc prawie kopniecia.
Ach ten Dzik, nieustepliwy.dzik - Wto 20 Lis, 2007
Marek23 napisał/a:
Dziku, wiesz, że Cię kocham, ale w takim razie mam dziurawy bak... Mi przy dynamicznej na autostradzie wychodzi 11
Ja nie potrafie, serio. Tzn moze gdybym sie uparl to by sie udalo.
Najszybciej w trasie jechalem swoim clio jako pasazer, a prowadzila... kobieta.
Non stop lewym pasem >200 i tylko zwalnialismy jak debil wyskoczyl. Co prawda przy 160 nie redukowala na IV. Jechalismy tak jakies 200km i spalanie wyszlo 8.xdzik - Wto 20 Lis, 2007
eM napisał/a:
Ach ten Dzik, nieustepliwy.
Napisz moze jakies konkrety.
Bo argumant o ekonomii jest srednio trafiony.M - Wto 20 Lis, 2007
dzik napisał/a:
eM napisał/a:
Ach ten Dzik, nieustepliwy.
Napisz moze jakies konkrety.
Bo argumant o ekonomii jest srednio trafiony.
Ja juz napisalem wszystko Dziku, widocznie nie czytałeś.
Twoj argument ze honda robi specjalnie kick in jest jeszcze bardziej nie trafiony, chociazby z powodu tego ze nie we wszystkich dohc vtec jest taka sytuacja.
O dziwo w tych z dłuższą skrzynią Vtec załącza sie plynnie np b18c4 - 4800obr, jak to wytlumaczysz? Czemu nie ma tam 5600chociażby?
Paniał?Prezesiak - Wto 20 Lis, 2007 No to wlasnie dluzsza skrzynia wskazuje na to, ze ten model jest nastawiony bardziej na ekonomie, wiec VTEC powinien byc wyzej wg tego co pisales wczesniej.M - Wto 20 Lis, 2007 nic podobnego, dluzsza skrzynia - vtec pozniej w funkcji predkosci.Anonymous - Wto 20 Lis, 2007
dzik napisał/a:
Ja swoim clio w trasie nie potrafie zrobic wiecej niz 8, a wychodzi i tak 7 przy dynamicznej 5-6 przy spokojnej jezdzie.
A co to jest dla Ciebie dynamiczna jazda? Średnia 190 na autostradzie to dynamiczne?
W porywach do 230. Wtedy mam spalanie 12,4.
NIEMOŻLIWE żebyś podczas takiej jazdy miał 8, obojętnie czym
Dla porównania stała prędkość autostradą niecałe 100 km/h - spalanie 7,54 litra.
A może na torze czy jakaś inna sportowa jazda? Też masz wtedy spalanie 8? Nie wierzę pcs - Wto 20 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
dzik napisał/a:
Ja swoim clio w trasie nie potrafie zrobic wiecej niz 8, a wychodzi i tak 7 przy dynamicznej 5-6 przy spokojnej jezdzie.
A co to jest dla Ciebie dynamiczna jazda? Średnia 190 na autostradzie to dynamiczne?
W porywach do 230. Wtedy mam spalanie 12,4.
NIEMOŻLIWE żebyś podczas takiej jazdy miał 8, obojętnie czym
Dla porównania stała prędkość autostradą niecałe 100 km/h - spalanie 7,54 litra.
A może na torze czy jakaś inna sportowa jazda? Też masz wtedy spalanie 8? Nie wierzę
przy 100 km/h na autostradzi to w clio dobrze ponizej 6 wychodzi, jak mialem naderwana poduche silnika i krecilem do 3tys i na pol gazu to po miescie mi palil 6.5. Ale norma w miescie to jakies 9.5 - 10.5 przy dynamicznej jezdzie, 13-15 na torze, 8-9 na trasie (ale na polskiej trasie czyli non stop 4-7tys obr i full throttle).dzik - Wto 20 Lis, 2007 Mowimy o srednim czy chwilowym? ja mowie o srednim ktory wychodzi po jezdzie.Loko - Wto 20 Lis, 2007 O spalaniu nie da się dyskutować i porównywać pomiedzy kierowcami,
każdy będzie miał inne bo każdy inaczej jezdzi,
dla każdego pojecie dynamicznej jazdy jest czymś innym, zleży jakie dystanse,
jeden dojezdza do świateł i hamuje,
a inny się dotacza tak zeby w miare mozliwości zmieniło mu się na zielone i wiele innych, wiec o spalaniu mozna mniej wiecej rozmawiac w przypadku jednego kierowcy i róznych aut.Janusz - Wto 20 Lis, 2007
Loko napisał/a:
O spalaniu nie da się dyskutować i porównywać pomiedzy kierowcami,
każdy będzie miał inne bo każdy inaczej jezdzi,
dla każdego pojecie dynamicznej jazdy jest czymś innym, zleży jakie dystanse,
jeden dojezdza do świateł i hamuje,
a inny się dotacza tak zeby w miare mozliwości zmieniło mu się na zielone i wiele innych, wiec o spalaniu mozna mniej wiecej rozmawiac w przypadku jednego kierowcy i róznych aut.
racja, ja nawet jak sie staram to i tak nie wychodzi mi ekonomiczna jazda Marek23 - Wto 20 Lis, 2007
pcs napisał/a:
8-9 na trasie (ale na polskiej trasie czyli non stop 4-7tys obr i full throttle).
Przy takiej jeździe to mi clio pali ponad 12... No top wyprzedzanie i pełna para...dzik - Wto 20 Lis, 2007 Tak jak loko napisal. Jeden spali 2l mniej jezdzac z taka sama srednia predkoscia.
Najwiecej na spalanie wplywa duza ilosc hamowania.
Inna sprawa jest taka ze co do spalania o clio zlego slowa powiedziec nie moge.
Jak ktos go bedzie uzywal do normalnej jazdy bez szalenstw po bulki to 8 w miescie wystarczy.saxorulez - Wto 20 Lis, 2007 temat chyba o vtecu był Marek23 - Wto 20 Lis, 2007 Mi w clio się vtec nie chce włączyć...