No bez przesady :547: Auta WRC mają niewiele więcej
Też się interesowałem WRX-em ale okazuje się tak jak piszesz, że dość trudno go
podkręcić więcej niż do 265-270, bez wymiany bebechów się nie obejdzie.
Trochę słabo, biorąc pod uwagę że taką głupią Octawię RS łatwo można podkręcić z 200 do 250.106 - Pon 26 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
dzik napisał/a:
a 300KM w 4x4 to jeszcze szalu nie ma.
No bez przesady :547: Auta WRC mają niewiele więcej :D
tyle ze wrx +- 250Nm a WRC 600Nm :)CHRZANEK - Pon 26 Lis, 2007 Niemożliwe. Moc i moment wylicza sie z wzoru Anonymous - Pon 26 Lis, 2007
106 napisał/a:
mAbZ napisał/a:
dzik napisał/a:
a 300KM w 4x4 to jeszcze szalu nie ma.
No bez przesady :547: Auta WRC mają niewiele więcej
tyle ze wrx +- 250Nm a WRC 600Nm
No i w WRC nie sypie się skrzynia Anonymous - Pon 26 Lis, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Niemożliwe. Moc i moment wylicza sie z wzoru
A poza tym po co tyle NM... Konie ważniejsze Marek23 - Pon 26 Lis, 2007 Piekny temat, ja daje nowemu STI szanse, moze daje rade na kretym. Wyglad jest wiejski i jesli ktos mysli inaczej to ma problem. Zobaczymy jak bedzie skrecalo...
dzik napisał/a:
Chetnie sie dowiem jakie korzysci bokser przynosi poza nizszym punktem ciezkosci.
Zadnych, dlatego Subaru zawsze gorzej przyspieszalo niz Lancer i dlatego zrobili 2.5, by dotrzymac kroku 2.0 z EVO.Loko - Pon 26 Lis, 2007 No i symetryczny układ napędowy który jest tam dzieki boxerowi.CHRZANEK - Pon 26 Lis, 2007 No korzyść z tego taka że masz 4 jednakowe półosie k-mart - Pon 26 Lis, 2007 eeeech, zaluje ze kupuje impreze jesli to takie gowno.Loko - Pon 26 Lis, 2007 Troszke czasów, jeszcze nie stiaja, ale japońskiego wrxa czyli wersja S-GT która ma 250 koni wykrecone przez Best Motoring
40. BMW E30 M3 Sport Evolutione 1:07.54
70. Honda Civic Type-R 2001 1:10.0
74. Mazda 3 MPS 1:10.27
75. Audi A3 3.2 quattro 1:10.42
81. Subaru Impreza S-GT 1:12.14
82. Mercedes E 500 1:12.25Loko - Pon 26 Lis, 2007
CHRZANEK napisał/a:
No korzyść z tego taka że masz 4 jednakowe półosie
Podobno wpływa to na lepszy balans, ale ja się nie znam.dzik - Pon 26 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
dzik napisał/a:
a 300KM w 4x4 to jeszcze szalu nie ma.
No bez przesady :547: Auta WRC mają niewiele więcej
Tak, tylko ze maja pewnie 300KM od 3000rpm do odciecia a to drobna roznica.
W dodatku sa tak zbudowane ze srodek ciezkosci maja pewnie ciut wyzej niz podloge.
Co do evo vs subaru, to evo ma niby niewlasciwie zbudowany naped, czyli poprzeczny silnik. Ale dziala a sam uklad jest wg tego co czytalem duzo wytrzymalszy od subaru.
No i silnik normalny, z potencjalem i bez dziwnych kosztow podczas dlubania.
k-mart, mowa o WRX/legacy nie wiem jak GT
Taniej wychodzi Sti ktore ma lepszy silnik i napedy niz dlubac wrx'a
Marek co do przyspieszania to rozchodzilo sie o kolektor wlasnie.
Dwa gary dmuchaja w turbo przez pol samochodu, wiec ta sama suszarka wstanie duzo wczesniej w evo.
Co do ukladu napedowego to tradycyjny "wlasciwy" w dodatku trwaly + silniki rzedowe znajdziemy w audi. Troche ryja przodem bo silnik jest miedzy lampami ale dziala.Anonymous - Pon 26 Lis, 2007
dzik napisał/a:
Dwa gary dmuchaja w turbo przez pol samochodu, wiec ta sama suszarka wstanie duzo wczesniej w evo.
I tu jest pies pogrzebany.... Pół biedy wczesniej... na zwężce n12 pompuje 1,5 i to w peaku, a w EVO IX jak jest tyle to znaczy ze jest coś zjebane. Stecowozy dobrze zrobione i 2,2 napompują.
Jak zaczynasz w Subaraku szukać nie w suszarce a w mapach i fazach rozrzadu, to jak nie masz nocksensora, to tłoki ci popękają po 100 km oesowych.... Bedzie dzwonić ,ale ty nie usłyszysz...
Dopóki panowie z Fuji nie wyczarują patentu na mocniejszy silnik, EVO bedzie zawsze szybsze.
Ale jest druga strona medalu - EVO X ma podobno alu blok... i to może nie działać dzik - Pon 26 Lis, 2007 Gdy projektowali ten kolektor swiadomi chyba byli tego co czynia.
Miejsca za bardzo nie ma, od gory masz dolot, wylot z glowic od dolu.
Turbo pod silnikiem kiepski pomysl, przed tez, za silnikiem jest skrzynia, wiec musi byc z boku.Anonymous - Pon 26 Lis, 2007
dzik napisał/a:
Gdy projektowali ten kolektor swiadomi chyba byli tego co czynia.
Miejsca za bardzo nie ma, od gory masz dolot, wylot z glowic od dolu.
Turbo pod silnikiem kiepski pomysl, przed tez, za silnikiem jest skrzynia, wiec musi byc z boku.
Dlatego w STI, w nowym 2.0t, turbo wisi z przodu silnika. Nie ma paska rozrzadu , tylko łancuch. Tyle wiem, nie widziałem co prawda, ale to potwierdzone info. Kolektory wyd. mają byc równe. Natomiast zastanawiam sie co z osprzetem... Jak to wszystko powiesili....