HydePark - 2009 Nissan GT-R vs. 2008 Porsche 911 Turbo
Loko - Czw 17 Sty, 2008 Chyba już doszliśmy do tego że cena czasów na torze nie zmienia?
A Ty próbujesz nam wmówić ze gtr jest szybszy choć to nie prawda, no chyba że obliczasz czasy w jednostce dolar/sekunde rasta - Czw 17 Sty, 2008 To nie porównujmy GT-R z GT2 oki!
GT-R jest odpowiedznikiem 997 Turbo bo maja podobne pojemniści, moc, turbo i oba są lansowozami!
A w tej kategorii nie widziałem jeszcze filmiku/testu, który by potwiedzał wyższość 977 Turbo nad GT-R!Loko - Czw 17 Sty, 2008 No to Ci tłumacze
Nurburg Ring
Porsche Turbo 997 7,40 opony drogowe michelin pilot sport Cup (przeciążenia na tych oponach do 1,4g)
Nissan GTR 7,44 opony sportowe slick (przeciążenia na tych oponach do ponad 2g)M - Czw 17 Sty, 2008 Wiadomo ze na torze nikt nikomu nie zaglada do kieszeni i cena auta nie ma znaczenia tylko czas. Jednak jesli juz porownujemy te dwa auta to napewno ogromna roznica w cenie jest kwestia godna zauwazenia. Porsche to porsche, nissan stoi calkiem w innym miejscu w mojej hierarchi, mimo ze to japoniec to jednak auta ze stuttgartu maja u mnie wiekszy szacun.Marek23 - Czw 17 Sty, 2008
Loko napisał/a:
Nurburg Ring
Porsche Turbo 997 7,40 opony drogowe michelin pilot sport Cup (przeciążenia na tych oponach do 1,4g)
Nissan GTR 7,44 opony sportowe slick (przeciążenia na tych oponach do ponad 2g)
No i wystarczy... Uważam, że Nurburgring nie sprawdza się gdy porównuje się tam czasy hothatchów(nie te prędkości, nie te przeznaczenie), ale przy takich samochodach jak 911 turbo i Nismo GT-R jest to wynik bardziej miarodajny niż Tsukuba Circut, który ma parę zakrętów i jest stosunkowo wolny. Prosiak szybszy i koniec.
Nie wiem co się Rasta tak upierasz przy tym, że GT-R jest szybszy. Nawet suche dane techniczne typu moc i waga mówią za prosiakiem.r26rulez - Czw 17 Sty, 2008
Marek23 napisał/a:
Nie wiem co się Rasta tak upierasz przy tym, że GT-R jest szybszy. Nawet suche dane techniczne typu moc i waga mówią za prosiakiem.
a nie jest tak ??
myslalem ze gt-r jest wolniejszy tylko od gt2, a nie turbo??Marek23 - Pią 18 Sty, 2008
r26rulez napisał/a:
myslalem ze gt-r jest wolniejszy tylko od gt2, a nie turbo??
Turbo na zwykłej oponie klepie GT-Ra, który jedzie na sliku...r26rulez - Pią 18 Sty, 2008
Marek23 napisał/a:
Turbo na zwykłej oponie klepie GT-Ra, który jedzie na sliku...
gdzie, kiedy ???
kurwa nic o tym nie slyszalem??Marek23 - Pią 18 Sty, 2008 Loko pisał..r26rulez - Sob 19 Sty, 2008 kurde no nic, ale i tak nie stracil w moich oczach- szybka maszyna jest i bedzie i nie ma co tutaj dyskutowac. rasta - Nie 24 Lut, 2008 Odświerzam kotleta :
GTR 0-96km/h w 3.8 sec i 0-160km/h w 8.5 sec.
M3 0-96km/h w 5.2 sec i 0-160km/h w 11.2 sec.
GT3 0-96km/h w 4.7 sec i 0-160km/h w 9.6 sec.
Ogólnie z konkurencji zrobił mielone Vlodarsky - Pon 25 Lut, 2008 dokładnie ale wariat - ogromnie różnice w osiągach. Bo na torze to jeszcze błąd kierowcy może być dzik - Pon 25 Lut, 2008
rasta napisał/a:
GTR 0-96km/h w 3.8 sec i 0-160km/h w 8.5 sec.
M3 0-96km/h w 5.2 sec i 0-160km/h w 11.2 sec.
GT3 0-96km/h w 4.7 sec i 0-160km/h w 9.6 sec.
W tej konkurencji stane po stronie mojego ukochanego prosie.
Gt3 to akurat sredni model do sprintow, dane wg porsche:
model, 0-100, 0-160
gt2 3,7 7,4
gt3 4,3 8,7
gt3rs 4,2 8,5
turbo 3,7 7,8CHRZANEK - Pon 25 Lut, 2008
Osiągi osiągami, ale ja i tak bym bra GT3 RS - bo widzialem na żywo jak bylem u Kej marta i tak mi sie spodobalo żę chce je mieć rasta - Pon 25 Lut, 2008 Ale GTR nie odstaje na torze GT3, które łoji Turbo, a na prostej nie ma konkurencji - i za to respect!