To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - C20XE (2.0 16v astra GSI) w chrupku

k-mart - Śro 05 Mar, 2008

ile wazy seria??
Jaka jest charakterystyka silnika, jak sie kreci?

Kurde zrobiliscie mi apetyt, w koncu to ma 150KM oraz moment 2.0'wy. :D
Moze by sobie kupic takie cos na tegoroczne eliminacje i max-katowanie??
Fajnie musi byc pod wzgledem gratow, powinny byc tanie i dostepne w PL.

http://www.ricardo.ch/acc...63&LanguageNR=0

michool_vt - Śro 05 Mar, 2008

ja zawsze sie jaralem tym silnikiem, przez znajomych, ktorzy od zawsze o nim w superlatywach mowili, paru wsadziło tu i tam ten silnik :]

taki kadett fajna sprawa, ale tylko gdy buda bez rdzy

Marek23 - Śro 05 Mar, 2008

Cytat:
ile wazy seria??

Nie pamiętam, ale coś ponizej 980kg o ile się nie mylę.
k-mart napisał/a:

Jaka jest charakterystyka silnika, jak sie kreci?

Jedzie od dołu, 3000 i już jest jazda, przy 5000 włącza się zło i spokojnie do 7000. Mój według digitala kręcił się do 8000, więc może był dłubnięty. Ja się zawsze takim Kadziem jarałem, tylko, skręca to średnio. No i trzeba znaleźć fajny egzemplarz.

Jako ciekawostkę podam, że kolega na ostatnich Tychach był 2gi w klasie do 2.0. Jechał na zimówkach 175. Przegrał tylko z 306 s16, rajdowym doinwestowanym na sportowej oponie. Kadzio zioma jest seria-śmietnik.

CHRZANEK - Czw 06 Mar, 2008

Marek23 napisał/a:
Zaraz mnie pojedziecie, ale kto jechał zdrowym C20XE ten wie o co mi chodzi.


Jechalem i w 100% potwierdzam slowa Marka.
Kadet to hardcorowa mieszanka. Niska waga i duza moc.

Zawias i hamulce przeciętne, ale to mozna znacznie taniej poprawić niż np silnik ;)
K-mart śmiem twierdzić że Williamsy zdetronizowaly kadeta tylko "handlingiem" bo mocowo kadet byl nie do ugryzienia (mówie o rajdach i klasie N3)

k-mart - Czw 06 Mar, 2008

CHRZANEK napisał/a:
K-mart śmiem twierdzić że Williamsy zdetronizowaly kadeta tylko "handlingiem" bo mocowo kadet byl nie do ugryzien


Ziom ale ja nigdy nie twierdzilem ze williams jest szybki, tylko ze jest mocny ;)
Te 150KM nie ida w predkosc, jesli mozesz sobie wyobrazic o co mam na mysli. :)

ade - Sob 08 Mar, 2008

no moze nie najlepsze 2,0, ale prawie:D na pewno obecnie lepszym silnikiem jest k20 hondy...

c20xe zapewnia bardzo dobre osiagi glownie ze wzgledu na charakterystyke, moc maksymalna jest osiagana conajmniej 1000 obr nizej niz wkonkurencyjnych silnikach o podobnej mocy... seria slabnie powyzej 6000... ale tak naprawde auto jedzie calym zakresem praktycznie od wolnych do odciecia:] seria 6800

co do przegrzewania i awaryjnosci... dyskusyjna kwestia... jesli nie jest peknieta glowica (sa modele, ktore pekaja - bez problemu mozna wade wyeliminowac, sa takie co nie pekaja - produkowane przez coswortha) to nie slyszalem o problemach z grzaniem sie... ogolnie nie spotkalem sie z opinia o awaryjnosci c20xe jako silnika, sa natomiast problemy z osprzetem, a tak naprawde glownie ze stara wiazka, ktora plata figle...

silnik w pierwszej wersji mial ponad 170km, i dopiero w wersjach montowanych do seryjnych samochodow zostal zdlawiony do 150km...

co do kadetta to ma kilka wad:] jest wyjatkowo malo sztywny:D i do tego rdzewieje strasznie:] hamulce, nawet seria rozmiar z dobrym klockiem wg mnie daje rade (ale ja wsumie cienko jezdze wiec pewnie dlatego:), w astrze jest troche gorzej ale tez nie ma jakiejs tragedii... jak cos zawsze mozna wrzucic 288mm, albo 306mm



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group