leszq tu masz dla porównania wykres Meganki - deko starszej dlatego seryjnie słabsza:
- wykres seryjnego auta tylko z wyjętym srodkowym tlumikiem i BOVem Forge masz narysowany na zielono
- czerwony to to samo auto dodatkowo z większym IC, wydechem 3" z DP 3" i dolotem CA bez strojenia
- niebiski to po strojeniu powyższego zestawu
Wynik jak z diesla, suszarka nie wyrabia na wiecej?Shymek - Wto 21 Sie, 2012 Moim zdaniem nie wyrabia. Wg francuzów i brytyjczyków na moim setupie powinno być 280-290KM i 400Nm. Co do niutów się zgodzę - nawet żaden problem zrobić ich 440 na dole (ale tu już sprzęgło nie da rady) - co do mocy to ni chu chu nie da rady więcej na tej turbinie niż 260KM - ona strasznie szybko puchnie - ładnie wstaje z dołu (dlatego mam fajne czasy na 1/8 mili ale już na dłuzszym dystansie auto puchnie strasznie...). Za to na trasie ilość niutów z dość niskiej prędkości obrotowej jest więcej niż satysfakcjonująca
Jedynym roziązaniem w Mega na podniesienie mocy bardziej to wymiana turbo i wtrysków na chociazby te z Meg 3 RS (pasuje p&p) i o ile w meg3RS spokojnie da się bez zakucia zrobić ponad 300KM to w Meg2Sport trzeba wkładać kuciznę bo choć blok i bebechy silnika te same to nie wiem czemu nie wytrzymują więcej niż 280KM
Także ten - widać po autach Megane 2 Sport na allegro że deklarowane 250 czy 298KM są wyssane z palca Bart - Wto 21 Sie, 2012 na 1/16 mili to ja na skuterze mam dobre czasy Maciusiowy - Wto 21 Sie, 2012 ja biegam na 1/32 mili - też całkiem nieźle...potem puchnęYarko - Wto 21 Sie, 2012
Shymek napisał/a:
Co do niutów się zgodzę - nawet żaden problem zrobić ich 440 na dole
trochę szkoda sprzęgła na takie zabawy
turbo w serii jest nierozwojowe, podstawowymi modami można dojść do jakiś 260-270KM max i następnie odpuścić sobie temat tuningu, dalsze mody są już bardzo kosztowne, lepiej kupić sobie nowe meganeShymek - Wto 21 Sie, 2012 Ja już mam auto przygotowane pod dalsze mody Czekam właśnie na turbo i wtryski, na dniach montuje się szpera, kute graty już siedzą także na koniec sezonu może auto jeszcze wyjedzie. Mam nadzieję że trafię w końcu na Poznań by się sprawdzić
Seryjne sprzęgło daje radę do 360-370Nm. Ja mam Sachsa - wzmocnione o 15% czyli do jakiś 410-430Nmleszq - Śro 22 Sie, 2012 Skoro nawet na sam remap trzeba już zmieniać IC i wydech to pewnie pozostanie seria Shymek - Śro 22 Sie, 2012 Na sam remap nie trzeba
Stage 1 - remap
Stage 2 - IC, wydech, dolot + remap
Stage 3 - Stage2 + kuciźna, turbo i wtryski
Stage 4 - Stage 3 + kolektor wydechowy, inne turbo itprasta - Śro 22 Sie, 2012 A Stage 15 - ?Bart - Śro 22 Sie, 2012 kupujesz focusa zetec rasta - Śro 22 Sie, 2012 To piwinno być Stage 1 Janusz - Czw 23 Sie, 2012
Cytat:
To piwinno być Stage 1
no własnie nie, bo najpierw trzeba zrozumieć ze żaden innych samochód nie nadaje sie do upalania Maciusiowy - Pią 24 Sie, 2012
Janusz napisał/a:
Cytat:
To piwinno być Stage 1
no własnie nie, bo najpierw trzeba zrozumieć ze żaden innych samochód nie nadaje sie do upalania
+1rasta - Pią 24 Sie, 2012
Janusz napisał/a:
no własnie nie, bo najpierw trzeba zrozumieć ze żaden innych samochód nie nadaje sie do upalania