To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - podsterowność

mi - Czw 15 Maj, 2008

może nie piszmy równocześnie, a przynajmniej nie to +- samo :lol2:
Marek23 - Czw 15 Maj, 2008

dobra, sorry, już sobie idę...
mi - Czw 15 Maj, 2008

:rotfl:
Stf - Czw 15 Maj, 2008

mi napisał/a:
Zakładam, że samochód nie odcina paliwa przy hamowaniu, jak VAGi mają w zwyczaju...


mam mechaniczną przepustnicę więc można go dohamowywać. jednak z włączonym abs jest gorzej.

mi - Czw 15 Maj, 2008

odcinanie przy hamowaniu było realizowane przepustnicą? Nie wiedziałem :/

Moim zdaniem albo rybki, albo akwarium - albo fur codzienny - z abs i klimą, albo bezelektroniczna wyścigówka...

...choć możesz jeszcze popróbować dowiedzieć się co zrobi abs jak założysz normalny korektor z tyłu...

Marek23 - Czw 15 Maj, 2008

Generalnie ziom to albo wywalasz abs i idziesz w mechaniczny korektor, albo zostajesz przy obecnym setupie. Ja bym szedł w mechaniczny, bo inaczej bedziesz miał ciężko być na górze tabelki...
Stf - Czw 15 Maj, 2008

mi napisał/a:
odcinanie przy hamowaniu było realizowane przepustnicą? Nie wiedziałem


nie jestem tego pewien, jednak skoro u mnie nie odcina to być może. wiem że w oplu elektroniczna przepustnica odcinała wachę, dlatego myślę że nowszych vagach może być podobnie...

mi - Czw 15 Maj, 2008

mi napisał/a:
Moim zdaniem albo rybki, albo akwarium - albo fur codzienny - z abs i klimą, albo bezelektroniczna wyścigówka...


Marek23 napisał/a:
albo wywalasz abs i idziesz w mechaniczny korektor, albo zostajesz przy obecnym setupie


stańmy więc murem przeciw złej elektronice, yeah!

CHRZANEK - Czw 15 Maj, 2008

Ja w swoim śp saxo miałem ABS ale nie działał i dupa hamowała bardzo mocno.
W 106 fabrycznie nie mam ABS i jest zupełnie inaczej (LEPIEJ).
Więc albo ABS, albo FWD drift :D :D :D

DeeS - Czw 15 Maj, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Przede wszystkim wchodź w zakręt na możliwie najniższym biegu i asekuruj się lewą nogą...


Lewa duzo nie pomoze jesli nie umie sie z niej korzystac, z tego co zauwazylem to bardzo duzo "rajdowcow" uzywa lewej nogi za duzo i nie umiejetnie co moze skonczyc sie tragicznie.

Nie mowie ze nie pomaga bo pomaga duzo.. sam sie ucze jezdzic teraz z lewa. Bez lewej tez mozna szybko pojechac.

Anonymous - Pią 16 Maj, 2008

Marek23 napisał/a:
Zrobiłem kółko na torze w clio sport z absem. Załamka, było trochę mokro, co najmniej sekunda na minucie przez to traciłem.


Jeździłem kiedyś na torze poślizgowym Clio w którym można było włączać/wyłączać ABS
i poczuć różnicę. Super zabawa ;D

Sft: ponieważ sporo ponad 90% czasu jednak nie jeżdżę autem po trorze,
to pogodziłem się z tym, że mi ABS czasem przeszkadza. Trudno się mówi.

DeeS: z tym że używanie lewej na afaltowym torze nie ma większego sensu.
Dużo ważniejsza jest umiejętność redukcji z międzygazem podczas hamowania.
Co też łatwe nie jest bo kończyny mamy dwie a pedały do równoczesnego naciśnięcia 3 :faja:

CHRZANEK - Pon 19 Maj, 2008

mAbZ napisał/a:
Dużo ważniejsza jest umiejętność redukcji z międzygazem podczas hamowania.
Co też łatwe nie jest bo kończyny mamy dwie a pedały do równoczesnego naciśnięcia 3 :faja:


Opisz jak Ty to robisz...
Poczytam a może się też czegoś naucze...
DeeS napisał/a:
duzo "rajdowcow" uzywa lewej nogi za duzo i nie umiejetnie

W pełni się zgadzam, ale jak przód płuży to jakoś trzeba auto nastawić, a wolę lewa niż ujeciem gazu.

saxorulez - Pon 19 Maj, 2008

można dokręcać kierownicą trzymając gaz i wyhamowywać samymi skręconymi kołami...
polll - Pon 19 Maj, 2008

mAbZ napisał/a:
Dużo ważniejsza jest umiejętność redukcji z międzygazem podczas hamowania.

ja uwazam ze to jest zupelnie niepotrzebne... uwazam ze albo jedziesz albo hamujesz.

mi - Pon 19 Maj, 2008

redukcje z międzygazem - dobra rzecz, się przydaje czasem, ale na pewno nie jest ważniejsza niż umiejętność prowadzenia furaczi lewą nogą...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group