To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RSMP][PZM] Rajd Rzeszowski 2008

Mick - Pon 11 Sie, 2008

Qbus Gratuluję!!


co do rajdu rzeszowskiego w RSMP szkoda mi słów. Dobrze, że wygrał Grzybek - w końcu u siebie, ale generalnie dla mnie oglądanie rajdów w polsce powoli traci sens...

Marek23 - Pon 11 Sie, 2008

Mick napisał/a:
Dobrze, że wygrał Grzybek - w końcu u siebie, ale generalnie dla mnie oglądanie rajdów w polsce powoli traci sens...

Dla mnie Grzyb jest symbolem nielegali, więc jednak niedobrze. Poza tym to jego oesy, więc sztuka średnia. Poza tym no offence, ale jeśli każdy wyjdzie z założenia, że oglądanie rajdów w Polsce nie ma sensu to za chwilę serio można będzi zgasić światło...

CHRZANEK - Pon 11 Sie, 2008

Marek23 napisał/a:
ale jeśli każdy wyjdzie z założenia, że oglądanie rajdów w Polsce nie ma sensu to za chwilę serio można będzi zgasić światło...


Marku - opinia publiczna może tylko to zrobic...
Raczej nie mamy wpływu na poczynania władz sportu samochodowego (celowo nie pisze PZM bo udzielają się tam tez ludzie którzy chca coś zmienić ale jest ich mniej, a w rzucanie ich do jednego wora z "leśnymi dziadkami" byłoby krzywdzace) i moze musi sie to wszystko skończyć...
Zawodnicy sobie będa jeżdzic do czech i na słowację, działacze poumierają a wtedy przyjedzie przysłowiowy walec i wyrówna :) :) :)

Hehehe

Mick - Pon 11 Sie, 2008

Marek23 napisał/a:
Mick napisał/a:
Dobrze, że wygrał Grzybek - w końcu u siebie, ale generalnie dla mnie oglądanie rajdów w polsce powoli traci sens...

Dla mnie Grzyb jest symbolem nielegali, więc jednak niedobrze. Poza tym to jego oesy, więc sztuka średnia. Poza tym no offence, ale jeśli każdy wyjdzie z założenia, że oglądanie rajdów w Polsce nie ma sensu to za chwilę serio można będzi zgasić światło...


tzn wiesz Marku..
nie mówie, ze w ogóle nie ma sensu, bo jasne, że jest. Jeździ dużo załóg które chętnie obejrze na kilku rajdach w sezonie. Np mój wielki Mistrz ABRAMOWSKI!! :rotfl:

tylko, że w innych krajach (przytocze tu znowu czechy) Rajd Barum, w tej chwili mamy około 20 załóg samych S2000...
a Rajd Rzeszów 31 załóg w całym rajdzie RSMP...

106 - Pon 11 Sie, 2008

"Rajd Dolnośląski będzie również rundą Pucharu PZM, zastępując odwołany Rajd Tyski. Drugą kandydaturę podał Automobilklub Zamkowy w Będzinie, który zamierzał zorganizować w terminie Tyskiego 2 Rajd Zamkowy z bazą w Zawierciu. PZM wybrał jednak dla pucharowiczów imprezę Automobilklubu Ziemi Kłodzkiej."

a czemu dolnoslaski... bo kto by robil rajd dla 30 zalog z rsmp... łataja
pucharem dziury jak moga... nie zdzwiilbym sie jeszcze jakby sie
okazalo ze tyski nie jedzie bo tak jest wygodniej.... taka tam spiskowa
teoria ;D ogolnie to lipa... trzeba zwiazek zrownac jak rosyjska
federacje pilki noznej i zaczac od nowa :)

GeKo - Wto 12 Sie, 2008

News z Autoklubu:

"Na posiedzeniu w dniu 8 sierpnia 2008 Prezydium Zarządu Głównego PZM zdecydowało o wyborze kierowcy rajdowego Michała Kościuszki jako reprezentanta Polski w programie Pirelli "Star Driver" mającym na celu promowanie młodych zdolnych kierowców."

Kto daje i odbiera ten sie w piekle poniewiera :devil: Nie mówię że Typa bardziej zasłużył na to, ale jak zwykle PZM poleciał wiadomo w co... .

Wg. mnie jest kilku innych kierowców bez budżetów którym by sie taka szansa przydała bardziej.

Co do Grzyba racja to upalacz numero uno, ale jako jedyny na swój sposób sie do tego przyznaje. Nie popieram tego tak czy siak.

Chrzenek: Do czech będą jeździć tylko Ci których stać na to żeby jeździć za własną kasę, bo raczej ciężko będzie przekonać kogoś żeby wyłożył kasę na starty za granicą, choćby tą najbliższą.

Mick: Ciężko porównywać Barum do Rzeszowskiego. Barum to runda ME i IRC i RSMCZ

Generalnie ja to mam taką konkluzję co do frekwencji w RSMP jaką zaobserwowałem w ostatnich latach.

Magurski - jeszcze nie wszyscy uskładali budżety, mało aut mało pkt -> do wyciągnięcia nie jedziemy.

Elmot - Rajd kultowy trzeba się spiąć zebrać kasę jechać, dobrze wypaść a nóż się uda wyhaczyć sponsora.

Rajd Polski - Runda ME Nie ma opcji trzeba jechać, choćby za pożyczone bo prestiż bo fun z jazdy po szutrach.

Kolejne rajdy w sezonie już było zawsze gorzej z frekwencją, pod koniec sezonu zaczynały sie jeszcze kalkulacje punktowe a może sie jeszcze zebrać na 1,2 starty to coś sie uda wyjeździć.

Tak od kilku lat wygląda walka w niższych klasach, smutne ale prawdziwe.

Marek23 - Wto 12 Sie, 2008

GeKo napisał/a:
"Na posiedzeniu w dniu 8 sierpnia 2008 Prezydium Zarządu Głównego PZM zdecydowało o wyborze kierowcy rajdowego Michała Kościuszki jako reprezentanta Polski w programie Pirelli "Star Driver" mającym na celu promowanie młodych zdolnych kierowców."

Kto daje i odbiera ten sie w piekle poniewiera Nie mówię że Typa bardziej zasłużył na to, ale jak zwykle PZM poleciał wiadomo w co... .

Wg. mnie jest kilku innych kierowców bez budżetów którym by sie taka szansa przydała bardziej.

Stary Kościuch zadzwonił gdzie trzeba...

106 - Wto 12 Sie, 2008

http://www.rallyonline.pl...=pnews&&s=18176

na prawde zal mi radka :/

CHRZANEK - Wto 12 Sie, 2008

Panowie jestesci młodzi i naiwni... Liczycie że coś sie zmieni ??
Przejrzyjcie na oczy !!
Czy nie widzicie ze to sie staje standardem !!

Czystość i piekno sportu nie ma znaczenia. Gdzie sa idee?? gdzie jest przekaz?? gdzie jest misja??

PZM ma to w dupie...

Bad-i - Śro 13 Sie, 2008

ja to bym tylko chciał zeby III liga ruszyla
Marek23 - Śro 13 Sie, 2008

Bad-i napisał/a:
ja to bym tylko chciał zeby III liga ruszyla

A ja nie! Debile wymyśli jeszcze jeden szczebel na drodze do RSMP. Większe koszta i trzeba się po jakiś z dupy oesach ścigać. Jak ktoś nie potrafi pojechac PZMotu to kurwa niech się nie bawi w rajdy.

Trzymam kciuki, żeby ten 3 ligowy szajs upadł.

GeKo - Śro 13 Sie, 2008

Marek, ale weź pod uwagę że nie każdy ma aspirację do PZM, ja podejrzewam, że z czasem jak to ruszy to sporo "emerytów na dorobku" zacznie się bawić w to. Po pierwsze będą to dla nich żadne koszty. Po drugie nie będzie im to zabierało zbyt wiele czasu no i eleminacje będą mieli pod nosem. Co do tego, że jeszcze jeden stopień licencji to dla mnie bez sensu, każdy powinien wiedzieć na ile sie czuje na siłach i albo zaczynać od IIIligi albo od PZM.
Marek23 - Śro 13 Sie, 2008

Ale jest udowodnione matematycznie, że przy obecnym regulaminie 3 ligi kilometr oesowy w PZM jest tańszy niż ten w 3 lidze. Więc na dzień dobry po co to komu?
Po drugie oesy 3 ligi słyszałem, ze miały być taki wyrypem, że szok. Po trzecie nie ma wyboru czy zaczynasz od 3 ligi czy Pzmot. Musisz zacząć od 3 ligi. Po co? Dlaczego?
Ja przejeździłem pół życia w rally sprintach i nie chce mi się jeździć 3 ligi. Poza tym dlaczego w Polsce to wszystko jest tak skomplikowane? W innych krajach o licencję o wiele łatwiej. Dla mnie pomysł 3 ligi miałby sens gdyby nie trzeba było licencji, mogłyby startować auta nie mające homologacji, nie trzeba by było mieć ciuchów,itd.
Tak jak na rallysprinta, tylko, że z klatką i haraszo;) A zamiast tego stworzono martwy cykl, super.

Geko, poza tym "emeryci na dorobku" są mądrzy jak mają 4wd turbo i minimum 300 koni. Dlatego oni w 3 lidze nie zawitają.

Bad-i - Czw 14 Sie, 2008

Marek ale wcale nie musisz jechac w 3 lidze, mozesz pojechac 3 eliminacje PZMOtu poza stawka bez mierzenia czasu i juz.

A jezeli chodzi o liczenie kosztow to chyba jakis debil to liczyl. Wez pod uwage ze do 3 ligi mozesz kupic auto z utraconymi homologacjami za np 15.000 a do PZMOtu to juz pewnei z 2 x tyle. Zanim zwroci ci sie caly dodatkowy koszt wyposazenia z homo to przejedziesz eliminacje 3 ligi zbierajac doswiadczenie (tak tak 3 liga jest po to zeby jakis młokos za kierwonica nie zabil 5 osob na pierwszym odcinku PZMOT)

Marek23 - Czw 14 Sie, 2008

Bad-i napisał/a:
Marek ale wcale nie musisz jechac w 3 lidze, mozesz pojechac 3 eliminacje PZMOtu poza stawka bez mierzenia czasu

Jadę 3 rajdy moim clio, kżdy start to liczmy po taniości 4000zł... Nie mierzą mi czasu, nie ścigam się z innymi(sorry, ale w Pzm poziom kosmiczny nie jest, wystarczy jechać swoje)
Bad-i napisał/a:
i juz.

I już 12 000z zł nie moje. Super, niezły interes :lol2:

Bad-i napisał/a:
A jezeli chodzi o liczenie kosztow to chyba jakis debil to liczyl. Wez pod uwage ze do 3 ligi mozesz kupic auto z utraconymi homologacjami za np 15.000 a do PZMOtu to juz pewnei z 2 x tyle. Zanim zwroci ci sie caly dodatkowy koszt wyposazenia z homo to przejedziesz eliminacje 3 ligi zbierajac doswiadczenie

Sprawdź co trzeba mieć do 3 l/co do Pzm. Sprawdź ile km oesowych 3l/Pzm.
Spradź wpisowe. Założ, że niektórzy mają cywila, inni mają auto z klatką,ale bez homologacji do rajdów(3l też nie pojedzie), a jeszcze inni i tak chcą potem jechać Pzm.
No i jest grupka tych co chce tylko 3l jechać. Policzą ile ich wyniesie km oesowy i pojadą na rallysprint. I tak właśnie się dzieje... Sprawdź frekwencję na 3l, na Śląsku z tego co wiem co najmniej jedną eliminację 3l odwołano. Brak chętnych.

Bad-i napisał/a:
(tak tak 3 liga jest po to zeby jakis młokos za kierwonica nie zabil 5 osob na pierwszym odcinku PZMOT)

Nawet nie polemizuję z tym argumentem. Zastanów się po co jest puchar Pzm, dlaczego niby w 3l nie może Ci "drzewo na drogę wyjść" i jak cały system funkcjonuje w innych krajach.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group