nie wiem co masz na mysli ale ostatnio spotkałem się z opinią że ROTA ma jakość filipińską
jednemu userowi pogieły sie na Nurburgringu
Wiec nie wiem czy te Twoje za 1600 też nie bedą miały podobnej przypadłościM - Śro 17 Wrz, 2008
saxorulez napisał/a:
eM napisał/a:
a wiadomo rota to rota
nie wiem co masz na mysli ale ostatnio spotkałem się z opinią że ROTA ma jakość filipińską
jednemu userowi pogieły sie na Nurburgringu
Wiec nie wiem czy te Twoje za 1600 też nie bedą miały podobnej przypadłości
Opinia zasłyszana od kogos dla mnie nie ma totalnego znaczenia.
Rownie dobrze mozna powiedziec ze sa robione w mozambiku przez tamtejszych tubylcow z trzciny cukrowej.
Roty nie sa japonskie i to kazdy wie bo juz o tym pisalem,
jednak nie widzialem zeby ktos je w PL rozwalil jakkolwiek albo pogiał.
.
Momo sa w podobnej cenie, i co ? tez gowno?Gaydek - Śro 17 Wrz, 2008 To proszę Panów o rozstrzygnięcie tej kwestii, czy Rota to Rota / czy Rota to Filipiny / czy tylko Ultraleggera . Macie czas do wiosny 2009 .
PS. eM, dzięki. Kiedyś patrzyłem na te felgi, ale jakoś nie zauważyłem, żeby robili 4x108 .saxorulez - Śro 17 Wrz, 2008 Przyznam ze na Rotach nigdy nie jeżdziłem, ale dlatego latam na seryjnym Speedlinie bo nie stac mnie na felgi które beda PEWNE.
Oto dowody ze ROTA miewa problemy:
M - Śro 17 Wrz, 2008 A w jakich warunkach sie zepsuły?
Tu masz zepsutą felgę speedline:
Czego to dowodzi?
Otóż niczego.saxorulez - Śro 17 Wrz, 2008
eM napisał/a:
A w jakich warunkach sie zepsuły?
pierwsza na torze hockenheim, temp toru 17 stopni, temp otoczenia 21 stopni, lekki desz ze śneigiem, godzina 7:34 rano
druga na torze slomczyn, auto to maluch z silnikiem z przodu, napęd na tył poprzez zblokowany haldex, temp płynu chłodzącego 87 stopni kalvina, klocki hamulcowe brembo, pasy 4 punktowe, kierowca zjadł batona Lion zanim wsiadł do samochodu
trzecia, na puławskiej obok Auchan. Autobus Ikarus 280, linia 709, kierowca 3,4 promila we krwi, ruszał z 1 biegu i palać laka ukręcił felgę. Śruby dokręcone momentem 12,34 nm
Maciek, a tak serio bo to powyzej to żarty - skąd ja mam kurde wiedzieć w jakich warunkach to sie stało - ogólnie spotkałem sie z opiniami kierowców że do sportu to one się średnio nadają. Moze akurat jak zalożysz Rotę do Hondy to staje sie tak samo bezawaryjna jak Honda, ale ja bym uważał i tyle..
Wolał bym coś z naszego kontynentu albo z JPAnonymous - Czw 18 Wrz, 2008 ten od malucha to ladny wzor wyrzezbil
rota jest tania i ladna. Ale jakies masakry nie ma.Loko - Czw 18 Wrz, 2008 3 dla mnie szok, na porczątku nie zjarzyłem o co chodzi, dopiero potem do mnie doszło, ze przecierz ta felga ma idealnie proste ramiona ale jest na to rada, wystarczy nie hamować zbyt mocno pit - Czw 18 Wrz, 2008 A kto wie co to za felgi?
no i ile ważą saxorulez - Czw 18 Wrz, 2008 speedline PTS - chyba tak sie nazywająsaxorulez - Czw 18 Wrz, 2008 jeszcze w kwestii ROTY
To ta pogięta fela siedziała na cifie EK4 Turbo 500KM, opona Toyo R888, hamulec Willwood, skończyła się na torze Nurburgring.
Oczywiście Speedline też pęka, i pewnie zdarza sie to BBSowi i Compomotive ale np ROTA nie jest sprzedawana w JP - dlaczego, bo nie spełnia norm na tamten rynek , więcej o normach na tej stronie:
Norma nazywa się JWL i napisane o niej jest mniej więcej 1/3 od dołu stronyM - Czw 18 Wrz, 2008 To juz jest cos,
a tak sie dziwie twoim opiniom poniewaz jeszcze nie widzialem zeby Roty sie komus posypaly w PL a znam takich co je bardzo mocno upalają.
Co do japonskiego rynku - zauwaz ze rota kopiuje wiekszosc japonskich wzorow,
Mugena oraz innych marek - nie ma opcji zeby je wpuscic na japonski rynek.Loko - Pią 19 Wrz, 2008 No ale zaraz, zaraz, jak to jakieś filipińskie felgi do prawdziwego jdm'a?
Przecierz to bedzie istna profanacja kultowego stylu, tak nie można robić, to woła o pomste, eM jeśli założysz te roty, to będziesz najzwyklejszym ricerem i bye, bye jdm. M - Pią 19 Wrz, 2008 HEhehehe jakbys wiedzial gdzie robia wszystkie czesci do twojego FDMa to bys nie chcial wsiasc do niego Loko - Pią 19 Wrz, 2008 Wiesz fdm jest z założenia stylem mieszającym style wiec po prostu jest to mieszanka najlepszych częsci z całego świata , dla przeciętnego fdmowca, zupełnie nie ma znaczenia skąd pochodzi część, ważne, że jest najlepszej jakości.
Co innego jdm, którego podstawą jest bazowanie na orginalnych częściach prosto z japońskiego rynku domestosów jak sama nazwa wskazuje i tutaj już pojawia się problem z felgami roty, które kłócą się z filozofią jdmowców.
Myslałem ze jesteś prawdziwym jdmowcem, ale jeśli prezentujesz taki poglad to nie inaczej ale zaliczasz się do grona ricerów, jak chcesz mozesz spytać chłopaków z bronxu, z tego filmiku o jdm który wklejałeś. Kontaktowałem się z nimi i oni mają dokładnie taki sam pogląd na sprawe