To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Lekkie felgi

saxorulez - Śro 17 Wrz, 2008

eM napisał/a:
a wiadomo rota to rota


nie wiem co masz na mysli ale ostatnio spotkałem się z opinią że ROTA ma jakość filipińską
jednemu userowi pogieły sie na Nurburgringu :)

Wiec nie wiem czy te Twoje za 1600 też nie bedą miały podobnej przypadłości

M - Śro 17 Wrz, 2008

saxorulez napisał/a:
eM napisał/a:
a wiadomo rota to rota


nie wiem co masz na mysli ale ostatnio spotkałem się z opinią że ROTA ma jakość filipińską
jednemu userowi pogieły sie na Nurburgringu :)

Wiec nie wiem czy te Twoje za 1600 też nie bedą miały podobnej przypadłości

Opinia zasłyszana od kogos dla mnie nie ma totalnego znaczenia.
Rownie dobrze mozna powiedziec ze sa robione w mozambiku przez tamtejszych tubylcow z trzciny cukrowej.

Roty nie sa japonskie i to kazdy wie bo juz o tym pisalem,
jednak nie widzialem zeby ktos je w PL rozwalil jakkolwiek albo pogiał.
.
Momo sa w podobnej cenie, i co ? tez gowno?

Gaydek - Śro 17 Wrz, 2008

To proszę Panów o rozstrzygnięcie tej kwestii, czy Rota to Rota / czy Rota to Filipiny / czy tylko Ultraleggera :) . Macie czas do wiosny 2009 :D .

PS. eM, dzięki. Kiedyś patrzyłem na te felgi, ale jakoś nie zauważyłem, żeby robili 4x108 :/ .

saxorulez - Śro 17 Wrz, 2008

Przyznam ze na Rotach nigdy nie jeżdziłem, ale dlatego latam na seryjnym Speedlinie bo nie stac mnie na felgi które beda PEWNE.

Oto dowody ze ROTA miewa problemy:




M - Śro 17 Wrz, 2008

A w jakich warunkach sie zepsuły?
Tu masz zepsutą felgę speedline:


Czego to dowodzi?
Otóż niczego.

saxorulez - Śro 17 Wrz, 2008

eM napisał/a:
A w jakich warunkach sie zepsuły?


pierwsza na torze hockenheim, temp toru 17 stopni, temp otoczenia 21 stopni, lekki desz ze śneigiem, godzina 7:34 rano

druga na torze slomczyn, auto to maluch z silnikiem z przodu, napęd na tył poprzez zblokowany haldex, temp płynu chłodzącego 87 stopni kalvina, klocki hamulcowe brembo, pasy 4 punktowe, kierowca zjadł batona Lion zanim wsiadł do samochodu

trzecia, na puławskiej obok Auchan. Autobus Ikarus 280, linia 709, kierowca 3,4 promila we krwi, ruszał z 1 biegu i palać laka ukręcił felgę. Śruby dokręcone momentem 12,34 nm

Maciek, a tak serio bo to powyzej to żarty - skąd ja mam kurde wiedzieć w jakich warunkach to sie stało - ogólnie spotkałem sie z opiniami kierowców że do sportu to one się średnio nadają. Moze akurat jak zalożysz Rotę do Hondy to staje sie tak samo bezawaryjna jak Honda, ale ja bym uważał i tyle..

Wolał bym coś z naszego kontynentu albo z JP

Anonymous - Czw 18 Wrz, 2008

ten od malucha to ladny wzor wyrzezbil :)

rota jest tania i ladna. Ale jakies masakry nie ma.

Loko - Czw 18 Wrz, 2008

3 dla mnie szok, na porczątku nie zjarzyłem o co chodzi, dopiero potem do mnie doszło, ze przecierz ta felga ma idealnie proste ramiona :rotfl: ale jest na to rada, wystarczy nie hamować zbyt mocno :rotfl:
pit - Czw 18 Wrz, 2008

A kto wie co to za felgi?

http://www.youtube.com/watch?v=vLipHvLvOtM

no i ile ważą :rotfl:

saxorulez - Czw 18 Wrz, 2008

speedline PTS - chyba tak sie nazywają
saxorulez - Czw 18 Wrz, 2008

jeszcze w kwestii ROTY



To ta pogięta fela siedziała na cifie EK4 Turbo 500KM, opona Toyo R888, hamulec Willwood, skończyła się na torze Nurburgring.

Oczywiście Speedline też pęka, i pewnie zdarza sie to BBSowi i Compomotive ale np ROTA nie jest sprzedawana w JP - dlaczego, bo nie spełnia norm na tamten rynek , więcej o normach na tej stronie:

http://www.jtuned.com/con...d=288&zoneid=16

Norma nazywa się JWL i napisane o niej jest mniej więcej 1/3 od dołu strony

M - Czw 18 Wrz, 2008

To juz jest cos,
a tak sie dziwie twoim opiniom poniewaz jeszcze nie widzialem zeby Roty sie komus posypaly w PL a znam takich co je bardzo mocno upalają.
Co do japonskiego rynku - zauwaz ze rota kopiuje wiekszosc japonskich wzorow,
Mugena oraz innych marek - nie ma opcji zeby je wpuscic na japonski rynek.

Loko - Pią 19 Wrz, 2008

No ale zaraz, zaraz, jak to jakieś filipińskie felgi do prawdziwego jdm'a? :'(
Przecierz to bedzie istna profanacja kultowego stylu, tak nie można robić, to woła o pomste, eM jeśli założysz te roty, to będziesz najzwyklejszym ricerem i bye, bye jdm. ;D

M - Pią 19 Wrz, 2008

HEhehehe jakbys wiedzial gdzie robia wszystkie czesci do twojego FDMa to bys nie chcial wsiasc do niego :D :D :D
Loko - Pią 19 Wrz, 2008

Wiesz fdm jest z założenia stylem mieszającym style wiec po prostu jest to mieszanka najlepszych częsci z całego świata :rotfl: , dla przeciętnego fdmowca, zupełnie nie ma znaczenia skąd pochodzi część, ważne, że jest najlepszej jakości.

Co innego jdm, którego podstawą jest bazowanie na orginalnych częściach prosto z japońskiego rynku domestosów jak sama nazwa wskazuje i tutaj już pojawia się problem z felgami roty, które kłócą się z filozofią jdmowców.
Myslałem ze jesteś prawdziwym jdmowcem, ale jeśli prezentujesz taki poglad to nie inaczej ale zaliczasz się do grona ricerów, jak chcesz mozesz spytać chłopaków z bronxu, z tego filmiku o jdm który wklejałeś. Kontaktowałem się z nimi i oni mają dokładnie taki sam pogląd na sprawe ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group