Jesli GT-R faktycznie tak wszystko loguje dokladnie to strach dodac gazu, wyjdzie w serwisie ze uszkodzenie jest spowodowane "niewlasciwym uzytkowaniem".
Eeeeeee to chu.jnia !
Wychodzimy ...M - Sob 25 Paź, 2008
Marek23 napisał/a:
eM, co jak co, ale prosiaki są jednymi z bardziej bezawaryjnych samochodów wogóle, sprawdź statystyki.
Proszę o takie statystyki.
Marek23 napisał/a:
Poza tym sam fakt, że w gt-r nie można jeździć z wyłączonym vdc(jest czarna skrzynka, w serwisie wiedzą wszystko co robiłeś z autem) jest dla mnie śmieszne.
Sorry ale to jest w kazdym nowym aucie.
Prawdą jest ze w tego typu sportowych autach nie powinno byc tyle elektroniki.
Marek23 napisał/a:
Tak samo ten czas na Nurburgrngu mogą sobie między bajki włożyć. Sorry, ale te auto to jedno wielka ściema, skrzynie wytrzymują mniej niz 10 000 mil. Lepiej kupić evo fq400, albo rzeczywiście dołożyć i kupić gt3. Wtedy przynajmniej czujesz, że jedziesz.
Troszke demagogujesz, tak sobie czytam. Akurat GTR nissana to nie jakas wydumka z chin tylko linia aut sportowych z nadprzecietnym napędem i prowadzeniem. Nie urwali sie z choinki przeciez.
Panowie, co bedzie jak nissan poprawi skrzynie?
Jedna rzecz mnie rozbraja, nastepuje taka sytuacja ze tylko prosie moze robic dobry czas.
Kazdy kto osmieli sie z nim konkurowac zostanie zmieszany z blotem. Tak to widze.
Zeby nie bylo - zgadzam sie z tym ze bug ze skrzynią to powazny mankament.Anonymous - Sob 25 Paź, 2008
eM napisał/a:
Proszę o takie statystyki
tak, tylko te najpopularniejsze rankingi sa niemieckie (adac i dekra ) , wiec powolywanie się na nie w tym temacie będzie budzić oskarżenia o ich stronniczość .
gtr napewno jest megaszybki ,napewno mozna stwierdzić ze porownywalnie z porshe
ferrari , zależy to od kierowcy. Dla mnie nowy gtr to inny niż porshe segment sportowych samochodow , gtra konkuretem bedzie np: nowy nsx ,sportowe amerykance , c amg ,m3 , lexus isF .
A porshe jest uwazam nieporownywalne z racji swojej wyjadkowej konstrukcji
( silnki za tylna osią ) porshe nie jeździlem ale tą konstrukcje napewno
czuć podczas jazdy, porshe sa popularne bo sa dobre , ale jak dla mnie to specyficzny
samochód typu clio v6 , jakies stare alpiny ( na japonskich sie nieznam i nic mi do glowy nie przychodzi) , samochody ktore większosci sie niepodobają , ale niektoży
je kochają .
Ani porshe ani gtr mnie nie jarają specjalnie ( co inego ferrari) ale to że Walter Rohlr
wsiadl w gtra i pojechał o 25s gożej niż rekord podawany przez Nissana , to jest to
bardzo dziwne , wiec albo Nissan leci w kulki albo Walter odpuszczał .
Dla przy pomnienia :
"Za kierownicą GT-R-a usiadł kierowca wyścigowy i fabryczny tester Nissana, Toshio Suzuki, który ponad 20-kilometrową trasę, na której znajdują się 73 zakręty, pokonał w 7 minut i 29 sekund. To był policzek dla Porsche, którego 911 turbo mogło pochwalić się czasem 7:38, a GT2 - 7:34.
Niemcy kupili więc egzemplarz GT-R-a i sami zabrali go na Nordschleife. Testowy kierowca Porsche, Walter Rohlr, który na Nurburgringu "zjadł zęby" osiągnął wynik 7:54, a więc o klasę gorszy niż podany przez Japończyków czy też osiągany za kierownicą porsche. "
M - Sob 25 Paź, 2008 Olek bardzo dobrze napisales. Porsche to jest klasa sama w sobie, nissan gtr (r35 i starsze) to calkiem inna klasa samochodow.
Co do czasów - widziales zeby niemcy kiedykolwiek przyznali się ze są gorsi?
To jest narod ktory nie umie przegrywac niestety. Dopoki sie sprawa nie wyjasni i nie bedzie konkretow doputy bedzie szum marketingowy w ktory jestesmy uwikłani.
Porsche pomimo swojej histori, historii w wyścigach i calej tej otoczki elegancji za ktora je szanuję nie ma monopolu na robienie dobrych czasów czy to sie komus podoba czy nie.
Ogolnie mowiac chodzi o pieniadze i to spore. Bo baran z usa sie nie bedzie zastanawial i kupi to co 3 razy tansze.k-mart - Sob 25 Paź, 2008
eM napisał/a:
To jest narod ktory nie umie przegrywac niestety.
To nie prawda, nie raz czytalem rozne track-testy na ktorych niemieckie fury dostawaly od japonskich. A jest nawet filmik porownanie S5 vs. Evo IX na ktorym niemiecki kierowca stwierdza, ze evo miazdzy niszczy itd kazde niemieckie 4x4.
Okej.
Co wiemy?
- Wiemy ze niemcy jednak potrafia przegrywac.
- Wiemy ze GTR sie psuje po paru przejechanych petlach.
- Wiemy ze porsche sie nie psuje.
- Nie wiemy co jest szybsze na ringu.Loko - Sob 25 Paź, 2008
eM napisał/a:
Panowie, co bedzie jak nissan poprawi skrzynie?
Dalej będzie gówienko, bo nie wolno odłączać esp, dostajesz super szybki samochód, którego jednak nie mozesz wykorzystać, to tak jakbyś mieszkał z przepiękną kobietą i nocował na kanapie w przedpokoju, porażka .M - Sob 25 Paź, 2008
Loko napisał/a:
eM napisał/a:
Panowie, co bedzie jak nissan poprawi skrzynie?
Dalej będzie gówienko, bo nie wolno odłączać esp, dostajesz super szybki samochód, którego jednak nie mozesz wykorzystać, to tak jakbyś mieszkał z przepiękną kobietą i nocował na kanapie w przedpokoju, porażka .
A jak bedzie mozna juz wylaczac esp? Co bedzie nastepne?
Dla mnie ta historia sie nie trzyma kupy, sorry.Loko - Sob 25 Paź, 2008 JAk, będzie można wyłączyć esp i nie wyskoczą żadne inne kwiatki to będzie to fajne auto. Tylko pozostaje pytanie czy chcesz wspierać firmę która odpowiedzialność za swoje błędy konstrukcyjne zrzuca na klientów.Marek23 - Sob 25 Paź, 2008 Jesli chodzio mnie to i tak najbardziej jaram sie Ferrari, a 430 Scuderia jest marzeniem. Gt-r mogl byc superautem,wystarczylo dac zwykla skrzynie i po sprawie.
ale Nissan bardzo chcial miec te 3.7 do 100 i byc super high tech. Przypominam, ze we wszystkich testach jest pokazywany start z launch control, czyli potencjalny klient widzi,jara sie, a potem sie okazuje,ze nie dla psa kielbasa.ade - Sob 25 Paź, 2008 a) corvette zr1 i tak chyba sklepala porsche na ringu, zreszta viper act chyba tez:d
b) nie znam sie na prawie handlowym ale raczej watpie zeby zakaz uzywania w samochodzie funkcji, ktora zostala w nim zamontowana mogl grozic utrtata gwarancji... nawet jesli tak to zostaje rekojmia... ogolnie nissan przegralby kazdy procec... co innego gdyby wylaczenie esp wymagalo jakiejs modyfikacji w kompie czy cos... zamontowali przycisk mozna go uzywac; inna sprawa, ze skoro w reklamach pokazuja dzialania auta z przyciskiem to gdyby nie mozna bylo go uzywac mozna by tez ich pociagnac za wprowadzanie w blad klienta... w stanach to jeszcze by musieli pewnie jakies kosmiczne odszkodowanie zaplacic, ze kierowca nie mogl uzywac esp off i nabawil sie przez to wrzodow czy cos:D:PMichał - Sob 25 Paź, 2008 moim zdaniem jest tak.
Jakiemuś typowi sie coś zjebało, trafił na mało ogarniete aso nissana i tyle. Jeśli były by to masowe przypadki to by było głośno o tym.
Macku - porshe jest liderem jesli chodzi o niezawodność, dokladnie chbya carrera z bad boysów
mi - Nie 26 Paź, 2008 ja wrzucę takie zestawienie, bo chyba go nie było. Info o ESP, którego nie wolno wyłączać pozostawię chyba bez komentarza, bo nie ogarniam tego...
http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtmlM - Nie 26 Paź, 2008 NIce, a to jest juz nowy gtr w tym zestawieniu?Anonymous - Nie 26 Paź, 2008 test na Rockingham , Gtr objeżdża 911turbo . no szkoda bo nielubie japoncow http://www.youtube.com/wa...feature=relatedmi - Nie 26 Paź, 2008