Co do pyty to myslalem nad jakas oslona, duza byc nie musi ale przydalaby sie jakas. Ktos takim czyms sie w ogole zajmuje ?
Kurcze, chciałbym jakoś pomóc... Może np. coś takiego?
Piszesz co prawda, że nie musi być duża, ale z tego co wiem robią tylko standardowe rozmiary, ale zawsze można w środku watą powypychać, żeby nie było za dużo wolnej przestrzeni...
GeKo - Czw 06 Lis, 2008
Kamilbike napisał/a:
Nie wiem czy ten zrobienie gwintu z b6 to bylo do mnie czy nie?
Co do pyty to myslalem nad jakas oslona, duza byc nie musi ale przydalaby sie jakas. Ktos takim czyms sie w ogole zajmuje ?
Do Ciebie, tak jak Chrzanek mówi, na jednej spręzynie też powinno pięknie banglać. A z płytą jeśli wystarczy tylko drogowa. Popytaj kumatych osób w Fiacie o płytę do Punto na rynek rosyjski tam są płyty w standardzie Przynajmniej do delikatnych Franc typu pug i reno dają
Anjas: padłem, Kamilbike - Czw 06 Lis, 2008 Anjas, poplakalem sie, brat przyszedl przeczytal i sie dusi ze smiechu Vlodarsky - Czw 06 Lis, 2008 Mam takie coś i tak boli... lepiej mieć luźną pyte zawsze ominie cios jak dobrze staniesz ps - Czw 06 Lis, 2008 :D:D
Zapraszamy i witamy.Kamilbike - Nie 09 Lis, 2008 Panowie doradzacie zebym zakupil plyte. Jak wyglada mocwanie takie plyty, gdzie ja kupic? Mozecie cos przyblizyc? Seryjna plyta do punto pewnie odpadnie w przedbiegach bo skrzynia u mnie wisis tak ze zapewne nie podejdzie i trzebabyloby modelowac ja od zera GeKo - Nie 09 Lis, 2008 To zalezy jakim budżetem dysponujesz? Skoro jednak żadna dedykowana pod punto nie podejdzie to trzeba rzeźbić. Najprościej będzie kevlar + cienka warstwa aluminium pod spód.
Zalety:
-Idealnie Ci wymodelują pod auto i cienkie ochronne aluminium też się ładnie podda obróbce.
-Niska masa
-Lans w serwisie na podnośniku
Wady:
-CENA Kamilbike - Nie 09 Lis, 2008 No wlansie z tego co pamietam to zrobienie maski ( wlasnorecznie ) z kevlaru kosztuje okolo 800zl , a plyta pod silnik ma byc jeszcze grubsza pewnie i wytrzymalsza. Waga nie musi byc jakas super mala, co nie znaczy ze chcialbym zeby plyta wazyla 50kg M - Nie 09 Lis, 2008 Z Carbonu chyba, bo kevlar to troche drozszy chyba jestKamilbike - Nie 09 Lis, 2008 Tak dokladnie z carbonu, mala pomylka GeKo - Pon 10 Lis, 2008 Z Carobonu by nie wytrzymała więc musi być kevlar.
Dobrze jest wierzchnią warstwę obić jeszcze cienkim aluminium. Jak sie wytrze to zmieniasz tylko warstwę alu.
Takie zabawki produkuje Najda w Cieszynie. foto z jego strony.Anonymous - Wto 11 Lis, 2008 Czołem!
Wracając do tematu amorków....
Przed zimą chcialem poprawić stan swojej zawiechy w almerze, pomyślałem odrazu Bil!
Ku mojemu zaskoczeniu ( z tego co patrzylem w necie) moge zapomnieć o b6/b8 do almery, po prostu ich nie ma! Pozostaje b4, który wydaje mi sie zbyt lajtową opcją, biorąc pod uwagę glebę, która być musi!
Ktoś podsunął mi temat Kayaby AGX, a czytając Wasze posty w tym temacie pomyślałem może to jest to!
W katalogu producenta AGXa do almery gti też nie wyszukałem. Nie wiem czy dobrze kombinuje ale w Japonii był Nissany Pulsar a w Stanach Santra, oba modele (CHYBA?) na tej samej plycie podłogowej co almera n15. W całej trójce wystepował też silnik SR20DE.
Moje pytanie brzmi! Czy amorki do santry/pulsara udalo by się wcisnąć do mojej almery???
Gdyby nie dzisiejsze święto męczyłbym już telefonicznie obsługe inter carsu!
Podążając dalej tym tropem (jeśli to możliwe oczywiście) na takiej samej zasadzie mozna byłoby dopasować zestawy D2 Racing czy Tein.GeKo - Wto 11 Lis, 2008
Majkel napisał/a:
Czołem!
Wracając do tematu amorków....
Przed zimą chcialem poprawić stan swojej zawiechy w almerze, pomyślałem odrazu Bil!
Ku mojemu zaskoczeniu ( z tego co patrzylem w necie) moge zapomnieć o b6/b8 do almery, po prostu ich nie ma! Pozostaje b4, który wydaje mi sie zbyt lajtową opcją, biorąc pod uwagę glebę, która być musi!
Ktoś podsunął mi temat Kayaby AGX, a czytając Wasze posty w tym temacie pomyślałem może to jest to!
W katalogu producenta AGXa do almery gti też nie wyszukałem. Nie wiem czy dobrze kombinuje ale w Japonii był Nissany Pulsar a w Stanach Santra, oba modele (CHYBA?) na tej samej plycie podłogowej co almera n15. W całej trójce wystepował też silnik SR20DE.
Moje pytanie brzmi! Czy amorki do santry/pulsara udalo by się wcisnąć do mojej almery???
Gdyby nie dzisiejsze święto męczyłbym już telefonicznie obsługe inter carsu!
Podążając dalej tym tropem (jeśli to możliwe oczywiście) na takiej samej zasadzie mozna byłoby dopasować zestawy D2 Racing czy Tein.
Hej, to że nie ma B6 w ofercie to nie znaczy że się nie da Wysyłasz do Zerkopolu serie amor i zrobią Ci z niego B6 do Clio sporta też oficjalnie nie ma, a Marek23 będzie śmigał na zawiasie od nich. Z D2 w PL były ponoć straszne problemy reklamacyjne. Raz trwałość, dwa że często to co miało pasować nie pasowało.saxorulez - Wto 11 Lis, 2008 Majkel,
nei chce być sceptyczny ale obawiam sie ze jak nie ma Almery to znaczy że nie ma do niej pasującego zawiasu.
W przypadku Cifa wersja USandA ma z tyłu inaczej montowany amor niż wersja UE podejrzewam ze to samo może dotyczyć Almery na UE i JPAnonymous - Wto 11 Lis, 2008
Cytat:
Hej, to że nie ma B6 w ofercie to nie znaczy że się nie da Wysyłasz do Zerkopolu serie amor i zrobią Ci z niego B6 do Clio sporta też oficjalnie nie ma, a Marek23 będzie śmigał na zawiasie od nich. Z D2 w PL były ponoć straszne problemy reklamacyjne. Raz trwałość, dwa że często to co miało pasować nie pasowało.
Też pomyslałem o Zerkpolu ale przez chwile wydawało mi sie to lekkim since fiction!
Może jednak tak nie jest, postaram sie jutro dowiedzieć czegoś w tym temacie!
Cytat:
nei chce być sceptyczny ale obawiam sie ze jak nie ma Almery to znaczy że nie ma do niej pasującego zawiasu.
W przypadku Cifa wersja USandA ma z tyłu inaczej montowany amor niż wersja UE podejrzewam ze to samo może dotyczyć Almery na UE i JP
Własnie, coś w tym jest! Ale smaczku dodaje fakt, że almera jest JDM.
Po za tym pewna almera gti z promotora, która smigała na ćwiartkę miała zawias D2 Racing dedykowany do Santry b14, co nie znaczy, że z Kayabą AGX może być podobnie.