MotorSport - Berg Trophy - Dyskusje o regulaminie technicznym imprezy
rasta - Śro 24 Gru, 2008 Panowie, a może tak zejdźmy na ziemię i się najpierw wybierzym na SuperOes w Kielcach - www.superoes.pl106 - Śro 24 Gru, 2008 co do jazdy bez bez kasku w aucie z klatka to wiele tez zalezy od tego jak masz
ustawiony fotel i jaka ta klatka jest. w moim aucie jadac w zapietych pasach nie
mam mozliwosci dotkniecia glowa klatki....
system gasniczy uwazam za bardzo potrzebny. korzystalem wiec wiem ;D
ogolnie z czasem jestem za duzymi wymogami co do bezpieczenstwa ale tak
jak pisze chrzanek fotel i pasy mogly by byc z utracona homo.GeKo - Śro 24 Gru, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Zobaczcie jaka kolosalna róznica miedzy bergiem a polskimi realiami...
Dokładnie, ale jest to swego rodzaju paradoks wg mnie. Rajdy np. Barum (to głównie tam oglądam) są dużo lepiej zabezpieczone niż w Polsce. Natomiast regulamin dotyczący zawodników są dużo bardziej liberalne, by nie rzec kontrowersyjne.fydi - Śro 24 Gru, 2008
rasta napisał/a:
Panowie, a może tak zejdźmy na ziemię i się najpierw wybierzym na SuperOes w Kielcach - www.superoes.pl
Kolega qbus już startował tam. Niech sam wypowie się o imprezie, bo nie chcę przekręcić czegoś.Marek23 - Śro 24 Gru, 2008 Ja jechałem 106tką 3 lata temu. Jest spoko, ale na debiucie, trzeba sie przygotować na srogie lanie od miejscowych,którzy tor znają jak własną kieszeń. Byłem wtedy 12 na ponad 60 aut i uważam to za super wynik. Miejscowi po prostu znikali. Poza tym jest bardzo fajnie...k-mart - Śro 24 Gru, 2008 ktory byl killer?Marek23 - Śro 24 Gru, 2008
k-mart napisał/a:
ktory byl killer?
Pierwszy, klepnął Adam Tuszyńskiego(były kierowca wyścigowy) w Evo 6 tme 330 koni. Jechał jak z nut, naprawdę jedyny raz na jakiekolwiek amatorce czułem podziw.
A ja na pętli kartingowej włożyłem sekundę Szebli, który też jechał 106stką...qbus - Czw 25 Gru, 2008 Nie ma kompletnie co porownywac, Kielce by byly fajne ale na track day. Wg mnie na superoes miejsce jest stosunkowo slabe, wole bardziej rajdowe klimaty jak Chorzow czy Sosnowiec na ktory sie fydi wybiera. 100 zl za 3 kolka na malej petli i 3 podjazdy pod gore to srednio udany pomysl. A sam tor... mi sie podoba zmienna przyczepnosc, przez to z miejscowymi ciezko nawiazac walke. No i druga sprawa ze tam jezdza nie zarejstrowane wydumki.k-mart - Czw 25 Gru, 2008 Sorry ze nie w temacie, ale bardzo fajna strone ma ten scyzzor team:
http://www.scyzzor.com/fydi - Czw 25 Gru, 2008
qbus napisał/a:
Sosnowiec na ktory sie fydi wybiera
na razie się nie zgłosiłem, bo samemu nie będę jechać tam i z powrotem, a nikomu nie chce się ruszyć swoich łaskawych 4 liter. qbus - Czw 25 Gru, 2008 zioom jedz bo to jest mega zajebista impreza rajdowa, do tej pory expo silesia rally to jedna z lepszych imprez w jakich bralem udzial, proba pod stadionem w sosnowu miazdzy czache, naprawde goraco polecam, ja odpadam bo moj automobilklub organizuje wtedy wosp w dobczycach, ew taka masz alternatywe, moze bedzie snieg M - Pon 29 Gru, 2008 Wyslalem zapytanie do Krzyśka Koguta czyli osoby ktora jest kontaktem od Berga na PL,
napisalem jak wyglada sytuacja i jaki mam setup (swap,hamulce,zawias)
Cytat:
Witam
Oczywiscie że możesz startować w klasie S, co wiecej przeczytaj dokladnie regulamin pod katem ulepszen które możesz zrobić, typu tuning, bo auta klasy S wcale nie musza byc seryjne, możesz też na zawody wymontować niektóre elementy jak tylną kanape. Zreszta poedziesz na zawody sam zobaczysz jak wyglądają auta w S, daje sporo do myslenia.
106 - Pon 29 Gru, 2008 czyli kiedy pierwszy start? M - Pon 29 Gru, 2008 kalendarzowo w kwietniu sa pierwsze starty,
moj realny start to maj,
bo kwiecien bedzie w placzu i pieluszkach anjas - Pon 29 Gru, 2008