GOKART - Wto 16 Cze, 2009 Ja wcale nie jestem takim zwolennikiem r888 na suchym torze w bardzo ciepły słoneczny dzień. Jak dla mnie sa za miękkie, strasznie się kładą a po fest rozgrzaniu (a wcale nie potrzebują dużo do rozgrzania) zaczynają się trochę ślizgać. Nie mają takiego twardego boku jak dla przykładu potenza rE050A i właśnie na r888 nie czuję kiedy puszczą , kiedy kończy się ich granica przyczepności.Greg - Wto 16 Cze, 2009 Mój znajomy ma w WRX R1R i jeździ na nich na co dzień - bardzo sobie chwali, trzymają mega. Ostatnio w Ułężu też na nich latał i był bardzo zadowolony, było mega sucho i gorąco.GeKo - Wto 16 Cze, 2009 śmigaliśmy na R1R w clio adiego na Wyrazowie, na mokrym bajka. Tylko ciekaw jestem jak z trwałością prz jeździe na co dzień.Anonymous - Śro 17 Cze, 2009 test oponek-R888,pirelli corsa...itd
http://www.kumhomotorspor...toBild_0205.pdfmartin.h - Śro 17 Cze, 2009
Ja powiem tylko jedno, zadziwia mnie jak Kumho poszło do przodu. O ile już dziś dorównują drogowym Pirelli i Michelin to w sporcie jeszcze są trochę z tyłu, ale to tylko kwestia czasu.Anonymous - Nie 21 Cze, 2009 zakupiłem te oto oponki
http://allegro.pl/item649...o_w_aukcji.html
testy niedługo,wyglądają obiecująco,ciekawa sprawa z szerokoscią-sa ciut szersze od R888 (195),ktore są ciut szersze od zwykłej drogowej 205Anonymous - Nie 21 Cze, 2009 Będziesz driftował ??
Jak myślisz na jak długo Ci starcząAnonymous - Nie 21 Cze, 2009 o to trzeba spytac Doktora Profesora
Oponki to taki odpowiednik r888,wypadają w testach podobnie