Hondy dla odmiany bardzo mało urosły na przestrzeni lat .
I bardzo dobrze. To mnie wlasnie wkurnia w innych markach, porownujac n.p.:
205 -> 207
clio I -> clio III
golf II -> golf V
itd.nox - Pią 06 Lut, 2009 golf 1 jest mniejszy niż aktualne polo pcs - Pią 06 Lut, 2009
nox napisał/a:
golf 1 jest mniejszy niż aktualne polo
a mnie sie wydaje ze w srodku w polo mniej miejsca, z zewnatrz tylko uroslo.
co do skod to superb ma przedluzona plyte paska stad jest wiekszy.
civic 7 gen w wersji 5d to jest akurat wiekszy od megane czy golfa, aha a nowy civ mimo dziwnego wygladu ma bagaznik ... 450litrow w srodku tez ma sporo miejsca, wiecej niz megane 2.
6 generacja w wersji hatchback wydaje sie tylko mala i ma maly bagaznik ale miesjca jest sporo wiecej niz w clio 2.mi - Pią 06 Lut, 2009 ...ale temat ogólnie był o skręcaniu, nie zaś o klasach samochodów, trzymajmy się więc mniej więcej tego, tak se myślę.
I tu pojawia się proste spostrzeżenie: im większa masa samochodu, z tym większą siłą odśrodkową musi się zmagać na zakręcie. Tu przewaga 106/205/saxo nad ważącym prawie 15% więcej civikiem powinna być dość spora. Na szczęście francuzi zabezpieczyli się przed tym skutecznie trwoniąc ją wspaniałą belką na drążkach, dzięki której zewnętrzne koła na zakręcie mogą łapać nader pożądany pozytyw k-mart - Pią 06 Lut, 2009 gdy samochod w zakrecie jedzie 3 kolach, jest szybszy, mniejsze opory Vlodarsky - Pią 06 Lut, 2009 ja widziałem takie co latały na dwóch pit - Pią 06 Lut, 2009
k-mart napisał/a:
gdy samochod w zakrecie jedzie 3 kolach, jest szybszy, mniejsze opory
Bardzo podoba mi się ta teoria.
Nie wiem co żeście się tak czepili tej belki, mi się fajnie na tym jeździ lenny - Pią 06 Lut, 2009
Vlodarsky napisał/a:
ja widziałem takie co latały na dwóch
ja też:)
w lublinie:)
dzikowóz...
mam taki flashback:
dzik na 2 kołach lecący w kierunku opon/bandy, maciek przerażony z aparatem w ręku 2 m od niego, wszyscy ludzie krzyczący :'żeeegnaaajjj'
to był piękny dzień!:)qbus - Pią 06 Lut, 2009 no a wracajac do tematu... to samochody spod znaku VW i Opla nie skrecaja! od Hondy precz.Janusz - Pią 06 Lut, 2009
lenny napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
ja widziałem takie co latały na dwóch
ja też:)
w lublinie:)
dzikowóz...
mam taki flashback:
dzik na 2 kołach lecący w kierunku opon/bandy, maciek przerażony z aparatem w ręku 2 m od niego, wszyscy ludzie krzyczący :'żeeegnaaajjj'
to był piękny dzień!:)
hahahah... własnie niech ktos pokarze to foto.... bo juz słyszałem kilka razy o tym na forum, ale nie moge nic znalesc;/pit - Pią 06 Lut, 2009 Myśle że to znacie, best handling car
fydi - Pią 06 Lut, 2009 pit, wcale tego Dzon nie wrzucał na pierwszej stronie GeKo - Pią 06 Lut, 2009
dzik napisał/a:
k-mart, mistrz avatar
masz w wiekszej rozdzielczosci?
Dokłądnie też takiego chce, walnę sobie w komóreczkę Greg - Pią 06 Lut, 2009
mi napisał/a:
Na szczęście francuzi zabezpieczyli się przed tym skutecznie trwoniąc ją wspaniałą belką na drążkach, dzięki której zewnętrzne koła na zakręcie mogą łapać nader pożądany pozytyw
A co dokładnie jest w C2 w takim razie? Przyznaję bez bicia, że jakoś mnie to nie interesowało, żyłem ze świadomością że belka skrętna jak w Saxo... kubas - Pią 06 Lut, 2009 srelka srętna !