Cała zabawa z obnizaniem belki tylnej jest bardzo prosta i dosc szybka pod jednym warunkiem. Drązki skrętne nie są zapieczone!!!!!!
Ja przestawiam belke bardzo często i zawsze smaruje drązki pastą miedziową, a obnizenie o tzw jeden ząbek to MIT!!!! Belkę obniza się o tyle mm ile się chce!!!Meehow - Pon 27 Gru, 2010
Loko napisał/a:
Druga sprężyna to jest helper i jest stosowany, przy twardej sprężynie głównej, która w związku z twardością musi być dość krótka i w momencie kiedy zawias się "rozwija" sprężyna główna była by luźna, nie dotykała by ani dolnego ani górnego mocowanie, a tak trzyma ją własnie helper i to jest jego jedyne zadanie.
Niekoniecznie... można zastosować drugą sprężynę (zazwyczaj o przekroju okrągłym) dla uzyskania innej charakterystyki w danym zakresie wymuszeń. Twarda sprężyna wcale nie musi być krótka tomecki - Pon 27 Gru, 2010
Druga sprężyna to jest helper i jest stosowany, przy twardej sprężynie głównej, która w związku z twardością musi być dość krótka i w momencie kiedy zawias się "rozwija" sprężyna główna była by luźna, nie dotykała by ani dolnego ani górnego mocowanie, a tak trzyma ją własnie helper i to jest jego jedyne zadanie.
Niekoniecznie... można zastosować drugą sprężynę dla uzyskania innej charakterystyki w danym zakresie wymuszeń. Twarda sprężyna wcale nie musi być krótka
a) Jasne że można, tylko ze twoje pytanie o drugą sprężynę padło w kontekście zdjęcia Przema, wiec mam wrażenie, że o tym rozmawiamy A TAM JEST TO HELPER!!!, jak będziemy podążać tym tropem uogólnienia, to zaraz będziemy dyskutowali o sprężynach w zegarkach mechanicznych.
b) Mylisz się musi być krótka, w innym wypadku jeździł byś wozem drabiniastym, chyba że właśnie zaczynamy wcześniej wspomniany temat sprężyn zegarkowych.Meehow - Pon 27 Gru, 2010
Loko napisał/a:
Meehow napisał/a:
Loko napisał/a:
Druga sprężyna to jest helper i jest stosowany, przy twardej sprężynie głównej, która w związku z twardością musi być dość krótka i w momencie kiedy zawias się "rozwija" sprężyna główna była by luźna, nie dotykała by ani dolnego ani górnego mocowanie, a tak trzyma ją własnie helper i to jest jego jedyne zadanie.
Niekoniecznie... można zastosować drugą sprężynę dla uzyskania innej charakterystyki w danym zakresie wymuszeń. Twarda sprężyna wcale nie musi być krótka
a) Jasne że można, tylko ze twoje pytanie o drugą sprężynę padło w kontekście zdjęcia Przema, wiec mam wrażenie, że o tym rozmawiamy A TAM JEST TO HELPER!!!, jak będziemy podążać tym tropem uogólnienia, to zaraz będziemy dyskutowali o sprężynach w zegarkach mechanicznych.
b) Mylisz się musi być krótka, w innym wypadku jeździł byś wozem drabiniastym, chyba że właśnie zaczynamy wcześniej wspomniany temat sprężyn zegarkowych.
Ale ja nie pytałem co to za sprężyna tylko czy Zerkopol ją doradził
Odnośnie wozu drabiniastego to nie zrozumiałem przesłania, ale dołączam zdjęcie jednego Barejka - Pon 27 Gru, 2010
Przem_106 napisał/a:
a obnizenie o tzw jeden ząbek to MIT!!!!
dokladnie nawet same spece w antalexie zapytali sie jaka wysokosc chce zawodnik - Śro 12 Sty, 2011 a co to są za oznaczenia Bili na tył B36 i B46, czym się róznią?
gwint na przód można zamontować tylko pod P36? mowa o gwincie co robia w Zerkopolu i na wzor PS
czy na tył tez warto dac Bile czy cos innego, zeby dupa nielatala?
jakie springi pasuja i sa godne uwagi pod P36?
czy B6 tez sie da regenerowac jak B8 i ustawiac charakterystyke, czy B6 poprostu ma juz swoje parametry dedykowane pod dane auto?k-mart - Śro 12 Sty, 2011 W zerkopolu smieja sie z kazdego pytania ktore im zadasz.
Saxorulez kiedys zapytal o sprezyny obnizajace i zaczeli sie smiac ze wstydu, bo nie wiedza co to jest.
Gruba lage kazdy Pan Ireneusz potrafi wyspawac.
Kiepsko to swiadczy o tej firmie.Anonymous - Czw 13 Sty, 2011
Jakosciowo nie rozni sie od przerobek zeropolu.kosmita - Czw 13 Sty, 2011 To zdaje się laguna PgMastera przed przeróbkamijarek-malopolska - Czw 13 Sty, 2011
zawodnik napisał/a:
czy B6 tez sie da regenerowac jak B8 i ustawiac charakterystyke, czy B6 poprostu ma juz swoje parametry dedykowane pod dane auto?
wyjasniane w temacie "zawieszenie" oraz strone lub dwie wczesniej a po krótce: B6 nie da się regenerowac, tak samo jak B8.. B6 i B8 to ten sam amortyzator tylko krótszy- jesli masz B6 to moge ci go skrócić i zrobić z niego B8 jedyny amortyzator regenerowalny-a przy okazji w pełni ustawialny to custom na grubej ladze -> P36 czyli zawias na wzór peugeot sport.. B6 jak i B8 to wkład -> P30, waski, nie do regenerowania PGmaster - Czw 13 Sty, 2011
kosmita napisał/a:
To zdaje się laguna PgMastera przed przeróbkami
E E synek!!!qbica - Nie 16 Sty, 2011
jarek-malopolska napisał/a:
zawodnik napisał/a:
czy B6 tez sie da regenerowac jak B8 i ustawiac charakterystyke, czy B6 poprostu ma juz swoje parametry dedykowane pod dane auto?
wyjasniane w temacie "zawieszenie" oraz strone lub dwie wczesniej a po krótce: B6 nie da się regenerowac, tak samo jak B8.. B6 i B8 to ten sam amortyzator tylko krótszy- jesli masz B6 to moge ci go skrócić i zrobić z niego B8 jedyny amortyzator regenerowalny-a przy okazji w pełni ustawialny to custom na grubej ladze -> P36 czyli zawias na wzór peugeot sport.. B6 jak i B8 to wkład -> P30, waski, nie do regenerowania
A orginalnie wkład P36 z jakiego auta podchodzi? bo szkoda w zerkopolu przeplacac za takie wklady do 106 jak pewnie pasuja z innej furyjarek-malopolska - Nie 16 Sty, 2011
qbica napisał/a:
A orginalnie wkład P36 z jakiego auta podchodzi? bo szkoda w zerkopolu przeplacac za takie wklady do 106 jak pewnie pasuja z innej fury
No na pewno to z jakiegoś auta pochodzi, ale wątpie czy gdzieś sie uda znalezc info na ten temat, w zerkpolu na pewno sie nie dowiesz