To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Gwint do gr N

Przem_106 - Pon 27 Gru, 2010

iQ napisał/a:
tomecki,http://www.suzukituning.c...on/Lowering.htm


Cała zabawa z obnizaniem belki tylnej jest bardzo prosta i dosc szybka pod jednym warunkiem. Drązki skrętne nie są zapieczone!!!!!!
Ja przestawiam belke bardzo często i zawsze smaruje drązki pastą miedziową, a obnizenie o tzw jeden ząbek to MIT!!!! Belkę obniza się o tyle mm ile się chce!!!

Meehow - Pon 27 Gru, 2010

Loko napisał/a:
Druga sprężyna to jest helper i jest stosowany, przy twardej sprężynie głównej, która w związku z twardością musi być dość krótka i w momencie kiedy zawias się "rozwija" sprężyna główna była by luźna, nie dotykała by ani dolnego ani górnego mocowanie, a tak trzyma ją własnie helper i to jest jego jedyne zadanie.

Niekoniecznie... można zastosować drugą sprężynę (zazwyczaj o przekroju okrągłym) dla uzyskania innej charakterystyki w danym zakresie wymuszeń. Twarda sprężyna wcale nie musi być krótka ;)

tomecki - Pon 27 Gru, 2010

iQ napisał/a:
tomecki,http://www.suzukituning.c...on/Lowering.htm


Senkju iQ :pom:

Loko - Pon 27 Gru, 2010

Meehow napisał/a:
Loko napisał/a:
Druga sprężyna to jest helper i jest stosowany, przy twardej sprężynie głównej, która w związku z twardością musi być dość krótka i w momencie kiedy zawias się "rozwija" sprężyna główna była by luźna, nie dotykała by ani dolnego ani górnego mocowanie, a tak trzyma ją własnie helper i to jest jego jedyne zadanie.

Niekoniecznie... można zastosować drugą sprężynę dla uzyskania innej charakterystyki w danym zakresie wymuszeń. Twarda sprężyna wcale nie musi być krótka ;)


a) Jasne że można, tylko ze twoje pytanie o drugą sprężynę padło w kontekście zdjęcia Przema, wiec mam wrażenie, że o tym rozmawiamy A TAM JEST TO HELPER!!!, jak będziemy podążać tym tropem uogólnienia, to zaraz będziemy dyskutowali o sprężynach w zegarkach mechanicznych.

b) Mylisz się musi być krótka, w innym wypadku jeździł byś wozem drabiniastym, chyba że właśnie zaczynamy wcześniej wspomniany temat sprężyn zegarkowych.

Meehow - Pon 27 Gru, 2010

Loko napisał/a:
Meehow napisał/a:
Loko napisał/a:
Druga sprężyna to jest helper i jest stosowany, przy twardej sprężynie głównej, która w związku z twardością musi być dość krótka i w momencie kiedy zawias się "rozwija" sprężyna główna była by luźna, nie dotykała by ani dolnego ani górnego mocowanie, a tak trzyma ją własnie helper i to jest jego jedyne zadanie.

Niekoniecznie... można zastosować drugą sprężynę dla uzyskania innej charakterystyki w danym zakresie wymuszeń. Twarda sprężyna wcale nie musi być krótka ;)


a) Jasne że można, tylko ze twoje pytanie o drugą sprężynę padło w kontekście zdjęcia Przema, wiec mam wrażenie, że o tym rozmawiamy A TAM JEST TO HELPER!!!, jak będziemy podążać tym tropem uogólnienia, to zaraz będziemy dyskutowali o sprężynach w zegarkach mechanicznych.

b) Mylisz się musi być krótka, w innym wypadku jeździł byś wozem drabiniastym, chyba że właśnie zaczynamy wcześniej wspomniany temat sprężyn zegarkowych.



Ale ja nie pytałem co to za sprężyna tylko czy Zerkopol ją doradził ;)

Odnośnie wozu drabiniastego to nie zrozumiałem przesłania, ale dołączam zdjęcie jednego :)

Barejka - Pon 27 Gru, 2010

Przem_106 napisał/a:
a obnizenie o tzw jeden ząbek to MIT!!!!

dokladnie nawet same spece w antalexie zapytali sie jaka wysokosc chce :)

zawodnik - Śro 12 Sty, 2011

a co to są za oznaczenia Bili na tył B36 i B46, czym się róznią?
gwint na przód można zamontować tylko pod P36? mowa o gwincie co robia w Zerkopolu i na wzor PS
czy na tył tez warto dac Bile czy cos innego, zeby dupa nielatala?

jakie springi pasuja i sa godne uwagi pod P36?

czy B6 tez sie da regenerowac jak B8 i ustawiac charakterystyke, czy B6 poprostu ma juz swoje parametry dedykowane pod dane auto?

k-mart - Śro 12 Sty, 2011

W zerkopolu smieja sie z kazdego pytania ktore im zadasz.
Saxorulez kiedys zapytal o sprezyny obnizajace i zaczeli sie smiac ze wstydu, bo nie wiedza co to jest.
Gruba lage kazdy Pan Ireneusz potrafi wyspawac.
Kiepsko to swiadczy o tej firmie.

Anonymous - Czw 13 Sty, 2011

k-mart napisał/a:

Gruba lage kazdy Pan Ireneusz potrafi wyspawac.


k-mart - Czw 13 Sty, 2011

p106rallye napisał/a:
k-mart napisał/a:

Gruba lage kazdy Pan Ireneusz potrafi wyspawac.

Obrazek


Jakosciowo nie rozni sie od przerobek zeropolu.

kosmita - Czw 13 Sty, 2011

To zdaje się laguna PgMastera przed przeróbkami
jarek-malopolska - Czw 13 Sty, 2011

zawodnik napisał/a:
czy B6 tez sie da regenerowac jak B8 i ustawiac charakterystyke, czy B6 poprostu ma juz swoje parametry dedykowane pod dane auto?

wyjasniane w temacie "zawieszenie" oraz strone lub dwie wczesniej ;) a po krótce: B6 nie da się regenerowac, tak samo jak B8.. B6 i B8 to ten sam amortyzator tylko krótszy- jesli masz B6 to moge ci go skrócić i zrobić z niego B8 ;) jedyny amortyzator regenerowalny-a przy okazji w pełni ustawialny to custom na grubej ladze -> P36 czyli zawias na wzór peugeot sport.. B6 jak i B8 to wkład -> P30, waski, nie do regenerowania ;)

PGmaster - Czw 13 Sty, 2011

kosmita napisał/a:
To zdaje się laguna PgMastera przed przeróbkami


E E synek!!!

qbica - Nie 16 Sty, 2011

jarek-malopolska napisał/a:
zawodnik napisał/a:
czy B6 tez sie da regenerowac jak B8 i ustawiac charakterystyke, czy B6 poprostu ma juz swoje parametry dedykowane pod dane auto?

wyjasniane w temacie "zawieszenie" oraz strone lub dwie wczesniej ;) a po krótce: B6 nie da się regenerowac, tak samo jak B8.. B6 i B8 to ten sam amortyzator tylko krótszy- jesli masz B6 to moge ci go skrócić i zrobić z niego B8 ;) jedyny amortyzator regenerowalny-a przy okazji w pełni ustawialny to custom na grubej ladze -> P36 czyli zawias na wzór peugeot sport.. B6 jak i B8 to wkład -> P30, waski, nie do regenerowania ;)


A orginalnie wkład P36 z jakiego auta podchodzi? bo szkoda w zerkopolu przeplacac za takie wklady do 106 jak pewnie pasuja z innej fury

jarek-malopolska - Nie 16 Sty, 2011

qbica napisał/a:
A orginalnie wkład P36 z jakiego auta podchodzi? bo szkoda w zerkopolu przeplacac za takie wklady do 106 jak pewnie pasuja z innej fury

No na pewno to z jakiegoś auta pochodzi, ale wątpie czy gdzieś sie uda znalezc info na ten temat, w zerkpolu na pewno sie nie dowiesz ;P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group