To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Jak przyspieszyć C2?

106 - Pon 15 Cze, 2009

na hodze jest teraz do sprzedania po batonowe xsi. wygrywalo kiedys klase n1
w ppzm. z tego co widac to poznie bylo jezdzone w kjsach, ale i tak 4k to cena
dosc atrakcyjna. kilka przygod auto mialo... ale jak jedzie prosto to do upalania
idealne.

Greg - Pon 15 Cze, 2009

OK, ale na zakupie takiego AX'a się nie skończy :P Co tam można zrobić i ile to kosztuje? Jak wygląda prowadzenie się tego auta, hamowanie itd. w stosunku do nowszysch konstrukcji - np. C2. Wiadomo, nie można bezpośrednio porównywać, ale czy można ze starego rupiecia zrobić rakietę? :D
kubas - Pon 15 Cze, 2009

poszukaj sobie na forum przejrzyj temat vlodzia. da sie zrobic niewielkimi nakladami.
nox - Pon 15 Cze, 2009

Szukasz takiego ax'a oby silnik i buda była zdrowa inwestujesz w zawias i hamulec wywalasz bebechy wstawiasz kubeł i pacyfikujesz ...;) jak się nauczysz i ogarniesz dobrze auto to wkładasz 16 z vts'a i nie ma chuja we wśi
michool_vt - Pon 15 Cze, 2009

ejj to miał być temat jak przyspieszyć C2!
nie wciskajcie Gregowi ax czy xsi które są sporo wolniejsze od C2 :/

qbus - Pon 15 Cze, 2009

sporo wolniejsze ale pewnie od 3 biegu... mysle ze do 100 km/h ida łeb w łeb z niewielkim wskazaniem na ax'a i xsi :)
michool_vt - Pon 15 Cze, 2009

qbus napisał/a:
sporo wolniejsze ale pewnie od 3 biegu... mysle ze do 100 km/h ida łeb w łeb z niewielkim wskazaniem na ax'a i xsi :)
rzeczywiście, masz racje qbus
sprawdziłem osiągi C2 vts, myślałem ,że to jeździ jak saxo vts
ale +200kg wagi w stosunku do saxo robi swoje :/

Michał - Pon 15 Cze, 2009

pamiętam jak seryjnymi saxolotami, ja i łukasz zamiataliśmy c2'ką kuby :D hehehehh
anjas - Pon 15 Cze, 2009

Michał napisał/a:
pamiętam jak seryjnymi saxolotami, ja i łukasz zamiataliśmy c2'ką kuby


a ja y t s'em :D

no ale to chyba nikogo nie dziwi ;)

nox - Pon 15 Cze, 2009

To tak jak byś napisał że zondą wyprzedziłeś łade na gazie .
Greg - Pon 15 Cze, 2009

michool_vt napisał/a:
qbus napisał/a:
sporo wolniejsze ale pewnie od 3 biegu... mysle ze do 100 km/h ida łeb w łeb z niewielkim wskazaniem na ax'a i xsi :)
rzeczywiście, masz racje qbus
sprawdziłem osiągi C2 vts, myślałem ,że to jeździ jak saxo vts
ale +200kg wagi w stosunku do saxo robi swoje :/

Aż takiej różnicy w masie nie ma - ok. 100kg jest. Ale to fakt, na prostej C2 jest wolniejsze, za to w zakrętach idzie jak złe. Oj tak. I właśnie tego oczekuję.

Tematy o AX przejrzę, bo wydaje się to ciekawą opcją. Natomiast pytanie - jak wygląda temat gratów do AX? Amory, sprężyny, inne el. zawieszenia - jest coś do kupienia? Jakie są ceny? Co warto rozważyć? (zanim zagłębię się w temat na tyle bym sam sobie odpowiedział na te pytania to troche czasu upłynie). ;D

dzik - Pon 15 Cze, 2009

Michał napisał/a:
pamiętam jak seryjnymi saxolotami, ja i łukasz zamiataliśmy c2'ką kuby :D hehehehh


Kiedys tez chcial poprawic sobie humor na clio "1.2" :rotfl:

C2 nie jedzie wcale, lepiej dlubac cos innego.

kubas - Pon 15 Cze, 2009

Greg napisał/a:
Tematy o AX przejrzę, bo wydaje się to ciekawą opcją. Natomiast pytanie - jak wygląda temat gratów do AX? Amory, sprężyny, inne el. zawieszenia - jest coś do kupienia? Jakie są ceny? Co warto rozważyć? (zanim zagłębię się w temat na tyle bym sam sobie odpowiedział na te pytania to troche czasu upłynie).


wszystko prawie pasuje ze 106/saxo wiec jest tego bardzoooooooooooooo duzo :)

GeKo - Pon 15 Cze, 2009

michool_vt napisał/a:
ejj to miał być temat jak przyspieszyć C2!
nie wciskajcie Gregowi ax czy xsi które są sporo wolniejsze od C2 :/


Stawiam flache że mój AX zniszczy C2 :D

Greg, nasz AX po wywaleniu kanapy i boczków oraz tylnych pasów wazy 735kg, a liczę ze zejdę do 690kg.

Jeśli kupisz tego na wtrysku to masz 95-100KM w zależności od wersji, do tego jest bardzo fajny kolektor ssący z S1 rallye z większą przepustnicą oraz wydechowy rurowy i myśle ze masz 115KM, z tego co eM mówil jeśli komp jest Motronic to również daje się przyjemnie dłubać.
Dobrze żeby piasty były na 4 śruby i cały zawias podchodzi ze 106/saxo jeśli się nie mylę.
Hamulec z S16 można założyć i na seryjnym klocku jest go baaaardzo ciężko zmęczyć.
Zawias na ktorym jeździmy to KONI regulowane plus sprężyna Sparco i bardzo ładnie wybiera. 4 rok jest ten zawias w użyciu i wszystko śmiga.
Wadą są przegrzewające sie silniki więc trzeba bardzo uważać, P106Rallye powiedział mi że można zapodać chłodnice od diesla która jest grubsza i powinno pomóc.

Vlodarsky - Pon 15 Cze, 2009

Michał napisał/a:
pamiętam jak seryjnymi saxolotami, ja i łukasz zamiataliśmy c2'ką kuby hehehehh


dzik napisał/a:
Kiedys tez chcial poprawic sobie humor na clio "1.2"

C2 nie jedzie wcale, lepiej dlubac cos innego.





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group