wiedzialem, ze ktos sie dowali
1. rozrzad zmienialem po zakupie, potem po zbudowaniu pierwszej wersji silnika, potem przy okazji remontu, a potem przy zmianie walka rozrzadu i strojeniu.
2. sprzeglo zmienialem po raz pierwszy po jakich 10k od zakupu, bo zaczelo sie slizgac, nastepne, czyli valeo wytrzymalo niecale 20k i sie slizgalo tak, ze sie jezdzic nie dalo, potem byl spiek, ktory zabilem w 6kkm, a potem weszlo act i poki co sie trzyma.
pisalem w innym temacie, ze sprzegla mnie nie lubia bo lekko ze mna nie maja
To zmienia postac rzeczy. Wiadomo, ze co innego naprawa lub zrobienie przy okazji, a co innego wymiana na zapas ktorej nie jestem zbyt wielkim zwolennikiem
Poza tym tak mam francuza 206 juz 5-ty rok i sobie chwale bizon - Pią 11 Wrz, 2009
Przem_106 napisał/a:
Poza tym tak mam francuza 206 juz 5-ty rok i sobie chwale
bo jeszcze nie miales japonca M - Pią 11 Wrz, 2009 ten temat juz wałkowalismy, wrocmy do glownegovitesse - Pią 11 Wrz, 2009 wracajac do glownego tematu i odpowiadajac na pytanie postawione przez jednego z userow, auto nie mialo otwartej przepustnicy, jechalem ze stała predkoscia, poki co goscie ze sklepu sie ociagaja i zadnego info nie mam kiedy ktos sie temu przygladnie jozekrj - Sob 12 Wrz, 2009 ja tez robię remont głowicy w moim 2.0 16V
jechałem 30km/h i co lepsze pękł pasek klinowy i wiór z niego wpadł miedzy pasek rozrządu a koło zębate wału korbowego
11 zaworów pogiętych , prowadnice całe tłoki tez
a za tydzień miałem zmieniać wszystkie paski, rolki i napinacze
koszt części wyszedł mi 1420zł
a może ktoś wie jak w ew10j4 przestawić kolka na wałkach rozrządu tak żeby ciut lepiej jeździłsaxorulez - Sob 12 Wrz, 2009 a masz regulowane? bo nie wszystkie modele miałyjozekrj - Sob 12 Wrz, 2009 no właśnie mam takowe vitesse - Pon 14 Wrz, 2009 przyczyna zgona mojego auta była urwana sruba rolki prowadzacej, wiec niezbyt wesoło...Barejka - Pon 14 Wrz, 2009 vitesse, dalej co poszlo? znam przypadek co w celu zaoszczedzenie wymieniono rozrzad na wlasna reke dali za krotka srube do napinacza i w czesie proby odpalenia łurwalo sie no i 8 zaworow poszlo sie jebac vitesse - Pon 14 Wrz, 2009 poki co tylko tyle silnika zostało rozebrane, sruba od tej rolki była nie ruszana, gdyz rolka była w dobrym stanie a odkrecenie jej nie było mozliwe, zastanawiam sie co z tym fantem zrobic bo naprawde nie mam zamiaru placic za czyjes bledy...Jakarti - Pon 14 Wrz, 2009 ale kiła..
no nic - trzymam kciuki zebys nie musial za to wszystko placic..Jakarti - Pon 14 Wrz, 2009
Greg napisał/a:
Michał napisał/a:
nie zdrowe dla silnika
włącz sobie największą [przerzutkę w rowerze i z niej rusz ...
No, ale Twój przypadek jest zdrowy dla pedałującego.
pedałujący: osoba naciskająca na pedały roweru.
poza tym mr mądralinski czyli ja chcial zauwazyc, ze nie napisales ktore przerzutki duze bo jesli z tylu to latwo i tutaj Greg ma racje czyli zdrowiej dla osoby, ktora pedaluje natomiast jesli z przodu to Michal ma racje bo wtedy pedałującemu bedzie trudniej ruszyc.wasq - Wto 15 Wrz, 2009
vitesse napisał/a:
poki co tylko tyle silnika zostało rozebrane, sruba od tej rolki była nie ruszana, gdyz rolka była w dobrym stanie a odkrecenie jej nie było mozliwe, zastanawiam sie co z tym fantem zrobic bo naprawde nie mam zamiaru placic za czyjes bledy...
ale zaraz zaraz zawiozles kpl rozrzad a oni nie mogli odkrecic rolki olali ja i stwierdzili moze sie nie ujebie ??
czy cie informowali panie nie da sie odkrecic co robiumy |??vitesse - Wto 15 Wrz, 2009 ja osobiscie nic nie kupowalem, znajomy (mechanik) mnie poinformowal przy odbiorze auta ze nie wymienil tej rolki bo nie mogl jej odkrecic wiec wolal jej nie ruszac bo była w dobrym stanie, na moj rozum proba odkrecania oslabila srube mocujaca rolke i ta w koncu nie wytrzymałajozekrj - Śro 16 Wrz, 2009 zajebisty znajomy - pogratulować