HydePark - dylemat dotyczący sprzedaży 106 i zakupu Clio 2 sport
bizon - Nie 13 Gru, 2009 nie pitol, denat wzmacnia odpornosc a zima to wazne Marek23 - Nie 13 Gru, 2009
pit napisał/a:
No to faktycznie nie kumam
Na mój pusty łeb to tylko zmiana przełożeń poprawi wynik.
Moje clio, przy mocy max 173 konie przy 6500, majac jeszcze ponad 160 do 7000, przy 5000 ma okolo 150 koni. Czyli ja po wydechu i lajtowym ecu mam przy 5000 tyle mocy co grubo dlubane 106 w peaku.
A poza tym co tu duzo gadac. Widzial ktos jak jezdzilo Clio Freemana? Od 100 wzwyz zrobiloby rzez ze 150 konnego 106.
Na koniec dodam, ze moje zlote 106 w najlepszej chwili mialo zdrowe 130 koni, ciut lzejsze i krotkie przelozenie. Do 100 clio seria bylo pewno ciut szybsze,od 100 106 nie ma podejscia. Czwarty bieg w clio od 150 do 180 to dalej grube walniecie, gdzie dlubane 106 juz zdycha...leon - Nie 13 Gru, 2009 pit a to ma byc auto na codzien z ewentualna pojezdazwka czy cos ala rajdowka ?
jesli pierwsze to wydaje mi sie ze clio jest wygodniejsze, ma wiecej bajerow etc co na codzien daje jakas tam frajde
jeśli opcja 2 to o ile Cie stac na mody to tym bardziej szedlbym w clio .. przede wszystkim jest to chyba auto młodsze wiec nowsza francuska technika no i jakis krok w przod
poza tym nieprawda jest ze clio nie jest rozwojowe.. ja ma zrobiony wydech, planuje program, mozna calego kompa wymienic jak mial Freeman, jest jeszcze decat zeby wydech byl komplet, sa hamulce, jest zawias (springi okolo 700PLN, gwint GAZZZZZZZZZZ pytaj Toxica/Rudego ile zaplacili), dolot.. to sa te same mody co w pugu i jest ich wiele .. kasy pochlania to sporo $ (w bitwie przy piwie w stylu:"
+ja mam srylion koni a Ty ile masz?
- nie trzymajace serii 172/182
nie wygrasz ale watpie czy mody do puga sa tansze i daja wieksze przyrosty..
proste przyklady ktore sie nasuwaja na bazie aut dzika, Freemana, Geko .. czy pugiem zlalbys CTRa, 350Z i wiele wiele innych ? watpliwe a nawet malo prawdopodobne.. i to wszystko mimo braku jakichs tam mega wzrostow mocy...
ja do tego wszystkiego mam jedno ale.. moje auto jest na codzien i wiem ze gdyby mnie bylo stac kupilbym sobie 106/205/ssc czy cos w ten desen zeby tym upalac i nie bac sie zawinac wokol drzewa a w razie draki odkrecic tablice i nie musiec plakac ze wlasnie rozwalilem dorobek zycia... a skoro mnie stac na tylko jedno auto to wole clio k-mart - Nie 13 Gru, 2009
fydi napisał/a:
Ja powiem tylko, że za nic bym nie zamienił swojego williamsa na żadne saxo/106 czy sporta. Mnie jednak liczby nie obchodzą więc może dlatego
wlasnie, taka prawda.
z reszta po modach na jakie clio1 reaguje zacnie kazde 106/saxo/sport musialo by miec pod 250KM z NA by dzialalo podobnie...saxorulez - Nie 13 Gru, 2009
leon napisał/a:
czy pugiem zlalbys CTRa, 350Z i wiele wiele innych ?
ja bym zlał
Cytat:
Czwarty bieg w clio od 150 do 180 to dalej grube walniecie, gdzie dlubane 106 juz zdycha
zapraszam na jakąś prostą. Chce zobaczyć jak Twoje clio wciąga moje Saxo na 4tym biegu
Powyższe wypowiedzi mają na celu uświadomienie że nadłubane 106/Saxo idzie jak złe. I nie uważam że 160konne Saxo z bardzo korzystnym przebiegiem będzie idstawało 170KM sportowi.
Obiektywnie ta dyskusja nigdy się nie skończy bo każde z aut można dłubać w zależności od budżetu i to takie porównywanie trochę z dupy. Clio ma 2.0 a nic nie zastąpi pojemności, jest nowsze technologicznie silnikowo i zawieszeniowo, wygodniejsze na co dzień i lepiej wyposażone.
Ja gdybym miał kupować teraz auto kupił bym Clio Sport PhI (gaz na lince) i zrobił bym +200KM, bo wszystko jest realne tylko to kwestia podejścia i budżetu. Oczywiście rozpatruję to w kwestii drugiego auta.
Jeśli miał bym tylko jedno auto to kupił bym Clio Sport PhII jest po prostu trochę ładniejsze, zapodał bym mody jak u Geko lub Leona i cieszył się z szybkiego niezawodnego auta na co dzień.
Sam Freeman potwierdzi że zaczął by teraz dłubanie od zakupu porządnego ECU, a dopiero potem składał silnik w przypadku Clio.M - Nie 13 Gru, 2009 YEAH!
Uwielbiam takie tematy saxorulez - Nie 13 Gru, 2009 jedyne gorsze porównanie jaki może być to co lepsze 106 czy SaxoM - Nie 13 Gru, 2009 no rzeczywiscie, to jak dzielenie przez zeroKoto - Nie 13 Gru, 2009 Na Wyrazowie od Saxo szybsza była tylko beta, jeśli chcesz się rozwijac droga jest tylko jedna Janusz - Nie 13 Gru, 2009
Koto napisał/a:
Na Wyrazowie od Saxo szybsza była tylko beta, jeśli chcesz się rozwijac droga jest tylko jedna
akurat na wcześniejszym wyrazowie przed saxo było clio Geko na seryjnej gumie M - Nie 13 Gru, 2009 a zaraz za nimi honda ktora nie skreca i jechala wyrazow pierwszy raz
Koto - Nie 13 Gru, 2009 No i kuwa znowu jest problem, clio czy beta pit - Nie 13 Gru, 2009 hmm ta
a może 206RC???
A więc fajnie jest mieć kubełki, pasy szelkowe, krótką skrzynie itd. Ale między bogiem a prawdą ja auto upalam raz na miesiąc półtora gdzieś na asfalcie i czasami na streecie. Głownie jeżdze nim na codzień i pomału się męczący robi. Wiem starzeje się ale chcemi się trochę wygodniej z lepszym wyposarzeniem i lepszym przyspieszeniem.
Stąd ten dylemat.
Wiadomo że w przypadku zakupu clio wpadnie tam gwint, jakiś wydeszek.
Boli mnie tylko strasznie że zadbane auto pójdzie w obce ręce, a dwa że z racji wykonywanej pracy nie płące za części do puga, w przypadku clio trza bedzie bulić no chyba że RC kupię (tak wiem że jest wolniejsze od clio )martin.h - Nie 13 Gru, 2009 A ja tam pierdole te całe cyferki, auto ma dawać przyjemność z jazdy, 106 daje jej bardzo dużo i to mi wystarcza.ŁukaszS3 - Nie 13 Gru, 2009 Każdy mówi że Clio drogie w modach a nikt nie napisał że poskładać 160 konny motor w saxo to też wydatek rzędu 10000-12000 nie licząc jakby wartości samej jednostki i bez porządnego sterownika typu SA. Generalnie gdybym wiedział to co wiem teraz ile kosztuje budowa silnika A gr w saxo to w życiu bym się tego nie chwytał... Ale teraz to dokończę i będę się nim cieszył.
Clio super autko jest i sam bym miał ale mnie tylko martwi elektryka. Mamy jedno Clio w domu co prawda 1500 cdi i jak w miesiącu się coś nie spie.rdoli to naprawdę duży sukces...
Ciekawy jest też 206 RC i gdybym coś zmieniał teraz to właśnie bym kupił RC'a
-dużo lepsze fotele niż w clio
-ładniejszy środek
-w razie obcierki graty ze zwykłego 206
-łatwy setup hamulców z 406 cupe
-mniej ich jeździ od Clio
-nadal jesteś wierny marce