To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - cultstyle.pl vs. offroad.pl czyli lepsza erekcja czy flak ?

Qukie - Czw 31 Gru, 2009

Loko napisał/a:

Dla ułatwienia- negatyw w zakręcie jest jak najbardziej pożądany, ale przy zbyt dużym obniżeniu koło w zakręcie zamiast iść w kierunku negatywu,tak jak być powinno zaczyna iść w kierunku pozytywu a to nie jest cacy.
Moment w którym koło idzie w pozytyw + pojawiają się inne niepożądane konsekwencje można przesunąć, tak żeby wystąpił dopiero przy większej wartości obniżenia niż seryjnie, ale to są zaawansowane modyfikacje zawieszenia, o których zapewne 99% miłośników gleby nawet nie wie.


To po to zakładasz wahacze regulowane z możliwością ustawiania kątów, żeby poprawić nastawy kół przy obniżeniu auta. I nic Ci nie przechodzi z negatywu w pozytyw jak dobrze ustawisz, tak?

M - Czw 31 Gru, 2009

Dla mnie np morta clio pod wzgledem obnizenia i wygladu jest przemistrzem.
Mi sie nie podobają takie wydumki ala vw gdzie osie są poniżej poziomu asfaltu.

Vlodarsky - Czw 31 Gru, 2009

Wydzieliłem do HydeParku, a nie do technicznego bo z gadania technicznego tu znalzałem może ze dwa, trzy zdania.
PiTT - Czw 31 Gru, 2009

dzięki Marku, ja też pierdziele, wklejam foty i się nie wdaję w dyskusje bo rozmowa jak z moim starym o sensie obniżonego zawieszenia :rotfl:
Vlodarsky - Czw 31 Gru, 2009

PiTT napisał/a:
dzięki Marku,


nie było łatwo bo taki temat jak ten ze zdjęciami cały otwiera się jako jedna strona !! jak nie wciśniesz stop we wgrywaniu strony to komp staje niczym koński fallus.

Ale do rzeczy Panowie !!

Może zróbmy tak, żeby sobie nie wytykać pierdół.
Jaki zawias jest najlepszy na :

1. szutry
2. równy tor
3. ulicę
4. offroad
5. w Bytomiu i Rybniku
6. na śnieg

PiTT - Czw 31 Gru, 2009

Vlodarsky napisał/a:
PiTT napisał/a:
dzięki Marku,


nie było łatwo bo taki temat jak ten ze zdjęciami cały otwiera się jako jedna strona !! jak nie wciśniesz stop we wgrywaniu strony to komp staje niczym koński fallus.

Ale do rzeczy Panowie !!

Może zróbmy tak, żeby sobie nie wytykać pierdół.
Jaki zawias jest najlepszy na :

1. szutry
2. równy tor
3. ulicę
4. offroad
5. w Bytomiu i Rybniku
6. na śnieg

odpowiem za innych
na wszystkie 6 tylko i wyłącznie seryjny, ale musi być z kraju wina i bagiety :D
dobra żarcik, koniec dyskusji bo nic z tego nie wyjdzie, możesz zamknąć :D

Nigdy nie brać udziału w dyskusji offroad vs cult bo to jak PiS vs PO

M - Czw 31 Gru, 2009

Ten temat jest bez sensu. Tzn jest niemerytoryczny bo rozmawiamy nie o konkretach tylko kazdy mysli ze dyskutuje o tym o czym akurat mu sie wydaje ze dyskutuje.

Proponuje wstawic 4 foty i o nich porozmawiac.
1.Offrad
2.Serie
3.Gleba sport
4.Gleba debil szuram po asfalcie

4 fotki i mozemy o tym pogadac.

Vlodarsky - Czw 31 Gru, 2009

eM napisał/a:
Ten temat jest bez sensu.

Zgadza się - jeden lubi kiełbase z cebulą a drugi jak mu nogi śmierdzą
eM napisał/a:
Tzn jest niemerytoryczny bo rozmawiamy nie o konkretach tylko kazdy mysli ze dyskutuje o tym o czym akurat mu sie wydaje ze dyskutuje.

dlatego umieściłem go tu a nie w technicznych
eM napisał/a:
Proponuje wstawic 4 foty i o nich porozmawiac.
1.Offrad
2.Serie
3.Gleba sport
4.Gleba debil szuram po asfalcie


jeżeli ktoś się zgodzi na 4 a nie na 6 jak ja zaproponowałem to ten temat umrze... :lol2:
Vlodarsky napisał/a:
1. szutry
2. równy tor
3. ulicę
4. offroad
5. w Bytomiu i Rybniku
6. na śnieg

M - Czw 31 Gru, 2009

Proponuje komisję ślędczą w składzie

1.Vlodarsky - specjalista techniczny
2.Morton - specjalista gleby
3.Loko - specjalista performance
4.PiTT - specjalista PR
5.PP - dobrze gada, zagada każdego
6.Marek23 - specjalista praktyczny

Vlodarsky - Czw 31 Gru, 2009

Proponuje komisję ślędczą w składzie zmienionym

1.Loko - specjalista techniczny - on czytał "dobrą książkę o zawieszeniach"
2.Morton - specjalista gleby
3.Loko - specjalista performance
4.PiTT - specjalista PR
5.PP - dobrze gada, zagada każdego
6.Marek23 - specjalista praktyczny

Marek23 - Czw 31 Gru, 2009

eM napisał/a:
Ten temat jest bez sensu. Tzn jest niemerytoryczny bo rozmawiamy nie o konkretach tylko kazdy mysli ze dyskutuje o tym o czym akurat mu sie wydaje ze dyskutuje.

Proponuje wstawic 4 foty i o nich porozmawiac.
1.Offrad
2.Serie
3.Gleba sport
4.Gleba debil szuram po asfalcie

dokładnie, nikt nie precyzuje co i jak.


Każdy zyd swoje chwali, ta dyskusja nic nie zmieni.

PiTT - Czw 31 Gru, 2009

wiem, że nie ma tutaj gleby o której dyskutujemy, ale taki prosty test pomiędzy serią a pro kitem, czyli podstawową spreżyną Eibacha, eM masz właśnie takie w BeeM ;)



i jeszcze coś


M - Czw 31 Gru, 2009

Fajna reklama tylko w serii jak sie przyjrzysz są zużyte amory, gdyby było inaczej oba hamowania wyszłyby identycznie.

A ten zawias co jest w bmw - mistrz, jest komfort ale nie strach pojsc grubiej.

PiTT - Czw 31 Gru, 2009

eM napisał/a:
Fajna reklama tylko w serii jak sie przyjrzysz są zużyte amory, gdyby było inaczej oba hamowania wyszłyby identycznie.

A ten zawias co jest w bmw - mistrz, jest komfort ale nie strach pojsc grubiej.

myślisz że w tej beemce są zużyte amory?
ile ona może mieć lat, wg. mnie absolutnie nie
tak zachowuje się zawias po zmianie sprężyn, zobacz sobie tan ostatni filmik gdzie 3 testują
ta bejca ma góra kilka lat, więc nawet jakby miała na szafie 100k przelotu to wątpię że amory by było do wymiany, chyba że po PL jeździli :D

Jacek - Czw 31 Gru, 2009

też ma eibacha pro kit i uważam że na ulicę do zwykłej turlaki soko ale do napinania troszeczkę za mało...choć to dobry sprzęt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group