HydePark - cultstyle.pl vs. offroad.pl czyli lepsza erekcja czy flak ?
Qukie - Czw 31 Gru, 2009
Loko napisał/a:
Dla ułatwienia- negatyw w zakręcie jest jak najbardziej pożądany, ale przy zbyt dużym obniżeniu koło w zakręcie zamiast iść w kierunku negatywu,tak jak być powinno zaczyna iść w kierunku pozytywu a to nie jest cacy.
Moment w którym koło idzie w pozytyw + pojawiają się inne niepożądane konsekwencje można przesunąć, tak żeby wystąpił dopiero przy większej wartości obniżenia niż seryjnie, ale to są zaawansowane modyfikacje zawieszenia, o których zapewne 99% miłośników gleby nawet nie wie.
To po to zakładasz wahacze regulowane z możliwością ustawiania kątów, żeby poprawić nastawy kół przy obniżeniu auta. I nic Ci nie przechodzi z negatywu w pozytyw jak dobrze ustawisz, tak?M - Czw 31 Gru, 2009 Dla mnie np morta clio pod wzgledem obnizenia i wygladu jest przemistrzem.
Mi sie nie podobają takie wydumki ala vw gdzie osie są poniżej poziomu asfaltu.Vlodarsky - Czw 31 Gru, 2009 Wydzieliłem do HydeParku, a nie do technicznego bo z gadania technicznego tu znalzałem może ze dwa, trzy zdania.PiTT - Czw 31 Gru, 2009 dzięki Marku, ja też pierdziele, wklejam foty i się nie wdaję w dyskusje bo rozmowa jak z moim starym o sensie obniżonego zawieszenia Vlodarsky - Czw 31 Gru, 2009
PiTT napisał/a:
dzięki Marku,
nie było łatwo bo taki temat jak ten ze zdjęciami cały otwiera się jako jedna strona !! jak nie wciśniesz stop we wgrywaniu strony to komp staje niczym koński fallus.
Ale do rzeczy Panowie !!
Może zróbmy tak, żeby sobie nie wytykać pierdół.
Jaki zawias jest najlepszy na :
1. szutry
2. równy tor
3. ulicę
4. offroad
5. w Bytomiu i Rybniku
6. na śniegPiTT - Czw 31 Gru, 2009
Vlodarsky napisał/a:
PiTT napisał/a:
dzięki Marku,
nie było łatwo bo taki temat jak ten ze zdjęciami cały otwiera się jako jedna strona !! jak nie wciśniesz stop we wgrywaniu strony to komp staje niczym koński fallus.
Ale do rzeczy Panowie !!
Może zróbmy tak, żeby sobie nie wytykać pierdół.
Jaki zawias jest najlepszy na :
1. szutry
2. równy tor
3. ulicę
4. offroad
5. w Bytomiu i Rybniku
6. na śnieg
odpowiem za innych
na wszystkie 6 tylko i wyłącznie seryjny, ale musi być z kraju wina i bagiety
dobra żarcik, koniec dyskusji bo nic z tego nie wyjdzie, możesz zamknąć
Nigdy nie brać udziału w dyskusji offroad vs cult bo to jak PiS vs POM - Czw 31 Gru, 2009 Ten temat jest bez sensu. Tzn jest niemerytoryczny bo rozmawiamy nie o konkretach tylko kazdy mysli ze dyskutuje o tym o czym akurat mu sie wydaje ze dyskutuje.
Proponuje wstawic 4 foty i o nich porozmawiac.
1.Offrad
2.Serie
3.Gleba sport
4.Gleba debil szuram po asfalcie
4 fotki i mozemy o tym pogadac.Vlodarsky - Czw 31 Gru, 2009
eM napisał/a:
Ten temat jest bez sensu.
Zgadza się - jeden lubi kiełbase z cebulą a drugi jak mu nogi śmierdzą
eM napisał/a:
Tzn jest niemerytoryczny bo rozmawiamy nie o konkretach tylko kazdy mysli ze dyskutuje o tym o czym akurat mu sie wydaje ze dyskutuje.
dlatego umieściłem go tu a nie w technicznych
eM napisał/a:
Proponuje wstawic 4 foty i o nich porozmawiac.
1.Offrad
2.Serie
3.Gleba sport
4.Gleba debil szuram po asfalcie
jeżeli ktoś się zgodzi na 4 a nie na 6 jak ja zaproponowałem to ten temat umrze...
Vlodarsky napisał/a:
1. szutry
2. równy tor
3. ulicę
4. offroad
5. w Bytomiu i Rybniku
6. na śnieg
M - Czw 31 Gru, 2009 Proponuje komisję ślędczą w składzie
1.Vlodarsky - specjalista techniczny
2.Morton - specjalista gleby
3.Loko - specjalista performance
4.PiTT - specjalista PR
5.PP - dobrze gada, zagada każdego
6.Marek23 - specjalista praktycznyVlodarsky - Czw 31 Gru, 2009 Proponuje komisję ślędczą w składzie zmienionym
1.Loko - specjalista techniczny - on czytał "dobrą książkę o zawieszeniach"
2.Morton - specjalista gleby
3.Loko - specjalista performance
4.PiTT - specjalista PR
5.PP - dobrze gada, zagada każdego
6.Marek23 - specjalista praktycznyMarek23 - Czw 31 Gru, 2009
eM napisał/a:
Ten temat jest bez sensu. Tzn jest niemerytoryczny bo rozmawiamy nie o konkretach tylko kazdy mysli ze dyskutuje o tym o czym akurat mu sie wydaje ze dyskutuje.
Proponuje wstawic 4 foty i o nich porozmawiac.
1.Offrad
2.Serie
3.Gleba sport
4.Gleba debil szuram po asfalcie
dokładnie, nikt nie precyzuje co i jak.
Każdy zyd swoje chwali, ta dyskusja nic nie zmieni.PiTT - Czw 31 Gru, 2009 wiem, że nie ma tutaj gleby o której dyskutujemy, ale taki prosty test pomiędzy serią a pro kitem, czyli podstawową spreżyną Eibacha, eM masz właśnie takie w BeeM
i jeszcze coś
M - Czw 31 Gru, 2009 Fajna reklama tylko w serii jak sie przyjrzysz są zużyte amory, gdyby było inaczej oba hamowania wyszłyby identycznie.
A ten zawias co jest w bmw - mistrz, jest komfort ale nie strach pojsc grubiej.PiTT - Czw 31 Gru, 2009
eM napisał/a:
Fajna reklama tylko w serii jak sie przyjrzysz są zużyte amory, gdyby było inaczej oba hamowania wyszłyby identycznie.
A ten zawias co jest w bmw - mistrz, jest komfort ale nie strach pojsc grubiej.
myślisz że w tej beemce są zużyte amory?
ile ona może mieć lat, wg. mnie absolutnie nie
tak zachowuje się zawias po zmianie sprężyn, zobacz sobie tan ostatni filmik gdzie 3 testują
ta bejca ma góra kilka lat, więc nawet jakby miała na szafie 100k przelotu to wątpię że amory by było do wymiany, chyba że po PL jeździli Jacek - Czw 31 Gru, 2009 też ma eibacha pro kit i uważam że na ulicę do zwykłej turlaki soko ale do napinania troszeczkę za mało...choć to dobry sprzęt