Walle - Wto 06 Kwi, 2010 R6 BMW są bardzo wrażliwe na przegrzanie. Sprawdzić trzeba całość układu chłodniczego. Zalać nowym płynem. Oblukać chłodnicę i wszystkie przewody czy szczelne.
Profilaktycznie zmieniłbym uszczelkę w tej sytuacji, tak na wszelki wypadek. To z planowaniem jakieś 700 pln pewnie, więc nie jakiś kosmiczny kosmos.Anonymous - Pią 09 Kwi, 2010 W końcu troche poupalałem,auto duzo stabilniejsze na podbiciach i nierownosciach-na bardzo wyboistej krętej szybkiej drodze gdzie w Clio walczyłem o zycie tu szedłem z pedałem w podłodze,niestety jakos mniej czucia drogi daje.Przy zakupie załozenie było ze auto pozostaje w 100% seryjnym dupowozem ale juz zaczynam sie łamać ,Niestety silnik po wszystkim zaczął wydawac jakies dziwne odgłosy,jakby to dizel był.Zawory??Czy co to moze byc??Bonczek - Pią 09 Kwi, 2010 Myślę, że chce zmiany na 4.0 Anonymous - Pią 09 Kwi, 2010 na 4.0 diesel?? Anonymous - Wto 20 Kwi, 2010 film nakręciłem!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=dg2XOT0sk0MMisiek_lbn - Wto 20 Kwi, 2010 ile pali
poważnie pytam Anonymous - Wto 20 Kwi, 2010 10Anonymous - Sob 24 Kwi, 2010 i kto to mowił ze hamulec w bmw daje rade?????dzisiaj sie skonczył na hamowaniu ze 170km/h do nawrotu i poszedł sie yebac zderzak,chlodnica tyz dostała.wogóle huynia te bmw ,zaczynam szukac clio !!! Bart - Sob 24 Kwi, 2010 heh, grubo Anonymous - Sob 24 Kwi, 2010 huy z hamulcami(choc o mało sie nie obsrałem bo w aucie miałem syna-na szczescie ma juz 13 lat wiec wie ze trza byc twardym a nie miętkim i nawet nie pisnoł),najgorsze jest to ze w seri ten yebany wieloryb nie chce skręcac,w szykanach ktore w Clio leciałbym pełna dzidą i nawet nie pomyslałbym o odjęciu,tu musiałem przed nimi hamowac,znajomi beemkarze stwierdzili ze amory juz maja dosc a tak wogóle to jak wrzuce bila i wyyebie z auta ze 200kg to moze bedzie skręcac jak clio wczesniej kutafony mowiły co innego Marek23 - Nie 25 Kwi, 2010
rabarbar napisał/a:
auto duzo stabilniejsze na podbiciach i nierownosciach-na bardzo wyboistej krętej szybkiej drodze gdzie w Clio walczyłem o zycie tu szedłem z pedałem w podłodze,
rabarbar napisał/a:
najgorsze jest to ze w seri ten yebany wieloryb nie chce skręcac,w szykanach ktore w Clio leciałbym pełna dzidą i nawet nie pomyslałbym o odjęciu,tu musiałem przed nimi hamowac
Te dwie wypowiedzi się wykluczają. Szczególnie,że o wiele prościej jest poleciec fwd na nierównym.M - Nie 25 Kwi, 2010 Rabar, skręcaniu trzeba trochę pomóc
JAka opona?Anonymous - Nie 25 Kwi, 2010 własnie byłem na ogledzinach auta-przy okazji zauwazyłem ze wylał lewy tylny amorek,wiec chyba mam winnego,nie wiem jak ja tego wczoraj nie wyczułem
opona r888M - Nie 25 Kwi, 2010 niom jak nie ma amora to nie dziwne Anonymous - Nie 25 Kwi, 2010 w sumie to sie ciesze tym-bo wczoraj to była załamka po tym jak auto w kazdej szykanie i zakręcie leciało bokiem,do tego wqurwionka ze sie co chwile hamulce konczą
impreze wygrał gosc w bmw compact z silnikiem od m3,1070 kg ,320 KM, profi zawias i slick