To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - EVO XI goes diesel hybrid

Jacek - Pon 14 Cze, 2010

anjas, też coś w tym może być :lol2:
anjas - Pon 14 Cze, 2010

ej, a ja to co? nie miałem racji?

jeśli nie, to uzasadnij mi to. Ale tak, żebym zrozumiał :d

edit: widzę, że wcześniej uznałeś odpowiedź. Dzięki :D

kamil - Pon 14 Cze, 2010

haha szkolenie produktowe dot. Hubryd - starałem się uważnie słuchać ;)
Anonymous - Pon 14 Cze, 2010

kamil napisał/a:
haha szkolenie produktowe dot. Hubryd - starałem się uważnie słuchać ;)


a ja myslałem ze na szkoleniach to sie pije a nie słucha

anjas - Pon 14 Cze, 2010

rabarbar napisał/a:
ja myslałem ze na szkoleniach to sie pije a nie słucha


prowadziłem kilka szkoleń w życiu i niestety zawsze trafi się w grupie jeden co słucha :D

kamil - Pon 14 Cze, 2010

apropo szkolenia ;) tego właśnie...Przyjechali tez przedstawiciele dilerów i oczywiście znalazł się jeden, który już w drodze chlapnął z pół litra. Klasycznie został wyproszony z sali, zakaz jazd testowych i info do pracodawcy...dwa dni koleś siedział w pokoju
Walle - Pon 14 Cze, 2010

Jazda Hybrydą w ciszy to nieco dziwne wrażenie, ale sądzę, że można się przyzwyczaić. Dołożenie dźwięku to banalna kwestia.

Baterie w a przykład X6 Hybrid mają gwarancję na 5lat - na moje pytanie - co dalej - panowie z BMW nie potrafili udzielić logicznej odpowiedzi. Można wymienić - pewnie tak, czy jest możliwość objecia baterii rozszerzoną gwarancją - nie wiedzą, ale pewnie nie, ile kosztuje - nie wiedzą.....

Za jakis czas do elektrycznej fury będziesz miał mozliwość wyboru soundtrack'u - diesel? benzyna? V2? F1? ;D

dzik - Pon 14 Cze, 2010

kamil napisał/a:
Powód jest dosyć banalny. Silnik elektryczny dysponuje od zera maksymalnym momentem obrotowym. Silnik diesla także posiada bardzo wysoki moment przy niskich obrotach silnika. Krzywe przebiegu byłyby zbyt blisko siebie powodując nierównomierny rozkład momentów. Dlatego BMW, Toyota stosuje w hybrydzie silnik benzynowy wraz z elektrycznym i jest to optymalny rozkład mocy i momentu.


W tej teorii kilka spraw mi nie pasuje.
Silnik diesla nie posiada momentu nisko, nisko posiadaja moment silniki doladowane.

Benzyniak jest lepszy do czestych startow i zatrzyman.

Jacek - Pon 14 Cze, 2010

dzik napisał/a:
kamil napisał/a:
Powód jest dosyć banalny. Silnik elektryczny dysponuje od zera maksymalnym momentem obrotowym. Silnik diesla także posiada bardzo wysoki moment przy niskich obrotach silnika. Krzywe przebiegu byłyby zbyt blisko siebie powodując nierównomierny rozkład momentów. Dlatego BMW, Toyota stosuje w hybrydzie silnik benzynowy wraz z elektrycznym i jest to optymalny rozkład mocy i momentu.


W tej teorii kilka spraw mi nie pasuje.
Silnik diesla nie posiada momentu nisko, nisko posiadaja moment silniki doladowane.

Benzyniak jest lepszy do czestych startow i zatrzyman.

to w takim razie jakie mamy dziś na rynku silniki diesla bez turbodoładowania?

iQ - Pon 14 Cze, 2010

VAGowski SDI chyba jest nadal w sprzedazy
M - Pon 14 Cze, 2010

Świetny temat! Pycha!
:rotfl:

iQ - Pon 14 Cze, 2010

eM napisał/a:
Świetny temat! Pycha!
:rotfl:


ekspercki ;D

M - Pon 14 Cze, 2010

iQ... napisał/a:
eM napisał/a:
Świetny temat! Pycha!
:rotfl:


ekspercki ;D

Od jakiegoś czasu zbieram się żeby napisać coś technicznego-merytorycznego od siebie w tym temacie ale za każdym razem kończę tak:


iQ - Pon 14 Cze, 2010

ja z checia dowiem sie czegos nowego :)
Anonymous - Pon 14 Cze, 2010

iQ... napisał/a:
ja z checia dowiem sie czegos nowego :)


Vw nie sprzedaje już SDI :rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group